کتاب آموزش تصویری سیمولینک Simulink در نرم افزار متلب matlab

  • پنجشنبه ۲۷ شهریور ۱۳۹۳
  • بازدید ۱۹,۲۸۶ نفر
  • 1 امتیاز2 امتیاز3 امتیاز4 امتیاز5 امتیاز (384 امتیاز از 94 رای)
    Loading...

تصویر simulink-training_NoavaranGermi.ir کتاب آموزش تصویری سيمولينک Simulink در نرم افزار متلب matlab

کتاب آموزش تصویری سیمولینک Simulink در نرم افزار متلب matlab

.:: صفحات : ۳۹ صفحه | زبان : فارسی | فرمت : PDF ::.

Simulink سیمولینک نام ابزاری برای شبیه سازی ، مدل سازی ، تجزیه و تحلیل سیستم های دینامیکی در نرم ‌افزار متلب matlab می باشد. سیمولینک ماننده دیگر نرم افزار های شبیه سازی نظیر NS2 , omnet , opnet و … نیست که تنها در پروژه های خاصی کاربر داشته باشد، بلکه به صورت عمومی استفاده می شود که این مورد نیز مزایا و معایب مختلفی را ایجاد می ‌کند.

با استفاده از ابزار Simulink در matlab به راحتی می ‌توانیم رفتار یک سیستم را بدون اینکه آن را بسازیم، تحلیل کنیم. سیمولینک نرم افزاری است که شما برای شبیه سازی سیستم های دینامیکی، می تونید از آن بهره مند شوید.

سیمیولینک را نمی توانیم به صورت جداگانه اجرا کنیم، بلکه باید ابتدا متلب را اجرا کنیم و سپس در آن با تایپ دستور simulink برنامه اجرا خواهد شد. همچنین می توانیم متغیرها را در متلب تعریف کنیم و از آن ‌ها در سیمیولینک استفاده کنیم.

سیمولینک به صورت یک کتابخانه در نرم‌افزار MATLAB متلب عرضه شده که شبیه ‌سازی با استفاده از بلوک های این کتابخانه به صورت دیاگرام ‌های بلوکی انجام می‌ گیرد. همچنین این نرم افزار که به طور گسترده از آن استفاده می شود، محصولی از Mathworks است و دارای کتابخانه های بسیاری در زمینه رشته های مختلف از جمله برق و مکانیک می باشد.

در این کتاب آموزشی قصد داریم در چند قسمت به صورتی تصوری و روان، نحوه کار کردن با Simulink رو به شما دوستان علاقه مند در این زمینه، آموزش دهیم.

پس اگر تا به حال با Simulink کار نکردید و با آن آشنایی ندارید و یا کلا مشکلاتی در کارکردن با آن دارید می تونید با همراه باشید. لینک دانلود این کتاب ارزش مند در ادامه مطلب فراهم می باشد.

.


سفارش پروژه متلب :

جهت سفارش پروژه شبیه سازی ، پیاده سازی ، مدلسازی با نرم افزار MATLAB یا سیمولینک Simulink با شماره تماس های زیر با ما تماس بگیرید، همکاران ما به صورت ۲۴ ساعته پاسخگویی شما کاربران عزیز هستند

۰۹۳۶۵۴۴۲۲۴۷ – ۰۹۱۹۴۷۵۱۲۹۵ – پاسخگویی ۲۴ ساعته

شما دوستان عزیز می توایند اطلاعات پروزه خود را به همراه شماره تماس به ایمیل saeed0420@yahoo.com ارسال فرمائید تا همکاران ما بعد از بررسی اطلاعات کمتر از ۱ ساعت نتیجه را برای شما از طریق ایمیل و اس ام اس اطلاع دهند.


.

.فیلم آموزش سیمولینک Simulink را در ادامه مشاهده نمائید (پیشنهاد می کنیم که حتما مشاهده کنید)


انجام پروژه ها و شبیه سازی مقالات و پایان نامه ها با متلب

انجام پروژه ها و شبیه سازی مقالات و پایان نامه ها با متلب

مشاهده انجام پروژه با متلب
انجام پروژه ها و شبیه سازی مقالات و پایان نامه ها با متلب

انجام پروژه ها و شبیه سازی مقالات و پایان نامه ها با متلب

مشاهده انجام پروژه با متلب

مشاهده ویدئو در این باره

خوشحال خواهیم شد اگر نظر خودتون رو درباره این مطلب ثبت کنید

خطا!دکمه ریفریش را بزنید
  1. تصویر آواتار کاربر 0
    20 جمعه , 19 تیر

    Masaln yeki ke G+ nadareh nabayad betoneh download koneh? hala vase ye ketab berim account google ham baz konim?

    • تصویر آواتار کاربر 2
      نوآوران گرمیجمعه , 19 تیر

      با سلام اگر +G رو هم نزنید می تونید دانلود بفرمایئد. این پیغام رو قرار دادیم که اگر مایل بودید، کلیک کنید.

  2. تصویر آواتار کاربر 0
    احمدرضا پنجشنبه , 23 مهر

    خیلی ممنون از سایت خوبتون

  3. تصویر آواتار کاربر 0
    رضا سه شنبه , 18 آبان

    با سلام خسته نباشید. فایل آموزشیتون خیلی به کارم اومد. با سپاس فراوان، ساغولاسوز

  4. تصویر آواتار کاربر 0
    نیلوفر نصیری چهارشنبه , 18 مرداد

    سلام می خواستم یک کتاب خوب که سیمولینک را کاملا توضیح میدهد را به من معرفی کنید.

    • تصویر آواتار کاربر 2
      نوآوران گرمیچهارشنبه , 18 مرداد

      همین کتاب معرفی شده در این صفحه می تونه در حد متوسط کمکتون کنه. البته نیاز است که در کنار مطالعه کتاب، خودتون هم تمرین و تحقیق کنید تا یادگیری مطالب بهتر شود.

  5. تصویر آواتار کاربر 0
    نازیلا ابراهیمی جمعه , 20 مرداد

    سلام خسته نباشيد می خواستم بدونم چطوری می تونم يه برنامه کنترل فازی داخل متلب رو با سيمولينک ارتباط بدم ممنون من بايد اول سيمولينک رو طراحی کنم بعد برنامه کنترل فازی رو بنويسم يا بر عکس؟ چجوری به هم ارتباطشون بدم

    • تصویر آواتار کاربر 2
      نوآوران گرمیجمعه , 20 مرداد

      جهت به کار بردن فایل فازی که با پسوند (fis) هستند، ابتدا باید فایل fis رو در داخل workspace متلب ذخیره نمائید و بعد داخل سیمولینک رفته و بلوک مخصوص فازی که (fuzzy logic controller) است رو اجرا کنید و سپس بر روی اون کلیک کنید و نام فایل فازی مورد نظر رو داخلش بنویسید و بعد که مدار خود رو کامل رسم کردید، در خروجی مدار یه بلوک با نام to workspace اضافه کنید. اسم داخل بلوک رو هم اگه نیاز شد می تونید تغییر بدید. این بلوک در زیر شاخه simulink در بخش sinks وجود داره. در آخر، پروژه run می کنید و تمام.

لیســــــــت پــــــــروژه های انتشــــــــار نشده ( 22 موضوع )

مشاهده لیست کامل
مشاهده لیست کامل
مشاهده لیست کامل
مشاهده لیست کامل
socket programing آموزش برنامه نویسی آموزش سی شارپ اینترنت اشیا بازی تحت شبکه بازی تحت شبکه به زبان سی شارپ برنامه تحت شبکه با سی شارپ برنامه نویسی ترجمه مقاله ترجمه مقاله شبکه دانلود رایگان پروژه های دانشجویی دانلود سورس برنامه دانلود سورس رایگان دانلود نرم افزار دانلود پروژه دانشجویی دانلود پروژه رایگان دانلود پروژه های دانشجویی دانلود کتاب دانلود کتاب آموزشی دانلود کتاب اموزشی سورس رایگان سورس کد بازی تحت شبکه سورس کد بازی تحت شبکه با C# سورس کد بازی تحت شبکه چند نفره سوکت پروگرمین شبکه SDN شبیه سازی با نرم افزار R نحوه نوشتن برنامه تحت شبکه نرم افزار Rstudio پروژه arena پروژه matlab پروژه ns2 پروژه opnet پروژه ارنا پروژه سیمولینک matlab پروژه شبکه عصبی پروژه مهندسی صنایع پروژه مهندسی صنایع با ارنا پروژه های آماده با OpenGL پروژه های آماده با OpenGL در سی پلاس پلاس پروژه های آماده با ارنا پروژه های آماده برای درس گرافیک کامپیوتری پروژه هوش مصنوعی پروژه پردازش تصویر matlab پروژه پردازش سیگنال matlab