بررسی اولویت های کاربران تلفن همراه هوشمند در رابطه با روش های پرداخت موبایل

translate Mobile Payment 20873 بررسی اولویت های کاربران تلفن همراه هوشمند در رابطه با روش های پرداخت موبایل

 مقاله بررسی اولویت های کاربران تلفن همراه هوشمند در رابطه با روش های پرداخت موبایل

ترجمه مقاله A Comparative Study Of Smartphone User’s Perception And Preference Towards Mobile Payment Methods In The U.S. And Korea

در این پست ترجمه مقاله بررسی اولویت های کاربران تلفن همراه هوشمند در رابطه با روش های پرداخت موبایل را برای شما هنرجویان عزیز آماده کردیم، که در این بخش فقط به قسمتی از این مباحث اشاره شده بقیه جزئیات را دوستان می توانند در ادامه مشاهده کنند.

چکیده مقاله :

با بالا رفتن میزان استفاده از تلفن همراه هوشمند، کاربران دستگاه های موبایل هوشمند، توجه زیادی به پرداخت موبایل می کنند. چند راه برای پرداخت موبایل وجود دارد اما هیچ راه جامعی برای آن وجود ندارد. در حال حاضر جدید ترین شکل پرداخت موبایل، پرداخت موبایل مجاورتی (Proximity mobile payment) می باشد. که در آن هزینه، امنیت، و سهولت سه عوامل اصلی هستند که کاربران تلفن همراه هوشمند مدت انجام پرداخت موبایل آنها را مورد بررسی قرار می دهد.

این مقاله درک و برتری کاربران تلفن همراه هوشمند نسبت به روش های پرداخت موبایل را در کره و ایالات متحده بررسی می کند. در ایالات متحده، کاربران تلفن همراه هوشمند نسبت به پرداخت مبالغ بالاتر برای یک تراکنش پرداخت موبایل مطمئن تر احساس رضایت مندی می کنند در صورتی که کاربران کره ای تجارب بیشتری از نظر تناوب در پرداخت موبایل دارند. از بین این سه عوامل امنیت موبایل، بیشترین اثر گذاری را بر روی تناوب در پرداخت موبایل در هر دو کشور دارد.

توضیحات بیشتر ترجمه مقاله بررسی اولویت های کاربران تلفن همراه هوشمند در رابطه با روش های پرداخت موبایل و دانلود رایگان مقاله اصلی لطفا به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

مقدمه مقاله :

پرداخت موبایل، به معنی پرداخت به وسیله دستگاه های موبایل (سیار) یا تلفن همراه می باشد. پرداخت موبایل، به صورت “هر تراکنشی بر روی تلفن همراه، که در آن مالکیت پول دست به دست می شود ” تعریف می شود، که می توان آن را به دو صورت دسته بندی کرد : تراکنش مجاورتی، یا تراکنش از راه دور، یا پرداخت موبایل در مرحله ابتدایی خود است و توسط حامل های بی سیم، شرکت های پردازش داده، بانکها، شرکت های کارت اعتباری، مورد کمک رسانی قرار گرفته است.

با این وجود بسیاری از کشورهای پیشرفته به دلیل افزایش محبوبیت دستگاه های موبایل هوشمند مانند آیفون، شروع به توجه به آن کرده اند. دستگاه های موبایل هوشمند، ترکیبی از کامپیوتر شخصی و تلفن های سلولی است. استفاده از دستگاه های موبایل هوشمند، باعث می شود تا مشتریان خرید آنلاین و بانکداری الکترونیک، به استفاده از دستگاه موبایل هوشمند خود برای انجام این تراکنش ها روی آورند.

چکیده انگلیسی :

As the Smartphone adoption rate increases, Smartphone users pay more attention to mobile payment. There are several options for mobile payment but there is no dominate method Proximity mobile payment is the newest form of mobile payment. Security, cost, and convenience are three main factors Smartphone users keep in mind when making a mobile payment.

This paper investigates Smartphone users’ perceptions and preferences toward mobile payment methods in Korea and the U.S. U.S. Smartphone users have a willingness to pay more for a secure mobile payment transaction, even though Korean users have more experience in the mobile payment frequency. Among the three factors, mobile security is the factor of strongest influence on mobile payment frequency in both countries.


شبیه سازی شبکه های کامپیوتری و مخابراتی

شبیه سازی شبکه های کامپیوتری و مخابراتی

مشاهده پروژه ها و مقالات شبیه سازی شده

مشاهده ویدئو در این باره

خوشحال خواهیم شد اگر نظر خودتون رو درباره این مطلب ثبت کنید

خطا!دکمه ریفریش را بزنید

    لیســــــــت پــــــــروژه های انتشــــــــار نشده ( 22 موضوع )

    مشاهده لیست کامل
    مشاهده لیست کامل
    socket programing آموزش برنامه نویسی آموزش سی شارپ بازی تحت شبکه بازی تحت شبکه برای درس مهندسی اینترنت بازی تحت شبکه به زبان سی شارپ برنامه تحت شبکه با سی شارپ برنامه نویسی ترجمه مقاله ترجمه مقاله شبکه خرید سورس بازی تحت شبکه دانلود بازی تحت شبکه دانلود رایگان پروژه های دانشجویی دانلود سورس برنامه دانلود سورس رایگان دانلود نرم افزار دانلود پروژه دانشجویی دانلود پروژه رایگان دانلود پروژه های دانشجویی دانلود کتاب دانلود کتاب آموزشی دانلود کتاب اموزشی سورس بازی با socket programing سورس رایگان سورس کد بازی تحت شبکه سورس کد بازی تحت شبکه با C# سورس کد بازی تحت شبکه چند نفره سوکت پروگرمین نحوه نوشتن برنامه تحت شبکه نحوه نوشتن برنامه تحت شبکه به زبان سی شارپ پروژه arena پروژه matlab پروژه ns2 پروژه opnet پروژه برای درس مهندسی اینترنت پروژه سیمولینک matlab پروژه مهندسی صنایع پروژه مهندسی صنایع با ارنا پروژه های آماده با OpenGL پروژه های آماده با OpenGL در سی پلاس پلاس پروژه های آماده با ارنا پروژه های آماده برای درس گرافیک کامپیوتری پروژه هوش مصنوعی پروژه پردازش تصویر matlab پروژه پردازش سیگنال matlab