نوآوران گرمی | مرجع فیلم های آموزشی و همیار دانشجو
09194751295 - 09365442247
NoavaranGermi@gmail.com
https://t.me/noavarangermi
https://t.me/noavarangermi_ir

ترجمه مقاله آنالیز دقت و صحت داده های عمقی Kinect

  • شنبه ۱۱ مهر ۱۳۹۴
  • بازدید 141 نفر
  • 1 امتیاز2 امتیاز3 امتیاز4 امتیاز5 امتیاز (13 امتیاز از 3 رای)
    Loading...

tarjoma kinect 11162 ترجمه مقاله آنالیز دقت و صحت داده های عمقی Kinect

ترجمه مقاله آنالیز دقت و صحت داده های عمقی Kinect

ترجمه مقاله Accuracy Analysis Of Kinect Depth Data

در این پست ترجمه مقاله آنالیز دقت و صحت داده های عمقی Kinect (دوربین کینکت مایکروسافت نام وسیله است که منجر به استفاده از بازی‌ های رایانه‌ ای بدون استفاده از هیچگونه کنترلگری می‌ شود.) را با عنوان انگلیسی Accuracy Analysis Of Kinect Depth Data آماده کرده ایم که در ادامه چیکده و مقدمه آن را می توانید مطالعه نمائید. مقاله اصلی نیز به رایگان قابل دانلود است.

چکیده ترجمه مقاله آنالیز دقت و صحت داده های عمقی Kinect :

مقاله حاضر، تحقیق و تفحصی جهت کیفیت هندسی اطلاعات عمقی حاصل از سنسور Kinect را ارائه داده است. بر اساس مدل ریاضی اندازه گیری عمقی به کمک سنسور، یک تجزیه و تحلیل خطای تئوری، ارائه شده است، که دید مناسبی را نسبت به عوامل اثرگذار بر دقت اطلاعات به وجود می آورد. نتایج تجربی نشان است که خطای تصادفی اندازه گیری عمق با افزایش فاصله تا سنسور و محدوده های در حد چند میلیمتر تا حدود ۴ سانتیمتر در بیشترین مسافت از سنسور، افزایش می یابد. احتمال دارد دقت و صحت داده ها نیز به از طریق وضوح پایین اندازه گیری های عمقی، تحت تأثیر قرار بگیرد.

توضیحات بیشتر ترجمه مقاله آنالیز دقت و صحت داده های عمقی Kinect و دانلود رایگان مقاله اصلی در ادامه مطلب.

مقدمه ترجمه مقاله آنالیز دقت و صحت داده های عمقی Kinect :

سنسورهای مسافت (range sensors) با قیمت پایین، جایگزین خوبی برای اسکنرهای لیرزنی با قیمت بالا در زمینه های کاربردی همچون، نقشه برداری داخلی، نظارت، رباتیک و پزشکی قانونی می باشند. پیشرفت اخیر در تکنولوژی سنجش برد مصرف کننده یا درجه، سنسور Kinect مایکروسافت می باشد (مایکروسافت، ۲۰۱۰). سنسور Kinect در اوایل به منظور تعامل طبیعی در محیط بازی های کامپیوتری طراحی شد (تشخیص اولیه، ۲۰۱۰). به هر حال، مشخصه های اطلاعات گرفته شده توسط Kinect توجه محققان را در رشته ی نقشه برداری و مدلسازی ۳ بعدی، جلب نموده است. نمایش اخیر از پتانسیل های Kinect در مدلسازی ۳ بعدی در محیط های داخلی می تواند در کارهای هنری و همکارانش دیده شود (۲۰۱۰).

سنسور Kinect، به طور همزمان تصاویر رنگی و عمقی را در سرعت فریم حدود fps 30 تصویر برداری می کند. ادغامِ اطلاعات عمق و رنگ، به یک ابر نقطه ای رنگی منجر می شود که حاوی حدود ۳۰۰۰۰۰ نقطه در هر فریم است. با ثبت تصاویر عمقی پیوسته می توان یک چگالی نقطه ای افزایش یافته را به دست آورد، اما احتمالا یک ابر نقطه ای کامل نیز از یک محیط داخلی در زمان واقعی ایجاد می شود.

برای رسیدن به پتانسیل کامل در کاربردهای نقشه برداری (mapping)، تجزیه و تحلیل خطاهای سیستماتیک و تصادفی از داده ها، ضروری است. تصحیح خطاهای سیستماتیک، پیش نیازی برای تنظیم داده های عمقی و رنگی است و بر شناسایی مدل مکانیکی اندازه گیری عمق و پارامترهای کالیبراسیون دخیل متکی است.


مشاهده ویدئو در این باره

جزئیات محصول

قیمت


۱۱,۰۰۰ تـــــومان

کــد محصــول:11162


توضــیحات:صفحات : 17 صفحه | زبان : فارسی | فرمت : DOC | مقاله اصلی آماده دانلود است


لینک دانلود:فایل 1

خوشحال خواهیم شد اگر نظر خودتون رو درباره این مطلب ثبت کنید

خطا!دکمه ریفریش را بزنید
    ×

    توجه: در صورت سفارش ( انجام شبیه سازی - برنامه نویسی و ...) در موضوعات بالا می توانید به صورت آنلاین با ما در تماس باشید.

    ×

    توجه: اگر در موضوعات بالا تخصص دارید می توانید با ما همکاری کرده و برای خود کسب درآمد کنید.

    لیســــــــت پــــــــروژه های انتشــــــــار نشده ( 22 موضوع )

    مشاهده لیست کامل
    مشاهده لیست کامل
    socket programing آموزش برنامه نویسی بازی تحت شبکه بازی تحت شبکه برای درس مهندسی اینترنت بازی تحت شبکه به زبان سی شارپ برنامه تحت شبکه با سی شارپ برنامه نویسی ترجمه مقاله شبکه خرید سورس بازی تحت شبکه دانلود بازی تحت شبکه دانلود رایگان پروژه های دانشجویی دانلود سورس برنامه دانلود سورس رایگان دانلود نرم افزار دانلود پروژه دانشجویی دانلود پروژه رایگان دانلود پروژه های دانشجویی دانلود کتاب دانلود کتاب آموزشی دانلود کتاب اموزشی سورس بازی با socket programing سورس رایگان سورس کد بازی تحت شبکه سورس کد بازی تحت شبکه با C# سورس کد بازی تحت شبکه چند نفره سوکت پروگرمین نحوه نوشتن برنامه تحت شبکه نحوه نوشتن برنامه تحت شبکه به زبان سی شارپ پروژه arena پروژه matlab پروژه ns2 پروژه opnet پروژه برای درس مهندسی اینترنت پروژه تحت شبکه به زبان سی شارپ پروژه سیمولینک matlab پروژه مهندسی صنایع پروژه مهندسی صنایع با ارنا پروژه های آماده با OpenGL پروژه های آماده با OpenGL در سی پلاس پلاس پروژه های آماده با ارنا پروژه های آماده برای درس گرافیک کامپیوتری پروژه هوش مصنوعی پروژه پردازش تصویر matlab پروژه پردازش سیگنال matlab پروژه کارشناسی به همراه داکیومنت