دانلود کتاب برنامه نویسی همروند استاد علی پدرام

  • دوشنبه ۲۱ مهر ۱۳۹۳
  • بازدید ۳,۵۱۱ نفر
  • 1 امتیاز2 امتیاز3 امتیاز4 امتیاز5 امتیاز (385 امتیاز از 104 رای)
    Loading...

تصویر Hamravand_Programming_Ali_Pedram_www.NoavaranGermi.ir دانلود کتاب برنامه نویسی همروند استاد علی پدرام

دانلود کتاب برنامه نویسی همروند

همروندی در علوم رایانه در سامانه ‌هایی پیش می‌ آید که در آن‌ ها چند پردازش محاسباتی همزمان اجرا می ‌شوند و با یکدیگر اندرکنش (ناحیه بحرانی) دارند. مطالعه همروندی محدوده ی بسیاری از سامانه‌ ها را دربر می‌ گیرد.

مفهوم همروندی یکی از مفاهیم اساسی در مدیریت چند پروسسی مطرح در یک سیستم رایانه ای منفرد و همچنین در سیستم های موازی و توزیع شده به حساب می آید.

نیاز به سرعت های محاسباتی بالا و همچنین دقت بالا در برنامه های کاربردی امروزی از مهمترین انگیزه های می باشد که باعث شکل گیری و رشد و توسعه سبک جدید برنامه نویسی موسوم به همروند شده است.

در این پست از وب سایت نوآوران گرمی کتاب برنامه نویسی همروند را برای شما علاقه مندان به این موضوع آماده کرده ایم که توسط استاد علی پدرام گرآوری شده و امیدواریم که مورد رضایت قرار گیرد. جهت دانلود رایگان این کتاب درسی به ادامه مطلب مراجعه نمائید.

در اینجا در مورد هر فصل اشاره کوچکی به آنها خواهیم داشت.

فصل اول: برنامه نویسی همروند >

در این فصل به معرفی موضوع همروندی ، اهمیت ، انگیزه ها و تعریف آن پرداخته خواهد شد. همچنین سعی می گردد با یک مثال ساده دنیای محاسبات همروند معرفی شود. در ادامه همین فصل به سبک برنامه نویسی همروند و مولفه های آن اشاره خواهد شد.

فصل دوم: مدل های معماری کامپیوتر >

یک مدل معماری نشان دهنده نحوه ارتباط اجزا اساسی کامپیوتری چون بخش محاسباتی و حافظه است.مدل معماری به طور ضمنی به نحوه اجرای دستورالعمل ها روی داده ها اشاره دارد.

فصل سوم: راه حل کلی انحصار متقابل >

از آنجایی که همزمان پروسس ها روی منابع زیاد می باشد و معمولا هر منبع در یک فاصله زمانی فقط در اختیار یک پروسس می تواند باشد. از طرفی سرعت اجرای پروسس ها جهت کسب منابع متفاوت می باشد. لذا مشکلاتی حادث می شوند. که به شرح ذیل می باشند:

رقابت جهت کسب منابع باعث برخورد روی منابع می شود. به عبارت دیگر وقتی که منبعی در اختیار یک پروسس می باشد ، دخالت پروسس های دیگر جهت کسب آن منبع باعث اختلال در کار کلیه پروسس ها می شود و می تواند منجر به گرسنگی و بن بست گردد و حتی می تواند جامعیت و اعتبار آن منبع را زیر سوال ببرد.

اجرای پروسس ها با سرعت های متفاوت می تواند باعث شود که با اجرای هر بار برنامه ، به نتایج متفاوتی رسیده شود و یا به عبارت دیگر تضمینی وجود ندارد که نتایج حاصل از برنامه قطعی باشند.


خوشحال خواهیم شد اگر نظر خودتون رو درباره این مطلب ثبت کنید

خطا!دکمه ریفریش را بزنید
  1. تصویر آواتار کاربر 0
    فرشید دانایی سه شنبه , 17 مرداد

    سلام آیا کتاب های دیگه ای هم دارید که مولفش از آقای علی پدرام باشه اگه هست لطفا لینک دانلودش بهم بدین یه دنیاااااممنون.

لیســــــــت پــــــــروژه های انتشــــــــار نشده ( 22 موضوع )

مشاهده لیست کامل
مشاهده لیست کامل
مشاهده لیست کامل
مشاهده لیست کامل
socket programing آموزش برنامه نویسی آموزش سی شارپ اینترنت اشیا بازی تحت شبکه بازی تحت شبکه به زبان سی شارپ برنامه تحت شبکه با سی شارپ برنامه نویسی ترجمه مقاله ترجمه مقاله شبکه دانلود رایگان پروژه های دانشجویی دانلود سورس برنامه دانلود سورس رایگان دانلود نرم افزار دانلود پروژه دانشجویی دانلود پروژه رایگان دانلود پروژه های دانشجویی دانلود کتاب دانلود کتاب آموزشی دانلود کتاب اموزشی سورس رایگان سورس کد بازی تحت شبکه سورس کد بازی تحت شبکه با C# سورس کد بازی تحت شبکه چند نفره سوکت پروگرمین شبکه SDN شبیه سازی با نرم افزار R نحوه نوشتن برنامه تحت شبکه نرم افزار Rstudio پروژه arena پروژه matlab پروژه ns2 پروژه opnet پروژه ارنا پروژه سیمولینک matlab پروژه شبکه عصبی پروژه مهندسی صنایع پروژه مهندسی صنایع با ارنا پروژه های آماده با OpenGL پروژه های آماده با OpenGL در سی پلاس پلاس پروژه های آماده با ارنا پروژه های آماده برای درس گرافیک کامپیوتری پروژه هوش مصنوعی پروژه پردازش تصویر matlab پروژه پردازش سیگنال matlab