دانلود کتاب نقشه برداری هنرستان به صورت PDF

  • چهارشنبه ۴ آذر ۱۳۹۴
  • بازدید ۹,۸۴۳ نفر
  • 1 امتیاز2 امتیاز3 امتیاز4 امتیاز5 امتیاز (167 امتیاز از 37 رای)
    Loading...

تصویر naghshe-bardari_12235 دانلود کتاب نقشه برداری هنرستان به صورت PDF

دانلود کتاب نقشه برداری هنرستان به صورت PDF

در این پست دانلود کتاب نقشه برداری به صورت PDF را برای شما عزیزان آماده کردیم که امیدواریم مفید واقع گردد.

کتاب نقشه برداری یکی از دروس رشته های نقشه برداری و عمران می باشد که به صورت ساده و روان آن را برای شما عزیزان بازگو می کنیم. در این کتاب مطالب فراوان است فقط به جزئی از آن اشاره کرده ایم، که با دانلود کتاب نقشه برداری می توانید به همه جزئیات دسترسی داشته باشید.

آنچه مسلم است در بنای این تمدن عظیم همه ی شاخه های علوم و فنون سهیم هستند؛ مهندسین معمار و مهندسین راه و ساختمان، سازه ها و ساختمان های لازم را به کمک مهندسین نقشه بردار طراحی، اجرا و کنترل می کنند و سایر متخصصین،دستگاه ها، تجهیزات و ملزومات سازه ها و ساختمان ها را نصب، راه اندازی و نگهداری می نمایند.

موضوع بحث این کتاب نقشه برداری است. علمی که در گذشته از مجموعه ی هندسه، نجوم و جغرافیا تشکیل شده بود و کشفیات و اختراعات چند سده ی اخیر، بخصوص قرن نوزدهم و بیستم، سبب تکامل آن شد برای مثال اندازه گیری یک طول ده کیلومتری که در گذشته با مشقت بسیار زیاد و صرف وقت طولانی و با دقت کم انجام می شد، نقشه برداری جدید با کمک ابزار الکترونیکی در مدت چند ثانیه با دقت بسیار زیاد آن را اندازه گیری می نماید.

توضیحات بیشتر و دانلود کتاب نقشه برداری به صورت PDF در ادامه مطلب.

همچنین به کمک عکس های هوایی که به وسیله ی هواپیما تهیه می شود ، تهیه ی نقشه های دقیق از مناطق وسیعی از سطح کره ی زمین به راحتی انجام می گیرد. در چند دهه ی اخیر با ورود کامپیوتر و ماهواره به عرصه ی نقشه برداری، این علم دوباره متولد شده و در آستانه ی رشد و تحولی عظیم قرارگرفته و احتمال آن می رود که روش های کلاسیک نقشه برداری به کلّی منسوخ گردد که در صورت تحقّق این امر باید روش های نوین نقشه برداری آموزش داده شوند، اما در هر صورت، دانستن اصول اساسی و ریاضی پایه و نیز روش های ساده و ابتدایی همواره به قوت خود باقی خواهند ماند، و در کارهای معمولی ساختمانی که نیازی به وجود ماهواره و کامپیوتر نیست یا استفاده از آن ها پرهزینه و غیرمعقول به نظر می رسد، نقشه برداری با وسایل ساده و دوربین های کلاسیک هنوز کاربرد فراوانی خواهد داشت.

کلی ترین هدف که در این کتاب می توان به آن اشاره کرد. آشنایی با مفاهیم نقشه برداری و توانایی کاربرد وسایل و دستگاه های نقشه برداری می باشد. امیدواریم با قرار دادن دانلود کتاب نقشه برداری به صورت رایگان خدمتی به شما هنر جویان کرده باشیم.


فیلم آموزش نرم افزار ABAQUS به صورت مقدماتی

فیلم آموزش نرم افزار ABAQUS به صورت مقدماتی

مشاهده آموزش نرم افزار آباکوس

مشاهده ویدئو در این باره

خوشحال خواهیم شد اگر نظر خودتون رو درباره این مطلب ثبت کنید

خطا!دکمه ریفریش را بزنید
  1. تصویر آواتار کاربر 0
    بهادر چهارشنبه , 12 شهریور

    بسیار متشکر از سایت خوب و منابع عالی

لیســــــــت پــــــــروژه های انتشــــــــار نشده ( 22 موضوع )

مشاهده لیست کامل
مشاهده لیست کامل
مشاهده لیست کامل
مشاهده لیست کامل
socket programing آموزش برنامه نویسی آموزش سی شارپ اینترنت اشیا بازی تحت شبکه بازی تحت شبکه به زبان سی شارپ برنامه تحت شبکه با سی شارپ برنامه نویسی ترجمه مقاله ترجمه مقاله شبکه دانلود رایگان پروژه های دانشجویی دانلود سورس برنامه دانلود سورس رایگان دانلود نرم افزار دانلود پروژه دانشجویی دانلود پروژه رایگان دانلود پروژه های دانشجویی دانلود کتاب دانلود کتاب آموزشی دانلود کتاب اموزشی سورس رایگان سورس کد بازی تحت شبکه سورس کد بازی تحت شبکه با C# سورس کد بازی تحت شبکه چند نفره سوکت پروگرمین شبکه SDN شبیه سازی با نرم افزار R نحوه نوشتن برنامه تحت شبکه نرم افزار Rstudio پروژه arena پروژه matlab پروژه ns2 پروژه opnet پروژه ارنا پروژه سیمولینک matlab پروژه شبکه عصبی پروژه مهندسی صنایع پروژه مهندسی صنایع با ارنا پروژه های آماده با OpenGL پروژه های آماده با OpenGL در سی پلاس پلاس پروژه های آماده با ارنا پروژه های آماده برای درس گرافیک کامپیوتری پروژه هوش مصنوعی پروژه پردازش تصویر matlab پروژه پردازش سیگنال matlab