پروتکل مسیریابی چند پخشی کارامد با انرژی مبتنی بر SDN و محاسبات مه برای شبکه های VANET

تصویر translate-multiplayer-routing-protocol_23508 پروتکل مسیریابی چند پخشی کارامد با انرژی مبتنی بر SDN و محاسبات مه برای شبکه های VANET

پروتکل مسیریابی چند پخشی کارامد با انرژی مبتنی بر SDN و محاسبات مه برای شبکه VANET

 ترجمه مقاله Energy-efficient multicast routing protocol based on SDN and fogcomputing for vehicular networks

در این بخش ترجمه مقاله پروتکل مسیریابی چند پخشی کارامد با انرژی مبتنی بر SDN و محاسبات مه برای شبکه های VANET را برای شما دوستان آماده کردیم که علاوه بر چکیده و مقدمه می توانید خود مقاله اصلی را نیز به طور کاملا رایگان دانلود بفرمایید.

چکیده مقاله

شبکه های وسایل نقلیه برای انجام چندین برنامه و استراتژی مرتبط با وسایل نقلیه ، آمبولانس ، ترافیک ، رانندگان و حتی مسافران بطور قابل توجهی گسترش یافته اند. مهمترین چالش در این شبکه مسیریابی داده ها در بین وسایل نقلیه است. بنابراین ، نیاز به طراحی پروتکل های مسیریابی کارآمد برای حالت های unicast ، Geocast ، multicast و پخش وجود دارد. دسترسی چند گانه را می توان در بسیاری از زمینه های کاربردی مانند پلیس و آتش نشانی، اورژانس استفاده کرد. بررسی های زیادی در مورد مسیریابی چند پخشی در شبکه های وسایل نقلیه وجود دارد. اما ، برنامه های ایمنی در شبکه های وسایل نقلیه به یک پروتکل مسیریابی چند پخشی خاص نیاز دارند که مهلت و محدودیت های پهنای باند موجود را در نظر می گیرد. از سوی دیگر ، گرایش فزاینده ای به سمت اتومبیل های برقی در سال های اخیر مشاهده شده است. بنابراین، مصرف انرژی یکی از مهمترین پارامتر هایی است که باید در طراحی این پروتکل مسیریابی مورد توجه قرار گیرد. هدف از این مقاله ارائه یک پروتکل مسیریابی Multicast جدید انرژی کارآمد مبتنی بر شبکه های نرم افزاری تعریف شده و محاسبه مه برای شبکه های وسایل نقلیه به نام EEMSFV شامل محدودیت های مهلت و پهنای باند است.

مقدمه

شبکه های وسایل نقلیه انواع خاصی از شبکه های ad hoc تلفن همراه هستند که به رانندگان کمک می کند تا به سادگی به اطلاعات مورد نیاز دسترسی پیدا کنند و از آنها برای تبادل اطلاعات در بین وسایل نقلیه استفاده می شود این شبکه از دو نوع گره تشکیل شده است : موبایل و ثابت. اولی نماینده وسایل نقلیه است در حالی که دومی نمایانگر واحد های جانبی جاده و ایستگاه های پایه است که در طول جاده توزیع می شوند و به حمل و نقل اطلاعات کمک می کنند تحرک زیاد وسایل نقلیه با سرعت های مختلف به معنای شکست مداوم پیوند ها است که بر ثبات لینک تأثیر می گذارد و در نتیجه بر عملکرد شبکه تأثیر می گذارد. این بدان معنی است که فرایند مسیریابی بزرگترین مشکل در این شبکه است و منجر به سربار زیاد ، مصرف انرژی ، مصرف پهنای باند و افزایش تلفات بسته می شود زیرا جستجوی مداوم در مسیر صحیح و بهینه نیاز به تبادل تعداد زیادی از بسته های کنترلی دارد.

چکیده انگلیسی

Vehicular networks have been expanding significantly to perform several applications and strategies related to vehicles, ambulances, traffic jam, drivers, and even passengers. The most important challenge in this network is routing data among vehicles. Therefore, there is a need to design efficient routing protocols for unicast, Geocast, multicast and broadcast transmission modes. The multicasting can be used in many application fields such as emergency, police, and firefighting. There is a large body of studies on multicast routing in vehicular networks. However, safety applications in vehicular networks require a special multicast routing protocol that takes into account the deadline and existing bandwidth constraints.On the other hand, there has been a growing tendency towards electric cars in recent years. Therefore energy consumption is one of major parameters that should be considered in the design of this routing protocol. The goal of this paper is to present a new E nergy E fficient M ulticast routing protocol based on S oftware Defined Networks and F og computing for V ehicular networks called EEMSFV including deadline and bandwidth constraints. Multicast routing with multiple constraints of QoS has been proved to be a NP complete problem. The proposed architecture consists of four layers: vehicles, fog computing OpenFlow switches and SDN controller. Moreover, a priority based scheduling algorithm and a classification algorithm to schedule the multicast requests based on their application type and deadline constraint after classifying them are proposed. The partitioning concept is used to decrease time complexity and overhead in the SDN controller. From the simulation results, we concluded that EEMSFV is better than MABC and CVLMS in terms of successfully transmitted ratio, average end to end delay, normalized overhead load, multicast energy consumption, packet loss ratio and percentage of critical multicast sessions that meet the deadline.

منبع : researchgate.net


شبیه سازی شبکه های کامپیوتری و مخابراتی

شبیه سازی شبکه های کامپیوتری و مخابراتی

مشاهده پروژه ها و مقالات شبیه سازی شده

مشاهده ویدئو در این باره

خوشحال خواهیم شد اگر نظر خودتون رو درباره این مطلب ثبت کنید

خطا!دکمه ریفریش را بزنید

    لیســــــــت پــــــــروژه های انتشــــــــار نشده ( 22 موضوع )

    مشاهده لیست کامل
    مشاهده لیست کامل
    مشاهده لیست کامل
    مشاهده لیست کامل
    socket programing آموزش برنامه نویسی آموزش سی شارپ اینترنت اشیا بازی تحت شبکه بازی تحت شبکه به زبان سی شارپ برنامه تحت شبکه با سی شارپ برنامه نویسی ترجمه مقاله ترجمه مقاله شبکه دانلود رایگان پروژه های دانشجویی دانلود سورس برنامه دانلود سورس رایگان دانلود نرم افزار دانلود پروژه دانشجویی دانلود پروژه رایگان دانلود پروژه های دانشجویی دانلود کتاب دانلود کتاب آموزشی دانلود کتاب اموزشی سورس رایگان سورس کد بازی تحت شبکه سورس کد بازی تحت شبکه با C# سورس کد بازی تحت شبکه چند نفره سوکت پروگرمین شبکه SDN شبیه سازی با نرم افزار R نحوه نوشتن برنامه تحت شبکه نرم افزار Rstudio پروژه arena پروژه matlab پروژه ns2 پروژه opnet پروژه ارنا پروژه سیمولینک matlab پروژه شبکه عصبی پروژه مهندسی صنایع پروژه مهندسی صنایع با ارنا پروژه های آماده با OpenGL پروژه های آماده با OpenGL در سی پلاس پلاس پروژه های آماده با ارنا پروژه های آماده برای درس گرافیک کامپیوتری پروژه هوش مصنوعی پروژه پردازش تصویر matlab پروژه پردازش سیگنال matlab