پروژه مدیریت ویدئو کلوپ به زبان سی شارپ به همراه راهنمای کامل

  • پنجشنبه ۱۰ مهر ۱۳۹۳
  • بازدید ۹۲۱ نفر
  • 1 امتیاز2 امتیاز3 امتیاز4 امتیاز5 امتیاز (85 امتیاز از 24 رای)
    Loading...

تصویر video-clupe-Csharp-1 پروژه مدیریت ویدئو کلوپ به زبان سی شارپ به همراه راهنمای کامل

پروژه مدیریت ویدئو کلوپ به زبان سی شارپ به همراه راهنمای کامل

 

در این پست از وب سایت نوآوران گرمی | مرجع پروژه های دانشجویی پروژه مدیریت ویدئو کلوپ به زبان سی شارپ #C را آماده کرده ایم که شامل منوها و امکانات زیر می باشد.

منوی مشخصات فیلم شامل: ثبت فیلم جدید ، حذف یا ویرایش فیلم ، جستجوی فیلم ، فیلم های آزاد و گزارش لیست فیلم ها. منوی مشخصات مشتری شامل: ثبت مشتری جدید ، حذف یا ویرایش مشتری و جستجوی مشتری. منوی مشخصات کرایه شامل: ثبت کرایه جدید ، حذف کرایه و لیست کرایه ها.

.

منوی مدیریت درآمد شامل: ثبت درآمد ، آرشیو لیست فروش ، میزان کرایه هر فیلم ، تغییر رنگ پس زمینه ، ایجاد و ویرایش یا حذف نام صفحه اصلی ، تغییر فونت متون ، تعیین عکس برای پس زمینه صفحه اصلی.

منوی راهنما شامل: راهنمای ویرایش یا حذف ، راهنمای فروش ، راهنمای حذف کرایه ، راهنمای ثبت کرایه ، راهنمای سفارش ، راهنمای ثبت درآمد خارج از برنامه و راهنمای ثبت درآمد نهایی.

با مراجعه به ادامه مطلب می توانید راهنمای کامل برنامه را هم به صورتی تصویری و هم به صورت متنی مشاهده فرمائید.

(جهت بزرگنمایی تصاویر برروی آنها کلیک نمائید)

تصویر خروجی ۱:

تصویر video-clupe-Csharp-2 پروژه مدیریت ویدئو کلوپ به زبان سی شارپ به همراه راهنمای کاملتصویر خروجی ۲:

تصویر video-clupe-Csharp-3 پروژه مدیریت ویدئو کلوپ به زبان سی شارپ به همراه راهنمای کامل

تصویر خروجی ۳:

تصویر video-clupe-Csharp-7 پروژه مدیریت ویدئو کلوپ به زبان سی شارپ به همراه راهنمای کاملتصویر خروجی ۴:

تصویر video-clupe-Csharp-10 پروژه مدیریت ویدئو کلوپ به زبان سی شارپ به همراه راهنمای کاملتصویر خروجی ۵: تصویر video-clupe-Csharp-11 پروژه مدیریت ویدئو کلوپ به زبان سی شارپ به همراه راهنمای کامل

راهنمای ویرایش یا حذف:

.

تصویر video-clupe-Csharp-21 پروژه مدیریت ویدئو کلوپ به زبان سی شارپ به همراه راهنمای کامل

.

برای ویرایش یا حذف یک مقدار ابتدا باید در قسمت جستجو که این قسمت در بالا صفحه قرار دارد ابتدا کد مربوط به آن مقدار را وارد نمائید سپس دکمه های حذف یا ویرایش فعال می شوند.

نکته ۱: اگر مقدار ورودی اشتباه باشد دکمه های حذف یا ویرایش فعال نمی شوند.

نکته ۲ : بعد زدن دکمه حذف ابتدا یک سوال از شما پرسیده می شود و اگر در انجا به سوال پرسیده شده جواب Yes بدهید ان مقدار حذف می شود در غیر این صورت مقدار شما حذف نخواهد شد.

نکته ۳ : وقتی دکمه ویرایش را فشار دهید بدون هیچ سوالی عملیات ویرایش انجام می شود.

راهنمای فروش:

.

تصویر video-clupe-Csharp-22 پروژه مدیریت ویدئو کلوپ به زبان سی شارپ به همراه راهنمای کامل

.

برای فروش یک جنس یا کارتون ابتدا باید در قسمت جستجو که در بالای هر صفحه ای که دکمه فروش قرار دارد نام جنس مورد نظر یا کارتون مورد نظر را وارد کنید تا دکمه فروش فعال شود.

نکته ۱: اگر مقدار ورودی اشتباه باشد دکمه فروش فعال نخواهد شد.

نکته ۲ : وقتی دکمه فروش را فشار دهید به طور خودکار یک مقدار از جنس مورد نظر شما کم می شود.

نکته ۳ : با زدن دکمه فروش میزان درآمد ان جنس به طور خودکار در قسمت ثبت درآمد قرار می گیرد.

راهنمای حذف کرایه:

.

تصویر video-clupe-Csharp-23 پروژه مدیریت ویدئو کلوپ به زبان سی شارپ به همراه راهنمای کامل

.

برای حذف یک کرایه ابتدا در قسمت جستجو کد فیلم را وارد کنید و اگر کد فیلم درست باشد دکمه حذف کرایه فعال می شود و شما می توانید با زدن دکمه حذف ان کرایه را حذف کنید.

نکته ۱ : اگر مقدار پرداخت برابر باشد با نرسید مشخص می شود که مشتری مورد نظر هنگام پرداخت فیلم مبلغ را پرداخت کرده است و انوقت به طور خودکار مقدار کرایه هر فیلم در لیست ثبت کرایه ثبت می شود.

راهنمای ثبت کرایه:

.

تصویر video-clupe-Csharp-24 پروژه مدیریت ویدئو کلوپ به زبان سی شارپ به همراه راهنمای کامل

.

۱- در قسمت لیست مشخصات فیلم کد فیلم را باید وارد کنید اگر کد فیلم درست باشد مشخصات ان فیلم نمایش داده می شوند و اگر کد فیلم اشتباه باشد مشخصات نمایش داده نمی شود.

۲- در قسمت مشخصات مشتری ابتدا باید کد مشتری را وارد کنید اگر کد مشتری درست باشد اطلاعات به صورت خودکار نمایش داده می شوند و اگر اشتباه باشد اطلاعاتی نمایش داده نمی شود.

.

۳- در قسمت لیست مشخصات کرایه باید نوع حلقه و تعداد حلقه و میزان پرداختی و تاریخ ثبت را مشخص کنید.

نکته ۱ : کد فیلم را می توان بر روی CD ببینید یا در قسمت جستجو ان را پیدا کنید.

نکته ۲ : کد مشتری را می توان در قسمت جستجوی مشتریان پیدا کنید

نکته ۳ : تاریخ ثبت کرایه به صورت خوکار نمایش داده می شود

نکته ۴ : اگر میزان پرداختی برابر باشد با رسید به طور خودکار مبلغ کرایه هر فیلم در قسمت ثبت درآمد درج می شود.

راهنمای سفارشات:

.

تصویر video-clupe-Csharp-25 پروژه مدیریت ویدئو کلوپ به زبان سی شارپ به همراه راهنمای کامل

.

ثبت سفارش: برای ثبت یک سفارش ابتدا باید مقدارهایی که دارای ستاره قرمز رنگ هستند را پر کنید و مقدارهایی که بدون ستاره هستند را می تواند پر نکنید. سپس دکمه ثبت سفارش را بزنید.

اگر دکمه ثبت سفارش را بدون وارد کردن حتی یک مقدار ستاره دار قرمز بزنید با اخطار مواجه می شود و اگر تمامی اطلاعات خواسته شده را وارد کنید سپس دکمه ثبت را بزنید انگاه عملیات ثبت انجام میشود و شما می توانید در قسمت بالا ، سمت راست جایی که لیست سفارشات مشخص شده است اطلاعات ثبت شده خود را ببینید.

نکته ۱ : میزان ثبت درآمد پس از تحویل سفارش در قسمت ثبت درآمد ثبت می شود زیرا امکان دارد که شما نتوانید سفارش مورد نظر را تحویل دهید و انموقع ممکن است دچار سردرگمی شوید.

نکته ۲ : اگر تمام وجه توسط سفارش دهنده پرداخت شود در قسمت باقیمانده مقدار ۰ را قرار دهید.

نکته ۳ : تاریخ ثبت به صورت خودکار نمایش داده می شود.

.

تحویل سفارش : برای تحویل سفارش ابتدا باید در قسمت جستجو نام سفارش دهنده را بنوسید و اگر اطلاعات درست باشند می تواند جزئیات سفارش را ببینید و همچنین دکمه ثبت سفارش فعال می شود. و باز زدن دکمه ثبت سفارش ابتدا به صورت خودکار میزان پرداختی و باقیمانده پرداخت با هم جمع می شوند و در قسمت ثبت درآمد قرار داده می شوند. و سپس عملیات حذف سفارش به صورت خودکار انجام می شود.

.

حذف سفارش : برای حذف سفارش ابتدا کارهایی که برای تحویل سفارش انجام داده اید را انجا می دهید و وقتی که دکمه حذف فعال شد اگر حذف را فشار دهید سفارش حذف می شود و هیچ درآمدی در قسمت ثبت درآمد ثبت نمی شود.

راهنمای ثبت درآمد خارج از برنامه:

.

تصویر video-clupe-Csharp-26 پروژه مدیریت ویدئو کلوپ به زبان سی شارپ به همراه راهنمای کامل

.

برای ثبت یک درآمد خارج از برنامه ابتدا باید نوع محصول را بنوسید سپس میزاند درآمد را قرار دهید و همانطور که مشخص است تاریخ ثبت به صورت خودکار هم نمایش داده می شود و انوقت می توان دکمه ثبت را بزنید و اگر عملیات ثبت با موفقیت انجام شد در قسمت چپ صفحه می توان نوع درآمد ثبت شده را ببینید.

برای حذف یک درآمد می توانید با دابل کلیک کردن رو یک مقدار در قسمت لیست فروش امروز ان مقدار را حذف کنید البته ابتدا یک سوال از شما پرسیده می شود که مشخص شود شما از حذف یک درآمد اطمینان دارید.

راهنمای ثبت درآمد نهایی:

.

تصویر video-clupe-Csharp-27 پروژه مدیریت ویدئو کلوپ به زبان سی شارپ به همراه راهنمای کامل

.

برای ثبت درآمد نهایی ابتدا باید تیک عبارت “می خواهم درآمد نهایی را ثبت کنم” را بزنید سپس با زدن این تیک مقدار تاریخ ثبت به صورت خودکار نوشته می شود و همچنین میزان کل درآمد و همینطور دکمه ثبت کن فعال می شود و شما باز زدن این دکمه لیست فروش امروز را به ارشیو منتقل می کنید و لیست فروش امروز نیز کاملا پاک می شود و برای روز بعد اماده می شود.


پروژه ها و آموزش های برنامه نویسی

پروژه ها و آموزش های برنامه نویسی

آموزش برنامه نویسی

خوشحال خواهیم شد اگر نظر خودتون رو درباره این مطلب ثبت کنید

خطا!دکمه ریفریش را بزنید

    لیســــــــت پــــــــروژه های انتشــــــــار نشده ( 22 موضوع )

    مشاهده لیست کامل
    مشاهده لیست کامل
    مشاهده لیست کامل
    مشاهده لیست کامل
    socket programing آموزش برنامه نویسی آموزش سی شارپ اینترنت اشیا بازی تحت شبکه بازی تحت شبکه به زبان سی شارپ برنامه تحت شبکه با سی شارپ برنامه نویسی ترجمه مقاله ترجمه مقاله شبکه دانلود رایگان پروژه های دانشجویی دانلود سورس برنامه دانلود سورس رایگان دانلود نرم افزار دانلود پروژه دانشجویی دانلود پروژه رایگان دانلود پروژه های دانشجویی دانلود کتاب دانلود کتاب آموزشی دانلود کتاب اموزشی سورس رایگان سورس کد بازی تحت شبکه سورس کد بازی تحت شبکه با C# سورس کد بازی تحت شبکه چند نفره سوکت پروگرمین شبکه SDN شبیه سازی با نرم افزار R نحوه نوشتن برنامه تحت شبکه نرم افزار Rstudio پروژه arena پروژه matlab پروژه ns2 پروژه opnet پروژه ارنا پروژه سیمولینک matlab پروژه شبکه عصبی پروژه مهندسی صنایع پروژه مهندسی صنایع با ارنا پروژه های آماده با OpenGL پروژه های آماده با OpenGL در سی پلاس پلاس پروژه های آماده با ارنا پروژه های آماده برای درس گرافیک کامپیوتری پروژه هوش مصنوعی پروژه پردازش تصویر matlab پروژه پردازش سیگنال matlab