کتاب تولید محتوای الکترونیک و برنامه سازی به صورت PDF با فیلم آموزشی

  • پنجشنبه ۲۵ آبان ۱۳۹۶
  • بازدید ۸,۱۱۰ نفر
  • 1 امتیاز2 امتیاز3 امتیاز4 امتیاز5 امتیاز (225 امتیاز از 47 رای)
    Loading...

تصویر tolid-mohtava-va-barname-sazi_21271 کتاب تولید محتوای الکترونیک و برنامه سازی به صورت PDF با فیلم آموزشی

کتاب تولید محتوای الکترونیک و برنامه سازی

دانلود کتاب تولید محتوای الکترونیک و برنامه سازی برای پایه دهم دوره دوم متوسطه از شاخه فنی و حرفه ای (گروه برق و رایانه – رشته شبکه و نرم افزار رایانه) را به صورت PDF همراه با فیلم های آموزشی آماده کرده ایم که در قالب ۵ فصل و ۲۷۹ صفحه تهیه شده است. در ادامه به معرفی کتاب پرداخته و سرفصل های آن به همراه لینک دانلود رایگان قرار داده شده است.

معرفی کتاب تولید محتوای الکترونیک و برنامه سازی

در راستای تحقق اهداف سند تحول بنیادین آموزش و پرورش و برنامه درسی ملی جمهوری اسلامی ایران و نیاز های متغیر دنیای کار و مشاغل، برنامه درسی رشته شبکه و نرم افزار رایانه طراحی و براساس آن محتوای آموزشی نیز تألیف شده است. کتاب آموزشی حاضر از مجموعه کتاب های کارگاهی می باشد که برای سال دهم تدوین و تألیف شده است، این کتاب دارای ۵ پودمان می باشد که هر پودمان از یک یا چند واحد یادگیری تشکیل شده است. همچنین ارزشیابی مبتنی بر شایستگی از ویژگی های این کتاب است که در پایان هر پودمان شیوه ارزشیابی آورده شده است.

پودمان های کتاب:

  • پودمان اول:

با عنوان طراحی گرافیکی که در آن ابتدا به مفهوم طراحی به وسیله رایانه اشاره شده و سپس به طراحی مورد نیاز برای واسط کاربری بخش تولید محتوای الکترونیک و جلد لوح نوری و طراحی سه بعدی می پردازد. در این فصل در دو واحد یادگیری کار با ابزار های ساده و پیشرفته گرافیکی با مقدمات نحوه کار با نرم افزار ایلاستریتور و برخی امکانات آن، آشنا می شوید.

  • پودمان دوم:

عنوان محتوای الکترونیک دارد که در آن به مفهوم سناریو و سناریو نویسی و کاربرد آن اشاره شده و در ادامه به ایجاد عکس آموزشی و کلیپ سازی و ساخت پوسته گرافیکی متحرک پرداخته می شود. در این فصل هنرجو طی ۱۲ کارگاه قادر خواهد بود تا با اتکا بر دانش و مهارت مدیریت تصاویر و گرافیک و ویژگی های نرم افزار های مربوطه، محتوا های الکترونیکی کم حجم و فراگیر مناسب برای نشر و ارائه در بستر های دیجیتالی تولید کند.

  • پودمان سوم:

دارای عنوان تولید چند رسانه ای است، در این پودمان ابتدا تولید پروژه محتوای الکترونیک و ساخت آزمون آموزش داده شده و سپس تهیه خروجی از پروژه و تولید پروژه چند رسانه ای انجام می گردد. در این فصل با ۲۴ واحد کارگاهی هنرجو قادر خواهد بود تا با استفاده از نرم افزار های تولید محتوا، بسته های آموزشی و تعاملی قابل اطمینان، تولید و نسبت به نشر دیجیتالی آن اقدام کند و شایستگی لازم را در این زمینه به دست آورد.

  • پودمان چهارم:

با عنوان مقدمات برنامه سازی است که در آن کاربرد الگوریتم و روند نما برای حل مسئله آموزش داده می شود. در ادامه این فصل، محیط IDE ویژوال استودیو بررسی شده و برنامه هایی با خروجی ساده و پیچیده رنگی ایجاد می شود. در این فصل هنرجو قادر خواهد بود تا با اتکا بر دانش و مهارت حل مسئله، کار با IDE ویژوال استودیو، دستورات دریافت، نمایش مقادیر و تبدیل داده کار با عملگر های منطقی و دستورات شرطی ساده و پیچیده، در بستر زبان برنامه نویسی سی شارپ ، برنامه های سادد کنسول با خروجی های جذاب تولید کند.

  • پودمان پنجم:

عنوان ساختار شرطی نام دارد که در ابتدا هنرجویان با انواع عملگرها آشنا شده و سپس دستورات محاسباتی و شرطی را در برنامه های خود به کار می برند و با آنها پروژه های ساده ایجاد می کنند. در این فصل هنرجو قادر خواهد بود با اتکا بر دانش انواع عملگرها و ساختارهای شرطی و مهارت به کارگیری این عملگرها و تشخیص وجود ساختار شرط در برنامه به وسیله تحلیل الگوریتم برنامه، برنامه های شرطی تولید کرده، خطا های آن را برطرف نماید.

فهرست مطالب کتاب تولید محتوای الکترونیک و برنامه سازی :

فصل اول : طراحی گرافیکی

  • واحد یادگیری ۱ : شایستگی کار با ابزار های ساده گرافیکی
    • کارگاه ۱ : شروع کار با نرم افزار Illustrator
    • کارگاه ۲ : ترسیم نقوش هندسی
    • کارگاه ۳ : طراحی با اشکال هندسی
    • کارگاه ۴ : طراحی با استفاده از شکل دایره
    • کارگاه ۵ : ترسیم با ابزار Pencil
    • کارگاه ۶ : ترسیم با ابزار Pen
    • کارگاه ۷ : ترسیم تصاویر برداری از نقش بیتی
    • کارگاه ۸ : فارسی نویسی در نرم افزار Illustrator
    • کارگاه ۹ : طراحی جلد و برچسب لوح نوری
  • واحد یادگیری ۲ : شایستگی کار با ابزارهای پیشرفته گرافیکی
    • کارگاه ۱ : طراحی لوگوی پرچم جمهوری اسلامی ایران
    • کارگاه ۲ : طراحی پرچم جمهوری اسلامی ایران
    • کارگاه ۳ : طراحی واسط کاربری
    • کارگاه ۴: طراحی به کمک جلوه Blend
    • کارگاه ۵ : طراحی اینفوگرافیک
    • کارگاه ۶ : رنگ آمیزی با ابزار Mesh
    • کارگاه ۷ : برش با لیزر
    • کارگاه ۸ : طراحی با ابزار ۳D
    • کارگاه ۹ : نقاشی سه بعدی

فصل دوم: طراحی محتوای الکترونیک

  • واحد یادگیری ۳ : شایستگی سناریو نویسی، تصویر برداری و کلیپ سازی
    • کارگاه ۱ : سناریو نویسی در تولید چند رسانه ای
    • کارگاه ۲ : ساخت عکس آموزشی
    • کارگاه ۳ : ساخت کلیپ
    • کارگاه ۴ : اضافه کردن گفتار به اسلاید
    • کارگاه ۵ : ویرایش صدای زمینه در کلیپ
    • کارگاه ۶ : ایجاد خروجی از پروژه کلیپ
  • واحد یادگیری ۴ : شایستگی ساخت پوسته گرافیکی متحرک
    • کارگاه ۱ : شناسایی محیط نرم افزار Swish
    • کارگاه ۲ : طراحی و اجرای صفحه زمینه یک پروژه چند رسانه ای
    • کارگاه ۳ : متحرک سازی پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران
    • کارگاه ۴ : ایجاد ماسک
    • کارگاه ۵ : ایجاد دکمه (Button)
    • کارگاه ۶ : ایجاد گرافیک متحرک (Motion Graphic) یا اشیا آماده

فصل سوم: تولید چند رسانه ای

  • واحد یادگیری ۵ : شایستگی تولید محتوای الکترونیک
    • کارگاه ۱ : ایجاد پروژه
    • کارگاه ۲ : ایجاد اسلاید اصلی
    • کارگاه ۳ : ایجاد اسلاید الگو (Master Slide)
    • کارگاه ۴ : درج متن
    • کارگاه ۵ : درج شکل
    • کارگاه ۶ : طراحی اسلاید
    • کارگاه ۷ : درج دکمه (Button) و شی ماوس (Mouse)
    • کارگاه ۸ : درج اشیای Rollover Caption و Rollover Image
    • کارگاه ۹ : درج ناحیه بزرگ نمایی
    • کارگاه ۱۰ : درج ابزار تعاملی Memory Game
    • کارگاه ۱۱ : درج شیء تعاملی پازل (Puzzle)
    • کارگاه ۱۲ : حرکت اشیا با ابزار Drag and Drop
    • کارگاه ۱۳ : فیلم برداری نمایشی
    • کارگاه ۱۴ : فیلم برداری به روش تعاملی
  • واحد یادگیری ۶ : شایستگی آزمون سازی و تولید چند رسانه ای
    • کارگاه ۱ : تنظیمات ساخت آزمون
    • کارگاه ۲ : درج سوال چندگزینه ای (Multiple Choice)
    • کارگاه ۳ : درج سوالات کوتاه پاسخ
    • کارگاه ۴ : درج سوال جورکردنی (Matching)
    • کارگاه ۵ : درج سوال کلیک کردنی (Hot Spot)
    • کارگاه ۶ : درج سوال ترتیبی (Sequence)
    • کارگاه ۷ : درج سوال نظرسنجی (Scale Rating)
    • کارگاه ۸ : ساخت آزمون با سوالات تصادفی
    • کارگاه ۹ : تغییر پوسته پروژه
    • کارگاه ۱۰ : تولید و نشر پروژه
    • فصل چهارم: حل مسائل ساده
    • واحد یادگیری ۷: شایستگی حل مسئله و کار با IDE
  • فصل چهارم: حل مسائل ساده
    • واحد یادگیری ۷: شایستگی حل مسئله و کار با IDE
    • کارگاه ۱: ایجاد اولین برنامه در سی شارپ
    • کارگاه ۲: پنجره لیست خطا (Error List)
    • کارگاه ۳: تفاوت متد های WriteLine و Write
    • کارگاه ۴: ایجاد صدا با فرکانس های مختلف
    • کارگاه ۵: استفاده از رنگ
    • کارگاه ۶: مختصات مکان نما در کنسول
    • کارگاه ۷: رسم در محیط کنسول
  • واحد یادگیری ۸: شایستگی کار با انواع داده ها، دریافت و نمایش آنها
    • کارگاه ۱: طراحی نمون برگ اطلاعات هنرجو
    • کارگاه ۲: اعلان و مقداردهی متغیر
    • کارگاه ۳: مقداردهی متغیر رشته ای
    • کارگاه ۴: دریافت متغیر رشته ای
    • کارگاه ۵: خواندن متغیر عددی
    • کارگاه ۶: تبدیل عدد صحیح به اعشاری
    • کارگاه ۷: تبدیل نوع داده
    • کارگاه ۸: دریافت متغیر کاراکتری
    • کارگاه ۹: الگوی جای گذاری ساده (Formatting)
    • کارگاه ۱۰ : الگوی جای گذاری

فصل پنجم: حل مسائل شرطی

  • واحد یادگیری ۹: شایستگی کار با عملگرهای ریاضی، مقایسه ای و منطقی
    • کارگاه ۱: عملگر تقسیم /
    • کارگاه ۲: تغییر اولویت عملگرها
    • کارگاه ۳: عملگرهای افزایشی-کاهشی
    • کارگاه ۴: عملگرهای مقایسه ای
    • کارگاه ۵: عملگرهای منطقی
    • کارگاه ۶: اشکال زدایی عبارات (Debugging)
    • کارگاه ۷: اشکا لزدایی در رشته ها
    • کارگاه ۸: اشکال زدایی خطای تقسیم بر صفر
    • کارگاه ۹: عملگر منطقی &&
    • کارگاه ۱۰ : عملگر منطقی ||
    • کارگاه ۱۱ : عملگر منطقی !
  • واحد یادگیری ۱۰ : شایستگی کار با ساختار شرطی
    • کارگاه ۱: دستور شرطی ساده
    • کارگاه ۲: ساختار شرطی if-else
    • کارگاه ۳: بلاک در ساختار شرطی if
    • کارگاه ۴: اجرای گام به گام if-else
    • کارگاه ۵: عملگر سه تایی
    • کارگاه ۶: عبارت شرطی تو در تو
    • کارگاه ۷: عبارات شرطی با عملگر های منطقی
    • کارگاه ۸: مرتب سازی
    • کارگاه ۹: ترکیب عبارات منطقی، محاسباتی و شرطی
    • کارگاه ۱۰ : تبدیل if به Switch
    • کارگاه ۱۱ : ساختار Switch
    • کارگاه ۱۲ : ایجاد فهرست در کنسول
    • کارگاه ۱۳ : جزئیات دستور switch و شرط منطقی ||

منابع فهرست فیلم ها

  • مراحل تولید چند رسانه ای
  • آموزش ایجاد ناحیه تمرکز در Snagit
  • آموزش ایجاد دکمه متحرک
  • آموزش جلوه گذاری Up دکمه
  • آموزش جلوه گذاری دکمه Over و Down
  • آموزش نصب نرم افزار کپتیویت
  • آموزش ایجاد پیوند به دکمه
  • آموزش فیلم برداری ترکیبی
  • تنظیمات آزمون
  • تنظیمات سوال
  • ایجاد پیش آزمون
  • ایجاد فهرست محتوا
  • آموزش نصب نرم افزار ویژوال استودیو
  • آشنایی با ویژوال استودیو IDE
  • آموزش کار با MSDN
  • آشنایی با عملگر های منطقی
  • اشکال زدایی در switch
  • آموزش نصب ویندوز ۱۰
  • آموزش نصب سخت افزار
  • آموزش ایجاد کاربر جدید در ویندوز ۱۰
  • آموزش تنظیمات حساب کاربری در ویندوز ۱۰
  • آموزش تنظیمات پشتیبان گیری
  • آموزش بازیابی از نسخه پشتیبانی
  • آموزش به روز رسانی ویندوز ۱۰
  • آموزش فشرده سازی با نرم افزار WinRAR
  • آموزش تنظیمات نرم افزار WinRAR

پروژه های آماده برق قدرت با متلب

پروژه های آماده برق قدرت با متلب

مشاهده پروژه های برق قدرت با متلب

مشاهده ویدئو در این باره

خوشحال خواهیم شد اگر نظر خودتون رو درباره این مطلب ثبت کنید

خطا!دکمه ریفریش را بزنید
  1. تصویر آواتار کاربر 0
    حسن پنجشنبه , 27 اردیبهشت

    سلام ممنون از سایت خوبتان علاقه مند به بخش های فنی سایتتان می باشم.

  2. تصویر آواتار کاربر 0
    مبین مجیدی پنجشنبه , 11 بهمن

    سلام نوشتن پیام های مناسب برای موفقیت یا عدم موفقیت کاربر در بازی پازل در کپتیویت یعنی چه ؟

  3. تصویر آواتار کاربر 0
    زینب جدی چهارشنبه , 8 اسفند

    میشه گام به گام کتاب تولید و محتوا رو برا دانلود بزارین ؟

  4. تصویر آواتار کاربر 0
    رمعرذ جمعه , 3 مرداد

    عالی

لیســــــــت پــــــــروژه های انتشــــــــار نشده ( 22 موضوع )

مشاهده لیست کامل
مشاهده لیست کامل
مشاهده لیست کامل
مشاهده لیست کامل
socket programing آموزش برنامه نویسی آموزش سی شارپ اینترنت اشیا بازی تحت شبکه بازی تحت شبکه به زبان سی شارپ برنامه تحت شبکه با سی شارپ برنامه نویسی ترجمه مقاله ترجمه مقاله شبکه دانلود رایگان پروژه های دانشجویی دانلود سورس برنامه دانلود سورس رایگان دانلود نرم افزار دانلود پروژه دانشجویی دانلود پروژه رایگان دانلود پروژه های دانشجویی دانلود کتاب دانلود کتاب آموزشی دانلود کتاب اموزشی سورس رایگان سورس کد بازی تحت شبکه سورس کد بازی تحت شبکه با C# سورس کد بازی تحت شبکه چند نفره سوکت پروگرمین شبکه SDN شبیه سازی با نرم افزار R نحوه نوشتن برنامه تحت شبکه نرم افزار Rstudio پروژه arena پروژه matlab پروژه ns2 پروژه opnet پروژه ارنا پروژه سیمولینک matlab پروژه شبکه عصبی پروژه مهندسی صنایع پروژه مهندسی صنایع با ارنا پروژه های آماده با OpenGL پروژه های آماده با OpenGL در سی پلاس پلاس پروژه های آماده با ارنا پروژه های آماده برای درس گرافیک کامپیوتری پروژه هوش مصنوعی پروژه پردازش تصویر matlab پروژه پردازش سیگنال matlab