آموزش نرم افزار تدوین فیلم و صدا به صورت PDF

  • سه شنبه ۱۰ آذر ۱۳۹۴
  • بازدید ۱,۵۲۹ نفر
  • 1 امتیاز2 امتیاز3 امتیاز4 امتیاز5 امتیاز (19 امتیاز از 4 رای)
    Loading...

تصویر amoozesh-tadvein-seda-film_12329 آموزش نرم افزار تدوین فیلم و صدا به صورت PDF

آموزش نرم افزار تدوین فیلم و صدا به صورت PDF

در این پست آموزش نرم افزار تدوین فیلم و صدا را برای شما عزیزان آماده کردیم امیدواریم با مطالعه آن بتوانید به خوبی از آن استفاده کنید.

کتاب آموزش نرم افزار تدوین فیلم و صدا یکی از کتابهای رشته کامپیوتر و از شاخه های رشته کاردانش محسوب می شود که طراحان کتاب به طور مفید و خلاصه این کتاب را برای شما عزیزان طراحی کردند.

کتاب حاضر در زمینه آموزش نرم افزار های چند رسانه ای تدوین شده است. در این مجموعه به بررسی نرم افزارهایی چون snagit، sound forge، premiere pro پرداخته ایم که مخفف آن کلمه ssp است.این نرم افزارها امکان تصویر برداری از برنامه ها، انجام عملیات روی صدا اعم از ضبط ویرایش، میکس و افکت گذاری و انجام عملیات روی فیلم اعم از ویرایش، افکت گذاری، میکس و تیتراژ گذاری را فراهم می سازند.

در این کتاب سعی شده آموزش گام به گام با ارایه تصاویر و شکل های مناسب،فراگیر را به سمت فراگیری مطلوب نرم افزار سوق دهد.

جهت اطلاعات بیشتر از دانلود کتاب آموزش نرم افزار تدوین فیلم و صدا در ادامه مطلب.

با استفاده از نرم افزار snagit می توانید فیلم های مورد نیاز برای تهیه سیستم های آموزشی چند رسانه ای را تهیه کنید.از نرم افزار snagit بیشتر برای تولید CD های آموزشی که به صورت فیلم هستند استفاده می شود.این نرم افزار ساخت شرکت techsmith است که برای capture گرفتن از محیط و یندوز، افکت گذاری و….. به کار می رود منظور از capture فیلم برداری داخلی از محیط و کادرهای محاوره windows است.

نرم افزار sound forge یک ویرایشگر صوتی قدرتمند محسوب می شودکه قابلیت های زیادی برای ضبط ویرایش و اعمال افکت های مختلف روی فایل های صوتی دارد.

با استفاده از نرم افزار premiere pro می توان موارد زیر را انجام داد مانند :

۱ – (در صورتی که سخت افزار کامپیوتری مناسب داشته باشید ) می توانید صدا و تصویر ویدئویی را از دوربین و یا دستگاه ویدئویی خود دریافت کنید.

۲ – از بیش از ۹۹ تراک ویدئویی جداگانه استفاده کنید و آنها را برای ایجاد یک تصویر واحد ترکیب کنید.

تراک های صوتی را در برنامه اضافه و ویرایش کنید. بیش از ۹۹ تراک صوتی جداگانه را می توان به برنامه اضافه کرد.

۳ –  می توانید عناوین و تصاویر گرافیکی ثابت را برای پروژه های فیلم خود ایجاد کنید. عناوین و تصاویر گرافیکی را می توان به راه های مختلف متحرک ساخت.

۴ – یکی از ۷۳ نوع مختلف از ترانزیشن ها transition را به ویدئو اعمال کنید. از این جلوه ها می توان در هر تراک ویدئو استفاده کرد.

۵ – فیلم خود را با ۹۴ جلوه ویدئویی و ۲۲ جلوه صو.تی ویرایش کنید و……

توضیحات بیشتر جهت دانلود رایگان کتاب آموزش نرم افزار تدوین فیلم و صدا در ادامه مطلب.


مشاهده ویدئو در این باره

خوشحال خواهیم شد اگر نظر خودتون رو درباره این مطلب ثبت کنید

خطا!دکمه ریفریش را بزنید

    لیســــــــت پــــــــروژه های انتشــــــــار نشده ( 22 موضوع )

    مشاهده لیست کامل
    مشاهده لیست کامل
    مشاهده لیست کامل
    مشاهده لیست کامل
    socket programing آموزش برنامه نویسی آموزش سی شارپ اینترنت اشیا بازی تحت شبکه بازی تحت شبکه به زبان سی شارپ برنامه تحت شبکه با سی شارپ برنامه نویسی ترجمه مقاله ترجمه مقاله شبکه دانلود رایگان پروژه های دانشجویی دانلود سورس برنامه دانلود سورس رایگان دانلود نرم افزار دانلود پروژه دانشجویی دانلود پروژه رایگان دانلود پروژه های دانشجویی دانلود کتاب دانلود کتاب آموزشی دانلود کتاب اموزشی سورس رایگان سورس کد بازی تحت شبکه سورس کد بازی تحت شبکه با C# سورس کد بازی تحت شبکه چند نفره سوکت پروگرمین شبکه SDN شبیه سازی با نرم افزار R نحوه نوشتن برنامه تحت شبکه نرم افزار Rstudio پروژه arena پروژه matlab پروژه ns2 پروژه opnet پروژه ارنا پروژه سیمولینک matlab پروژه شبکه عصبی پروژه مهندسی صنایع پروژه مهندسی صنایع با ارنا پروژه های آماده با OpenGL پروژه های آماده با OpenGL در سی پلاس پلاس پروژه های آماده با ارنا پروژه های آماده برای درس گرافیک کامپیوتری پروژه هوش مصنوعی پروژه پردازش تصویر matlab پروژه پردازش سیگنال matlab