افزایش توان عملیاتی پروتکل چند جهشی در شبکه بیسیم بدن با متلب

  • سه شنبه ۶ مهر ۱۳۹۵
  • بازدید ۵۸۱ نفر
  • 1 امتیاز2 امتیاز3 امتیاز4 امتیاز5 امتیاز (114 امتیاز از 23 رای)
    Loading...

تصویر matlab-wban_16941_1 افزایش توان عملیاتی پروتکل چند جهشی در شبکه بیسیم بدن با متلب

شبیه سازی افزایش توان عملیاتی پروتکل چند جهشی در شبکه بیسیم بدن با MATLAB

پیاده سازی مقاله SIMPLE: Stable Increased-throughput Multi-hop Protocol for Link Efficiency in Wireless Body Area Networks

در این پست پروژه شبیه سازی افزایش توان عملیاتی پروتکل چند جهشی برای بهره وری لینک در شبکه بیسیم بدن (WBAN) در نرم افزار متلب را با عنوان مقاله SIMPLE: Stable Increased-throughput Multi-hop Protocol for Link Efficiency in Wireless Body Area Networks به همراه ترجمه مقاله، آماده کردیم که در ادامه به معرفی این پروژه شبکه با MATLAB پرداخته و فیلم و تصاویری از خروجی آن قرار داده شده و مقاله اصلی نیز به صورت رایگان قابل دانلود است.

معرفی پروژه افزایش توان عملیاتی پروتکل چند جهشی:

در این مقاله، ما یک روش قابل اعتمادی را ارائه می کنیم که توان بالا و کارآمد را در پروتکل مسیریابی برای شبکه های بیسیم بدن (WBANs) فراهم می سازد. ما با استفاده از توپولوژی چند هاپ (Multi-Hop) به حداقل مصرف انرژی و افزایش طول عمر شبکه می رسیم.

تابع هزینه برای انتخاب گره پدر یا فورواردر:

یک تابع هزینه به منظور انتخاب گره پدر یا فورواردر ارائه می شود که این تابع هزینه، یک گره پدر را انتخاب می کند تا انرژی باقی مانده و حداقل فاصله از سینک را داشته باشد. همچنین تابع هزینه در حالی که پارامتر مسافت تحویل بسته موفق را به سینک تضمین می نماید، پارامتر انرژی باقی مانده مصرف انرژی را نیز در بین گره های حسگر متعادل می سازد. توضیحات بیشتر، دانلود رایگان مقاله مرجع، فیلم و تصاویری از خروجی پروژه افزایش توان عملیاتی پروتکل چند جهشی در شبکه WBAN در ادامه مطلب.

نتایج شبیه سازی:

نتایج شبیه سازی با نرم افزار متلب نشان می دهد که پروتکل پیشنهادی ما دوره ثبات شبکه را به حداکثر رسانده و گره برای مدت طولانی تری زنده می ماند که این موضوع یعنی افزایش طول عمر شبکه را داریم. همچنین پروتکل ارائه شده، دوره ثبات طولانی تر تحویل بسته به سینک را افزایش داده و منافع عمده ای را به جهت نظارت مستمر بر روی بیمار دارد.

ارائه پروتکلی با گذر دهی بالا، مسیریابی قابل اعتماد و پایدار:

در این پروژه افزایش توان عملیاتی پروتکل چند جهشی، پروتکلی با گذر دهی بالا، مسیریابی قابل اعتماد و پایدار را برای شبکه بیسیم بدن (WBAN) پیشنهاد می کنیم. ما گره حسگر بر روی بدن را در مکان های ثابت مستقر کرده و سینک را نیز در کمر قرار می دهیم.

حسگرها برای ECG و سطح گلوکز:

حسگرها برای ECG و سطح گلوکز در نزدیکی سینک قرار داده شده است. هر دو این سنسورها داده بحرانی بیمار را دارا هستند و حداقل تضعیف، قابلیت اطمینان بالا و عمر طولانی را نیز نیاز دارند در نتیجه؛ این سنسورها همیشه داده های خود را به طور مستقیم به سینک ارسال می کنند. سنسور های دیگر گره پدر خود را دنبال کرده و داده های خود را از طریق فورواردر به گره سینک می فرستند. این کار موجب صرفه جویی انرژی گره (کاهش مصرف انرژی در شبکه) می شود و شبکه برای دوره زمانی طولانی تری (افزایش طول عمر شبکه) کار می کند. توضیحات بیشتر در ترجمه مقاله به همراه پروژه ارائه می گردد.

تصویر خروجی ۱:

تصویر matlab-wban_16941_2 افزایش توان عملیاتی پروتکل چند جهشی در شبکه بیسیم بدن با متلب

تصویر خروجی ۲:

تصویر matlab-wban_16941_3 افزایش توان عملیاتی پروتکل چند جهشی در شبکه بیسیم بدن با متلب

تصویر خروجی ۳:

تصویر matlab-wban_16941_4 افزایش توان عملیاتی پروتکل چند جهشی در شبکه بیسیم بدن با متلب

تصویر خروجی ۴:

تصویر matlab-wban_16941_5 افزایش توان عملیاتی پروتکل چند جهشی در شبکه بیسیم بدن با متلب


شبیه سازی شبکه های کامپیوتری و مخابراتی

شبیه سازی شبکه های کامپیوتری و مخابراتی

مشاهده پروژه ها و مقالات شبیه سازی شده
انجام پروژه ها و شبیه سازی مقالات و پایان نامه ها با متلب

انجام پروژه ها و شبیه سازی مقالات و پایان نامه ها با متلب

مشاهده انجام پروژه با متلب
پروژه ها و آموزش های برنامه نویسی

پروژه ها و آموزش های برنامه نویسی

آموزش برنامه نویسی

مشاهده ویدئو در این باره

خوشحال خواهیم شد اگر نظر خودتون رو درباره این مطلب ثبت کنید

خطا!دکمه ریفریش را بزنید
  1. تصویر آواتار کاربر 0
    ندا بهرامی دوشنبه , 10 آبان

    سلام توضیحاتتون در مورد پروژه خیلی مفید و کامل بود متشکر کلی استفاده کردم .

  2. تصویر آواتار کاربر 0
    آرمین شجاعی سه شنبه , 12 بهمن

    سلام من این پروژرو می خوام خرید کنم اگه رمز دوم نداشته باشیم برای واریز هزینه چیکار باید بکنیم .

لیســــــــت پــــــــروژه های انتشــــــــار نشده ( 22 موضوع )

مشاهده لیست کامل
مشاهده لیست کامل
مشاهده لیست کامل
مشاهده لیست کامل
socket programing آموزش برنامه نویسی آموزش سی شارپ اینترنت اشیا بازی تحت شبکه بازی تحت شبکه به زبان سی شارپ برنامه تحت شبکه با سی شارپ برنامه نویسی ترجمه مقاله ترجمه مقاله شبکه دانلود رایگان پروژه های دانشجویی دانلود سورس برنامه دانلود سورس رایگان دانلود نرم افزار دانلود پروژه دانشجویی دانلود پروژه رایگان دانلود پروژه های دانشجویی دانلود کتاب دانلود کتاب آموزشی دانلود کتاب اموزشی سورس رایگان سورس کد بازی تحت شبکه سورس کد بازی تحت شبکه با C# سورس کد بازی تحت شبکه چند نفره سوکت پروگرمین شبکه SDN شبیه سازی با نرم افزار R نحوه نوشتن برنامه تحت شبکه نرم افزار Rstudio پروژه arena پروژه matlab پروژه ns2 پروژه opnet پروژه ارنا پروژه سیمولینک matlab پروژه شبکه عصبی پروژه مهندسی صنایع پروژه مهندسی صنایع با ارنا پروژه های آماده با OpenGL پروژه های آماده با OpenGL در سی پلاس پلاس پروژه های آماده با ارنا پروژه های آماده برای درس گرافیک کامپیوتری پروژه هوش مصنوعی پروژه پردازش تصویر matlab پروژه پردازش سیگنال matlab