بهبود امنیت شبکه حسگر بیسیم با اعداد مانده چند سطحی در متلب

  • جمعه ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۵
  • بازدید ۸۷۲ نفر
  • 1 امتیاز2 امتیاز3 امتیاز4 امتیاز5 امتیاز (202 امتیاز از 41 رای)
    Loading...

تصویر matlab-wsn_15094_1 بهبود امنیت شبکه حسگر بیسیم با اعداد مانده چند سطحی در متلب

پیاده سازی بهبود امنیت شبکه حسگر بیسیم با اعداد مانده چند سطحی در متلب به همراه داکیومنت

در این پست پروژه شبکه با موضوع بهبود امنیت شبکه حسگر بیسیم با اعداد مانده چند سطحی را در متلب به همراه داکیومنت و فیلم آموزشی آماده کرده ایم که در ادمه به توضیحاتی در رابطه با آن پرداخته و قسمتی های از فیلم آموزشی آن به همراه تصاویری از خروجی قرار داده شده است.

امنیت شبکه از مهم ترین و پیچیده ترین مباحث فعلی حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات است. شبکه های حسگر بی سیم در اصل برای جمع آوری اطلاعات از محیطی غی رقابل اعتماد بوجود آمدند. تقریبا همه پروتکل های امنیتی برای WSN ها معتقدند که دشمن یا نفوذگر می تواند از طریق ارتباط مستقیم، کنترل کامل یک نود حسگر را در دست گیرد. ظهور شبکه های حسگر به عنوان یکی از تکنولوژی های اصلی آینده، چالش های متعددی را پیش روی محققان قرار می دهد.

در پروژه بهبود امنیت شبکه حسگر بیسیم با اعداد مانده چند سطحی، علاوه بر آنکه مبانی امنیت شبکه مطرح شده، فن های موجود جهت ارتقای سطح امنیت کاربران و دارایی های آن ها نیز بررسی گردیده است. بررسی فن های موجود با تمرکز بر روی فن سیستم اعداد مانده ای چند سطحی می باشد. سیستم اعداد مانده ای یک سیستم غیر وزنی است و از باقی مانده های تقسیم اعداد، به اعداد مخصوصی که پیمانه خوانده می شوند، برای نمایش آنها استفاده می کند. این سیستم محاسبات موازی، انتشار محدود رقم نقلی، توان مصرفی کم و …. را پشتیبانی می کند.

توضیحات بیشتر، فیلم و تصاویری از خروجی پروژه بهبود امنیت شبکه حسگر بیسیم با اعداد مانده چند سطحی در ادامه مطلب.

روش پیشنهادی ما در این پروژه بهبود امنیت شبکه حسگر بیسیم، این است که با استفاده از سیستم اعداد مانده ای چند سطحی خطای احتمالی ایجاد شده در شبکه های حسگر بی سیم را تشخیص داده و امنیت را در این شبکه ها افزایش دهیم. نتایج به دست آمده نشان می دهد که ما می توانیم خطا ها و ضعف های موجود در گره های شبکه را تشخیص داده و آن را تصحیح نمایم. توضیحات بیشتر به همراه پروژه ارائه می گردد.

مفاهیم و مبانی سیستم اعداد مانده ای:

سیستم اعداد مانده ای یک سیستم غیر وزنی است و از باقیمانده های تقسیم اعداد، به اعداد مخصوصی که پیمانه خوانده می شوند، برای نمایش آنها استفاده می کند. این سیستم محاسبات موازی، انتشار محدود رقم نقلی، ارتباطات امن، توان مصرفی کم و … را پشتیبانی می کند.

با استفاده از این سیستم می توان محاسبات روی اعداد بزرگ را به محاسبات روی اعداد بسیار کوچکتر تبدیل نمود، از طرفی به دلیل مستقل بودن عملیات انجام گرفته روی هر پیمانه رقم نقلی خروجی از هر پیمانه دور ریخته شده و به پیمانه بعدی منتقل نمی گردد. در حالی که در سیستم های وزنی معمول و متداول همانند مبنای دودوئی یا مبنای دهدهی، عملیات ریاضی نیازمند انتشار رقم نقلی هستند. بنابراین سرعت سیستم اعداد مانده ای نسبت به سیستم های وزنی متداول بسیار افزایش می یابد.

در نتیجه می توان از سیستم برای کاربردهایی که عملگر های جمع و ضرب را بطور مکرر مورد استفاده قرار می دهند، مانند پردازش سیگنال دیجیتال، مهندسی ارتباطات، رمزنگاری و امنیت کامپیوتری و پردازش تصویر استفاده نمود. با استفاده از سیستم اعداد مانده ای و همچنین با اضافه کردن پیمانه های افزونه علاوه بر فراهم نمودن امنیت در ارسال اطالاعات، به تشخیص و تصحیح خطا در شبکه ها نیز پرداخه می شود.

تصاویر خروجی پروژه بهبود امنیت شبکه حسگر بیسیم با اعداد مانده چند سطحی:

تصویر خروجی ۱:

تصویر matlab-wsn_15094_2 بهبود امنیت شبکه حسگر بیسیم با اعداد مانده چند سطحی در متلب

تصویر خروجی ۲:

تصویر matlab-wsn_15094_3 بهبود امنیت شبکه حسگر بیسیم با اعداد مانده چند سطحی در متلب

تصویر خروجی ۳:

تصویر matlab-wsn_15094_4-1 بهبود امنیت شبکه حسگر بیسیم با اعداد مانده چند سطحی در متلب

تصویر خروجی ۴:

تصویر matlab-wsn_15094_5 بهبود امنیت شبکه حسگر بیسیم با اعداد مانده چند سطحی در متلب

تصویر خروجی ۵:

تصویر matlab-wsn_15094_6 بهبود امنیت شبکه حسگر بیسیم با اعداد مانده چند سطحی در متلب


شبیه سازی شبکه های کامپیوتری و مخابراتی

شبیه سازی شبکه های کامپیوتری و مخابراتی

مشاهده پروژه ها و مقالات شبیه سازی شده
انجام پروژه ها و شبیه سازی مقالات و پایان نامه ها با متلب

انجام پروژه ها و شبیه سازی مقالات و پایان نامه ها با متلب

مشاهده انجام پروژه با متلب
پروژه ها و آموزش های برنامه نویسی

پروژه ها و آموزش های برنامه نویسی

آموزش برنامه نویسی

مشاهده ویدئو در این باره

خوشحال خواهیم شد اگر نظر خودتون رو درباره این مطلب ثبت کنید

خطا!دکمه ریفریش را بزنید
  1. تصویر آواتار کاربر 0
    کیمیا رهاورد یکشنبه , 20 تیر

    سلام من این پروژرو می خوام خرید کنم می تونید تخفیف بدید خیلی بهش نیاز دارم ممنون .

    • تصویر آواتار کاربر 2
      نوآوران گرمییکشنبه , 20 تیر

      متاسفانه برای این مورد نمی تونم تخفیف بدم

  2. تصویر آواتار کاربر 0
    منا پوراصغر دوشنبه , 4 مرداد

    سلام من قبلا این پروژرو خرید کردم و ازخرید این پروژه هم راضیم کیفیت این پروژه هم به نظر من بالاترازاونیه که تو صفحه نشون میده معلومه که روش خیلی زحمت کشیده شده .

لیســــــــت پــــــــروژه های انتشــــــــار نشده ( 22 موضوع )

مشاهده لیست کامل
مشاهده لیست کامل
مشاهده لیست کامل
مشاهده لیست کامل
socket programing آموزش برنامه نویسی آموزش سی شارپ اینترنت اشیا بازی تحت شبکه بازی تحت شبکه به زبان سی شارپ برنامه تحت شبکه با سی شارپ برنامه نویسی ترجمه مقاله ترجمه مقاله شبکه دانلود رایگان پروژه های دانشجویی دانلود سورس برنامه دانلود سورس رایگان دانلود نرم افزار دانلود پروژه دانشجویی دانلود پروژه رایگان دانلود پروژه های دانشجویی دانلود کتاب دانلود کتاب آموزشی دانلود کتاب اموزشی سورس رایگان سورس کد بازی تحت شبکه سورس کد بازی تحت شبکه با C# سورس کد بازی تحت شبکه چند نفره سوکت پروگرمین شبکه SDN شبیه سازی با نرم افزار R نحوه نوشتن برنامه تحت شبکه نرم افزار Rstudio پروژه arena پروژه matlab پروژه ns2 پروژه opnet پروژه ارنا پروژه سیمولینک matlab پروژه شبکه عصبی پروژه مهندسی صنایع پروژه مهندسی صنایع با ارنا پروژه های آماده با OpenGL پروژه های آماده با OpenGL در سی پلاس پلاس پروژه های آماده با ارنا پروژه های آماده برای درس گرافیک کامپیوتری پروژه هوش مصنوعی پروژه پردازش تصویر matlab پروژه پردازش سیگنال matlab