بهینه سازی سیگنال سینوسی با شبکه عصبی ESN در متلب

  • یکشنبه ۲۰ تیر ۱۳۹۵
  • بازدید ۶۴۸ نفر
  • 1 امتیاز2 امتیاز3 امتیاز4 امتیاز5 امتیاز (44 امتیاز از 9 رای)
    Loading...

تصویر matlab-esn_15848_1 بهینه سازی سیگنال سینوسی با شبکه عصبی ESN در متلب

پروژه بهینه سازی سیگنال سینوسی با شبکه عصبی ESN در MATLAB

در این پست پروژه بهینه سازی سیگنال سینوسی با شبکه عصبی ESN را آماده کرده ایم در ادامه به توضیحاتی در رابطه با سیگنال سینوسی و شبکه عصبی ESN پرداخته و فیلم خروجی آن قرار داده شده است.

شبکه عصبی ESN :

شبکه عصبی ESN یک نوع شبکه عصبی می باشد که لایه های پنهان شده متصل به نرون با تعداد کم را داراست. وزن نرون های پنهان شده و اتصال ها به طور ثابت هست و تخصیص آن نیز تصادفی می باشد. به دلیل اینکه وزن نرون های خروجی قابل آموزش هستند، شبکه نیز قادر است تا الگوی زمانی خاصی را تولید کنید شبکه عصبی ESN یا شبکه حالت اکو به طور غیرخطی است و پارامتر های اصلی، وزن لایه های نهان شده می باشد. با توجه به پارامتر های بردار، تابع خطا به صورت درجه دوم است. در پروژه حاضر، با شبکه عصبی ESN سیگنال سینوسی بهینه سازی کرده ایم. در مورد سیگنال سینوسی توضیحاتی که بتواند شما را با این سیگنال بهتر آشنا کند، در زمینه تخمین پارامتر های سیگنال سینوسی میرا می باشد که در ادامه به این توضیحات می پردازیم.

توضیحات بیشتر و فیلم خروجی پروژه بهینه سازی سیگنال سینوسی با شبکه عصبی ESN در ادامه مطلب.

تخمین پارامتر های سیگنال سینوسی میرا ، از قدیمی ترین مسائل می باشد که در زمینه های مختلف علوم کاربردی به صورت های گوناگون مورد استفاده قرار می گیرد که از آنها می توان به پردازش سیگنال ، مدل سازی سیگنال های صوتی و گفتار و غیره شاره نمود. از دیگر کاربرد ها، به سیستم های قدرت می تواند اشاره نمود که در آنها ژنراتور ها که در فرکانس های ۵۰ یا ۶۰ هرتز در حال فعالیت هستند، به هم متصل می باشند. بعد از پیدایش اغتشاش در این سیستم ها، چندین سیگنال سینوسی میرا ارائه شده اند.

توضیحات ارائه شده از مقاله “تخمین پارامتر های سیگنال سینوسی میرا با استفاده از شناساننده تطبیقی” می باشد که از لینک نیز می توانید آن را به صورت رایگان دانلود و مطالعه نمائید.

دانلود مقاله

تصویر خروجی ۲:

تصویر matlab-esn_15848_2 بهینه سازی سیگنال سینوسی با شبکه عصبی ESN در متلب


انجام پروژه ها و شبیه سازی مقالات و پایان نامه ها با متلب

انجام پروژه ها و شبیه سازی مقالات و پایان نامه ها با متلب

مشاهده انجام پروژه با متلب
پروژه های آماده برق قدرت با متلب

پروژه های آماده برق قدرت با متلب

مشاهده پروژه های برق قدرت با متلب
پروژه ها و آموزش های برنامه نویسی

پروژه ها و آموزش های برنامه نویسی

آموزش برنامه نویسی

مشاهده ویدئو در این باره

خوشحال خواهیم شد اگر نظر خودتون رو درباره این مطلب ثبت کنید

خطا!دکمه ریفریش را بزنید
  1. تصویر آواتار کاربر 0
    الهام مددی یکشنبه , 16 آبان

    سلام دوستان من نرم افزار متلب رو نصب کردم اما برای راه اندازی آن هیچ ایکنی در استارت منو نیست و برای راه اندازی آن باید از قسمت run در ویندوز استفاده کنم لطفا من رو راهنمایی کنید که برای راه اندازی از طریق استارت منو باید چکار کنم. با تشکر

لیســــــــت پــــــــروژه های انتشــــــــار نشده ( 22 موضوع )

مشاهده لیست کامل
مشاهده لیست کامل
مشاهده لیست کامل
مشاهده لیست کامل
socket programing آموزش برنامه نویسی آموزش سی شارپ اینترنت اشیا بازی تحت شبکه بازی تحت شبکه به زبان سی شارپ برنامه تحت شبکه با سی شارپ برنامه نویسی ترجمه مقاله ترجمه مقاله شبکه دانلود رایگان پروژه های دانشجویی دانلود سورس برنامه دانلود سورس رایگان دانلود نرم افزار دانلود پروژه دانشجویی دانلود پروژه رایگان دانلود پروژه های دانشجویی دانلود کتاب دانلود کتاب آموزشی دانلود کتاب اموزشی سورس رایگان سورس کد بازی تحت شبکه سورس کد بازی تحت شبکه با C# سورس کد بازی تحت شبکه چند نفره سوکت پروگرمین شبکه SDN شبیه سازی با نرم افزار R نحوه نوشتن برنامه تحت شبکه نرم افزار Rstudio پروژه arena پروژه matlab پروژه ns2 پروژه opnet پروژه ارنا پروژه سیمولینک matlab پروژه شبکه عصبی پروژه مهندسی صنایع پروژه مهندسی صنایع با ارنا پروژه های آماده با OpenGL پروژه های آماده با OpenGL در سی پلاس پلاس پروژه های آماده با ارنا پروژه های آماده برای درس گرافیک کامپیوتری پروژه هوش مصنوعی پروژه پردازش تصویر matlab پروژه پردازش سیگنال matlab