ترجمه مقاله الگوریتم تکاملی برای زمانبندی همه پخشی در شبکه های بی سیم چند گامی

  • سه شنبه ۳۰ تیر ۱۳۹۴
  • بازدید ۴۰۲ نفر
  • 1 امتیاز2 امتیاز3 امتیاز4 امتیاز5 امتیاز (62 امتیاز از 15 رای)
    Loading...

تصویر evolutionary_algorithm_WMN ترجمه مقاله الگوریتم تکاملی برای زمانبندی همه پخشی در شبکه های بی سیم چند گامی

ترجمه مقاله الگوریتم تکاملی برای زمانبندی همه پخشی در شبکه های بی سیم چند گامی

ترحمه مقاله An evolutionary algorithm for broadcast scheduling in wireless multi hop Networks

چکیده:

یک چالش فنی در گسترش موفقیت آمیز و بهره برداری از شبکه های بی سیم چندگامی (wireless multi hop Networks – WMN)، استفاده موثر از پهنای باند محدود کانال می باشد. یک روش به منظور حل این چالش پخش زمانبندی استفاده از کانال با استفاده از روش راه دسترسی چندگانه تقسیم زمانی (TDMA) است. سه الگوریتم تکاملی به نام های الگوریتم های ژنتیکی (GA)، الگوریتم ژنتیک سیستم ایمنی (IGA) و الگوریتم memetic – MA در این مقاله برای حل زمانبندی همه پخشی بوسیله روش TDMA در شبکه های بی سیم چندگامی WMN مورد استفاده قرار می گیرد.

هدف به حداقل رساندن طول دوره TDMA و به حداکثر رساندن انتقال گره با کاهش زمان محاسبه است. در مقایسه با GA و MA ، IGA به طور فعال بهبود راه حل ها را نشانه گرفته است و به صراحت ازتمام دانش موجود در باره مشکل بهره برداری می کند. نتایج شبیه سازی در موارد متعدد مشکل، تایید می کنند که MA به طور قابل توجهی چندین الگوریتم اکتشافی و تکاملی از طریق حل مشکل benchmark شناخته شده از نظر کیفیت راه حل انجام می دهد ، و همچنین اثر MA در استفاده بهینه از پهنای باند کانال نشان می دهد.

توضیحات بیشتر و دانلود اصل مقاله در ادامه مطلب …

مقدمه:

در شبکه های بی سیم ad hoc شبکه های تک گامی و چند گامی به زیرساخت از پیش ساخته، مانند روترها در شبکه های سیمی یا نقاط دسترسی در شبکه های بی سیم مدیریت شده تکیه نمی کند. در عوض، هر گره از طریق فوروارد داده به گره های دیگر در مسیر یابی سهیم هستند، بنابراین تشخیص اینکه کدام گره داده را فوروارد می کند بطور پویا بر اساس اتصال شبکه انجام می شود. در شبکه تک گامی، هر یک از ایستگاه سیار (MS) می توانند به طور مستقیم با همه MS های دیگر ارتباط برقرار کند.

.

در شبکه های multihop بی سیم ، یک یا چند گره میانی در طول مسیر بسته ها را از طریق لینک های بی سیم دریافت و فوروارد می کند. شبکه های multihop بی سیم پوشش شبکه را گسترش دادند، اتصال و انتقال روی چندین لینک کوتاه را اصلاح کردند، که به قدرت انتقال و انرژی کمتری نسبت به آنچه که روی لینک های طولانی مورد نیاز بود نیاز دارد. همچنین این ارتباطات قوی، گسترش سریع را فراهم می کند و در محیط های پویا به سرعت پاسخ می دهد.


شبیه سازی شبکه های کامپیوتری و مخابراتی

شبیه سازی شبکه های کامپیوتری و مخابراتی

مشاهده پروژه ها و مقالات شبیه سازی شده

خوشحال خواهیم شد اگر نظر خودتون رو درباره این مطلب ثبت کنید

خطا!دکمه ریفریش را بزنید

    لیســــــــت پــــــــروژه های انتشــــــــار نشده ( 22 موضوع )

    مشاهده لیست کامل
    مشاهده لیست کامل
    مشاهده لیست کامل
    مشاهده لیست کامل
    socket programing آموزش برنامه نویسی آموزش سی شارپ اینترنت اشیا بازی تحت شبکه بازی تحت شبکه به زبان سی شارپ برنامه تحت شبکه با سی شارپ برنامه نویسی ترجمه مقاله ترجمه مقاله شبکه دانلود رایگان پروژه های دانشجویی دانلود سورس برنامه دانلود سورس رایگان دانلود نرم افزار دانلود پروژه دانشجویی دانلود پروژه رایگان دانلود پروژه های دانشجویی دانلود کتاب دانلود کتاب آموزشی دانلود کتاب اموزشی سورس رایگان سورس کد بازی تحت شبکه سورس کد بازی تحت شبکه با C# سورس کد بازی تحت شبکه چند نفره سوکت پروگرمین شبکه SDN شبیه سازی با نرم افزار R نحوه نوشتن برنامه تحت شبکه نرم افزار Rstudio پروژه arena پروژه matlab پروژه ns2 پروژه opnet پروژه ارنا پروژه سیمولینک matlab پروژه شبکه عصبی پروژه مهندسی صنایع پروژه مهندسی صنایع با ارنا پروژه های آماده با OpenGL پروژه های آماده با OpenGL در سی پلاس پلاس پروژه های آماده با ارنا پروژه های آماده برای درس گرافیک کامپیوتری پروژه هوش مصنوعی پروژه پردازش تصویر matlab پروژه پردازش سیگنال matlab