ترجمه مقاله یک روش پوشش عملی اطلاعات در شبکه حسگر بیسیم

  • یکشنبه ۲۲ فروردین ۱۳۹۵
  • بازدید ۴۴۰ نفر
  • 1 امتیاز2 امتیاز3 امتیاز4 امتیاز5 امتیاز (30 امتیاز از 6 رای)
    Loading...

تصویر translate_information-coverage-wsn_14802 ترجمه مقاله یک روش پوشش عملی اطلاعات در شبکه حسگر بیسیم

ترجمه مقاله یک روش پوشش عملی اطلاعات در شبکه حسگر بیسیم

ترجمه مقاله A practical information coverage approach in wireless sensor network

در این پست ترجمه مقاله یک روش پوشش عملی اطلاعات در شبکه حسگر بیسیم را با عنوان انگلیسی A practical information coverage approach in wireless sensor network برای شما کاربان آماده کردیم که می توانید در ادامه چکیده و مقدمه فارسی از این مقاله را مطالعه نمائید. مقاله اصلی نیز به صورت رایگان قابل دانلود است.

چکیده ترجمه مقاله یک روش پوشش عملی اطلاعات در شبکه حسگر بیسیم: به منظور اثر پذیری انرژی در شبکه حسگر بیسیم، در عمل برخی از حسگر های موجود در نقاط مشاهده، برای جمع آوری داده انتخاب نمی شوند. در این مورد داده ناکافی جمع آوری شده توسط بقیه حسگر ها باید تمام شبکه را به نحوی پوشش دهند که اطلاعات کامل کل محیط از نظر منطقی قابل برآورد باشند که مشابه سنجش فشرده است. با این حال روند برآورد به انرژی زیادی نیاز دارد که یک مسئله بسیار مهم است. این مقاله یک روش پوشش اطلاعات موثر و عملی را فراهم می کند که شرایط واقعا محدود برای برآورد اجماع کردن در نظر گرفته شده است که باعث کاهش هزینه های غیر ضروری منطقی می شود.

توضیحات بیشتر ترجمه مقاله یک روش پوشش عملی اطلاعات در شبکه حسگر بیسیم و دانلود رایگان مقاله اصلی در ادامه مطلب.

مقدمه ترجمه مقاله یک روش پوشش عملی اطلاعات در شبکه حسگر بیسیم:

در شبکه های حسگر بیسیم، تضمین اثر بخشی انرژی برای طولانی تر شدن عمر شبکه ضروری است. در این مورد برخی حسگر های برای جمع آوری داده به منطور کاهش هزینه انرژی توسط یک برنامه خواب در نظر گرفته نمی شود. این رویکرد موثر است و برای صرفه جویی در هزینه ها نیز موثر می باشد. با این حال اطلاعات محیطی این مناطق که در آن از حسگر های خواب استفاده شده، به صورت مستقیم قابل سنجش نیست، بنابراین پوشش اطلاعات تبدیل به یک چالش بلقوه شده است.

این بدان معنی است که که دیگر حسگر ها (بیدار یا فعال) باید این مناطق سنجیده نشده را برآورد کنند تا وضعیت عمومی شبکه را دک کند. برای اعمال این مقدار بخش حسگرها به منطور برآورد یکی از همسایه های آنها، یک برآورد اجماع پیشنهاد شده است. به همین ترتیب است که پوشش اطلاعاتی را می توان توسط این طرح منطقی به دست آورد.

با این وجود، یک چالش برای روش های اجماع فعلی در برنانه های واقعی وجود دارد که در آن برای همه حسگر های فعال، لازم است که برآورد جمعی انجام دهند. برای اینکه برخی از آنها تاثیر واقعی روی برآورد ندارند. به عبارت دیگر، این رویگردها، تبادل اطلاعات غیر ضروری در روش اجماع دارند که ملزم به اتلاف انرژی می باشند. از این رو برای برآورد اجماع، به یک رویکرد پوشش اطلاعات موثر نیاز است.

توضیحات بیشتر را با دریافت ترجمه مقاله یک روش پوشش عملی اطلاعات در شبکه حسگر بیسیم مطالعه نمائید.

چکیده انگلیسی:

In order to improve energy-effectiveness in wireless sensor network, in practice some sensors in observation points are selected not to gather data. In this case, the insufficient data gathered by the rest of sensors have to cover the total network so that the complete information of the whole environment could be estimated rationally, which is similar to compressive sensing. However, the process of estimation has to cost a lot of energy, which is a crucial problem. This paper proposes a practical and effective information coverage approach in which an actual constrained condition is considered for consensus estimation to reduce unnecessary energy cost reasonably. In our experiments, the method has been proved valuable and feasible.

منبع: sciencedirect.com


شبیه سازی شبکه های کامپیوتری و مخابراتی

شبیه سازی شبکه های کامپیوتری و مخابراتی

مشاهده پروژه ها و مقالات شبیه سازی شده

مشاهده ویدئو در این باره

خوشحال خواهیم شد اگر نظر خودتون رو درباره این مطلب ثبت کنید

خطا!دکمه ریفریش را بزنید

    لیســــــــت پــــــــروژه های انتشــــــــار نشده ( 22 موضوع )

    مشاهده لیست کامل
    مشاهده لیست کامل
    مشاهده لیست کامل
    مشاهده لیست کامل
    socket programing آموزش برنامه نویسی آموزش سی شارپ اینترنت اشیا بازی تحت شبکه بازی تحت شبکه به زبان سی شارپ برنامه تحت شبکه با سی شارپ برنامه نویسی ترجمه مقاله ترجمه مقاله شبکه دانلود رایگان پروژه های دانشجویی دانلود سورس برنامه دانلود سورس رایگان دانلود نرم افزار دانلود پروژه دانشجویی دانلود پروژه رایگان دانلود پروژه های دانشجویی دانلود کتاب دانلود کتاب آموزشی دانلود کتاب اموزشی سورس رایگان سورس کد بازی تحت شبکه سورس کد بازی تحت شبکه با C# سورس کد بازی تحت شبکه چند نفره سوکت پروگرمین شبکه SDN شبیه سازی با نرم افزار R نحوه نوشتن برنامه تحت شبکه نرم افزار Rstudio پروژه arena پروژه matlab پروژه ns2 پروژه opnet پروژه ارنا پروژه سیمولینک matlab پروژه شبکه عصبی پروژه مهندسی صنایع پروژه مهندسی صنایع با ارنا پروژه های آماده با OpenGL پروژه های آماده با OpenGL در سی پلاس پلاس پروژه های آماده با ارنا پروژه های آماده برای درس گرافیک کامپیوتری پروژه هوش مصنوعی پروژه پردازش تصویر matlab پروژه پردازش سیگنال matlab