تشخیص زمین کشاورزی با الگوریتم مدل مخفی مارکوف HMM با متلب

  • شنبه ۱ اسفند ۱۳۹۴
  • بازدید ۶۹۸ نفر
  • 1 امتیاز2 امتیاز3 امتیاز4 امتیاز5 امتیاز (79 امتیاز از 16 رای)
    Loading...

تصویر matlab-zamin-keshavarzi-hmm_14113_1 تشخیص زمین کشاورزی با الگوریتم مدل مخفی مارکوف HMM با متلب

پروژه تشخیص زمین کشاورزی با الگوریتم مدل مخفی مارکوف HMM در MATLAB

در این پست پروژه تشخیص زمین کشاورزی با الگوریتم مدل مخفی مارکوف HMM با متلب را آماده کرده ایم که یک پروژه مناسب در زمینه پردازش تصویر، بینایی ماشین و سنجش از دور می باشد. در ادامه به توضیحاتی در رابطه با سنجش از دور پرداخته و فیلم و تصاویری از خروجی این پروژه را قرار داده شده است.

سنجش از دور، علم، هنر و فن جمع آوری طلاعات در مورد یک شی، ناحیه یا پدیده می باشد که از راه تحلیل داده ها توسط ابزار های که در تماس مستقیم با شی ناحبه و یا پدیده مورد مطالعه نیستند، به دست آورده می شود. فقط در صورتی که نور خورشید وجود داشته باشد، تهیه تصاویر سنجش از دور، قابل انجام می باشد.

به منظور مطالعه پوشش های زمینی و کاربری های اراضی، از تصاویر سنجش از دور استفاده می شود که استخراح جدیدترین اطلاعات را فراهم می سازد. تصاویر سنجش از دور، به دلیل ارائه اطلاعات جدید و به روز، امکان پردازش در تهیه نقشه های کاربری اراضی، رقومی بودن و همچنین تنوع اشکال و غیره، اهمیت بسیار مفیدی دارند.

توضیحات بیشتر، فیلم و تصاویری از خروجی پروژه تشخیص زمین کشاورزی با الگوریتم مدل مخفی مارکوف HMM با متلب در ادامه مطلب.

توصیف نوع بهره برداری از کاربری اراضی، به منطور برنامه ریزی برای رسیدن به هدف هایی برروی یک قطعه زمین می باشد. سیستم اطلاعات جغرافیایی (GIS) و سنجش از دور و از مهم ترین فناوری های کارآمد در بررسی تغییرات محیطی و همچنین مدیریت منابع می باشد که اطلاعات جدید را به جهت رسیدن به اهدف مدیریتی فراهم می سازند.

بهره گیری از تکنیک های سنجش از دور و داده های به دست آمده از نتیجه آن، این فناوری را در جایگاه ویژه و مهم به منظور استخراج اطلاعات و تهیه نقشه های کاربری اراضی قرار داده است.

با در نظر گرفتن کارایی و عملکرد مطلوب این فناوری در زمینه کشاورزی، امروزه با کسب اطلاعات از این داده ها، تخمین سطح زیر کشت محصولات کشاورزی و باغی، استخراج نقشه های کاربری اراضی و موارد مفید دیگر، به سادگی فراهم شده است.

تصاویر خروجی پروژه تشخیص زمین کشاورزی با الگوریتم مدل مخفی مارکوف :

تصویر خروجی ۱:

تصویر matlab-zamin-keshavarzi-hmm_14113_2 تشخیص زمین کشاورزی با الگوریتم مدل مخفی مارکوف HMM با متلب

تصویر خروجی ۲:

تصویر matlab-zamin-keshavarzi-hmm_14113_3 تشخیص زمین کشاورزی با الگوریتم مدل مخفی مارکوف HMM با متلب

تصویر خروجی ۳:

تصویر matlab-zamin-keshavarzi-hmm_14113_4 تشخیص زمین کشاورزی با الگوریتم مدل مخفی مارکوف HMM با متلب


انجام پروژه ها و شبیه سازی مقالات و پایان نامه ها با متلب

انجام پروژه ها و شبیه سازی مقالات و پایان نامه ها با متلب

مشاهده انجام پروژه با متلب
پروژه ها و آموزش های برنامه نویسی

پروژه ها و آموزش های برنامه نویسی

آموزش برنامه نویسی

مشاهده ویدئو در این باره

خوشحال خواهیم شد اگر نظر خودتون رو درباره این مطلب ثبت کنید

خطا!دکمه ریفریش را بزنید

    لیســــــــت پــــــــروژه های انتشــــــــار نشده ( 22 موضوع )

    مشاهده لیست کامل
    مشاهده لیست کامل
    مشاهده لیست کامل
    مشاهده لیست کامل
    socket programing آموزش برنامه نویسی آموزش سی شارپ اینترنت اشیا بازی تحت شبکه بازی تحت شبکه به زبان سی شارپ برنامه تحت شبکه با سی شارپ برنامه نویسی ترجمه مقاله ترجمه مقاله شبکه دانلود رایگان پروژه های دانشجویی دانلود سورس برنامه دانلود سورس رایگان دانلود نرم افزار دانلود پروژه دانشجویی دانلود پروژه رایگان دانلود پروژه های دانشجویی دانلود کتاب دانلود کتاب آموزشی دانلود کتاب اموزشی سورس رایگان سورس کد بازی تحت شبکه سورس کد بازی تحت شبکه با C# سورس کد بازی تحت شبکه چند نفره سوکت پروگرمین شبکه SDN شبیه سازی با نرم افزار R نحوه نوشتن برنامه تحت شبکه نرم افزار Rstudio پروژه arena پروژه matlab پروژه ns2 پروژه opnet پروژه ارنا پروژه سیمولینک matlab پروژه شبکه عصبی پروژه مهندسی صنایع پروژه مهندسی صنایع با ارنا پروژه های آماده با OpenGL پروژه های آماده با OpenGL در سی پلاس پلاس پروژه های آماده با ارنا پروژه های آماده برای درس گرافیک کامپیوتری پروژه هوش مصنوعی پروژه پردازش تصویر matlab پروژه پردازش سیگنال matlab