تشخیص و ردیابی آنلاین حرکت شی از تصاویر ویدیویی در نرم افزار متلب

  • دوشنبه ۲۰ فروردین ۱۳۹۷
  • بازدید ۱,۲۵۵ نفر
  • 1 امتیاز2 امتیاز3 امتیاز4 امتیاز5 امتیاز (57 امتیاز از 12 رای)
    Loading...

تصویر moving-object-online-detection-tracking_21847_1 تشخیص و ردیابی آنلاین حرکت شی از تصاویر ویدیویی در نرم افزار متلب

تشخیص و ردیابی آنلاین حرکت شی در متلب

در این بخش پروژه تشخیص و ردیابی آنلاین حرکت شی از تصاویر ویدیویی با نرم افزار MATLAB به همراه کامنت گذاری کدها و فیلم نحوه اجرا آماده کردیم که بر اساس یک مرجع با عنوان مقاله Real-Time Compressive Tracking انجام شده است. در ادامه به چکیده ای از مقاله پرداخته و فیلم و تصاویر خروجی این پروژه پردازش تصویر و بینایی ماشین قرار داده شده و مقاله مرجع نیز به صورت رایگان آماده دانلود می باشد.

معرفی پروژه

در این مقاله یک روش چالش برانگیز به منظور توسعه سیستم تشخیص و ردیابی دقیق یک شی (حرکت سر انسان) بر اساس تغییراتی نظیر تنوع ژست، تغییر روشنایی و تاری حرکت از تصاویر ویدیویی ارائه شده است. الگوریتم های ردیابی آنلاین اکثرا مدل ها را با نمونه هایی از مشاهدات در فریم های اخیر به روز رسانی می کنند.

مدل های تطبیقی و الگوریتم های ردیابی آنلاین

در رابطه با مدل های تطبیقی و الگوریتم های ردیابی آنلاین دو مسئله وجود دارد، موضوع اول اینکه با توجه به اینکه این مدل های تطبیقی به داده ها وابسته هستند، احتمال دارد که داده های لازم برای الگوریتم آنلاین وجود نداشته باشد. مسئله دوم در مورد الگوریتم های ردیابی آنلاین می باشد که غالبا در مسائل حرکتی با مشکل رو به رو می شوند.

تشخیص و ردیابی آنلاین با مدل ظاهری و استخراج ویژگی

در مقاله پیش رو یک روش ساده و مناسب جهت تشخیص و ردیابی آنلاین با استفاده از یک مدل ظاهری بر اساس استخراج ویژگی های یک تصویر چند حالته با توجه به داده های مستقل ارائه شده است. راهکار ارائه شده در این مقاله بر پایه پیش بینی تصادفی غیر تطبیقی می باشد که ساختار ویژگی تصویر را حفظ می نماید. یک ماتریس اندازه گیر بسیار پراکنده به منظور استخراج بهتر ویژگی تصویر آموزش دیده است. هدف های پیش زمینه و پشت زمینه بوسیله ماتریس قابل اندازه گیر پراکنده فشرده گردید. وظیفه ردیابی و کلاس بندی باینری با استفاده از دسته بندی نایو بیز (Naive Bayes) که روشی برای دسته بندی پدیده‌ ها می باشد، انجام شده است. الگوریتم ردیابی ارائه شده به صورت آنلاین اجرا شده و در مقابل حرکت هایی مثل تیره و تاریک شدن ویدیو، خندیدن و حرکت های دیگر مصون بوده و قابل تشخیص است.

تصاویری از خروجی پروژه تشخیص و ردیابی آنلاین حرکت شی

تصویر moving-object-online-detection-tracking_21847_2 تشخیص و ردیابی آنلاین حرکت شی از تصاویر ویدیویی در نرم افزار متلب

تصویر moving-object-online-detection-tracking_21847_3 تشخیص و ردیابی آنلاین حرکت شی از تصاویر ویدیویی در نرم افزار متلب

تصویر moving-object-online-detection-tracking_21847_4 تشخیص و ردیابی آنلاین حرکت شی از تصاویر ویدیویی در نرم افزار متلب

تصویر moving-object-online-detection-tracking_21847_5 تشخیص و ردیابی آنلاین حرکت شی از تصاویر ویدیویی در نرم افزار متلب

تصویر moving-object-online-detection-tracking_21847_6 تشخیص و ردیابی آنلاین حرکت شی از تصاویر ویدیویی در نرم افزار متلب


انجام پروژه ها و شبیه سازی مقالات و پایان نامه ها با متلب

انجام پروژه ها و شبیه سازی مقالات و پایان نامه ها با متلب

مشاهده انجام پروژه با متلب
پروژه ها و آموزش های برنامه نویسی

پروژه ها و آموزش های برنامه نویسی

آموزش برنامه نویسی

مشاهده ویدئو در این باره

خوشحال خواهیم شد اگر نظر خودتون رو درباره این مطلب ثبت کنید

خطا!دکمه ریفریش را بزنید
  1. تصویر آواتار کاربر 3281
    علی جمعه , 15 آذر

    سلام وقت بخیر من پرداخت رو انجام دادم و پیام موفقیت بانک رو هم دریافت کردم و پول هم از حسابم کم شد ولی در پنل زد پرداخت انجام نشد.

    • تصویر آواتار کاربر 2
      نوآوران گرمیجمعه , 15 آذر

      مشکلی در سیستم پرداخت ایجاد شده بود که حل شد و فایل به ایمیل شما ارسال شد.

لیســــــــت پــــــــروژه های انتشــــــــار نشده ( 22 موضوع )

مشاهده لیست کامل
مشاهده لیست کامل
مشاهده لیست کامل
مشاهده لیست کامل
socket programing آموزش برنامه نویسی آموزش سی شارپ اینترنت اشیا بازی تحت شبکه بازی تحت شبکه به زبان سی شارپ برنامه تحت شبکه با سی شارپ برنامه نویسی ترجمه مقاله ترجمه مقاله شبکه دانلود رایگان پروژه های دانشجویی دانلود سورس برنامه دانلود سورس رایگان دانلود نرم افزار دانلود پروژه دانشجویی دانلود پروژه رایگان دانلود پروژه های دانشجویی دانلود کتاب دانلود کتاب آموزشی دانلود کتاب اموزشی سورس رایگان سورس کد بازی تحت شبکه سورس کد بازی تحت شبکه با C# سورس کد بازی تحت شبکه چند نفره سوکت پروگرمین شبکه SDN شبیه سازی با نرم افزار R نحوه نوشتن برنامه تحت شبکه نرم افزار Rstudio پروژه arena پروژه matlab پروژه ns2 پروژه opnet پروژه ارنا پروژه سیمولینک matlab پروژه شبکه عصبی پروژه مهندسی صنایع پروژه مهندسی صنایع با ارنا پروژه های آماده با OpenGL پروژه های آماده با OpenGL در سی پلاس پلاس پروژه های آماده با ارنا پروژه های آماده برای درس گرافیک کامپیوتری پروژه هوش مصنوعی پروژه پردازش تصویر matlab پروژه پردازش سیگنال matlab