توسعه نسل پنجم شبکه تلفن همراه (۵G) با نرم افزار MATLAB

  • دوشنبه ۲۷ آذر ۱۳۹۶
  • بازدید ۹۹۷ نفر
  • 1 امتیاز2 امتیاز3 امتیاز4 امتیاز5 امتیاز (50 امتیاز از 10 رای)
    Loading...

تصویر 5g-network-development-with-matlab_21466 توسعه نسل پنجم شبکه تلفن همراه (5G) با نرم افزار MATLAB

توسعه نسل پنجم شبکه تلفن همراه (۵G)

در این بخش کتاب توسعه نسل پنجم شبکه تلفن همراه (۵G) با استفاده از نرم افزار MATLAB را برای دانلود رایگان قرار داده ایم که توسط شرکت MathWorks ارائه شده و در آن به کاربرد متلب در شبکه ۵G پرداخته شده است. این PDF کوتاه از ۴۹ صفحه و ۴ بخش تشکلی شده که به زبان انگلیسی با تصاویر گرافیکی جذابی می باشد.

نسل پنجم شبکه تلفن همراه (۵G)

نسل پنجم شبکه تلفن همراه (۵G) فاز بعدی استاندارد های مخابراتی تلفن همراه و فراتر از استاندارد های فعلی ۴G LTE (Long-Term Evolution) می باشد. تکنولوژی ۵G باید به طور مشخص توسعه داده شده و توسط انواع مختلفی از صنعت ها از جمله فروشندگان تجهیزات شبکه، اپراتور های شبکه تلفن همراه، فروشندگان ابزار های نیمه رسانا و تولید کنندگان دستگاه های مرتبط با شبکه تلفن همراه مورد استفاده قرار گیرد. محدوده شبکه ۵G از تلفن های همراه تا نسل بعدی خودرو های هوشمند خواهد بود.

پهنای باند در شبکه ۵G

رشد انفجاری تقاضا برای پهنای باند بی سیم بالا که می تواند ویدیو و دیگر خدمات شبکه اینترنت اشیا (IOT) را حمل کند که در آن تعداد زیادی از دستگاه های هوشمند از طریق اینترنت ارتباط برقرار می کنند، نیازمند شبکه ای فوق العاده قوی می باشد؛ برای رسیدن به این اهداف، نسل پنجم شبکه تلفن همراه سرعت باند پهن بسیار بالا، زمان تاخیر بسیار پایین و قابلیت اتصال به اینترنت را فراهم می سازد.

طراحی و پیاده سازی ۵G

طراحی و پیاده سازی شبکه و دستگاه های ۵G نیازمند معماری متفاوت، تکنولوژی دسترسی به رادیو و الگوریتم های لایه فیزیکی می باشد. شبکه های انبساطی از سلول های کوچک، ایستگاه های پایه ماکرو سیستم LTE را با استفاده از فناوری های موج میلیمتری و آرایه های عظیم آنتن MIMO تکمیل می کنند و اجزای پردازشی در تجهیزات شبکه و دستگاه های کاربر، تبدیل به یکپارچه و سازگار می شوند.

نوآوری هایی مانند شکل گیری پرتو ترکیبی، راه های قدیمی توسعه سیستم های بی سیم را کشف می کنند. این فناوری های بسیار پیچیده نیاز به یکپارچه سازی متناظر با تخصص و ابزار های مهندسی می باشند. با ارائه ظرفیت پهنای باند بالاتر از پهنای باند پشتیبانی شده در شبکه ۴G فعلی، شبکه ۵G تراکم بالاتری از پهنای باند تلفن همراه را برای کاربران به ارمغان می آورد و ارتباطات بسیار وسیعی را بین دستگاه ها پشتیبانی می کند.


مشاهده ویدئو در این باره

خوشحال خواهیم شد اگر نظر خودتون رو درباره این مطلب ثبت کنید

خطا!دکمه ریفریش را بزنید
  1. تصویر آواتار کاربر 0
    صبور دوشنبه , 27 آذر

    با سلام متلب کاربرد های فراوانی دارد که یکی از کاربرد هاش در شبکه ۵G هستش و این کتاب یکی از بهترین آموزش ها است.

لیســــــــت پــــــــروژه های انتشــــــــار نشده ( 22 موضوع )

مشاهده لیست کامل
مشاهده لیست کامل
مشاهده لیست کامل
مشاهده لیست کامل
socket programing آموزش برنامه نویسی آموزش سی شارپ اینترنت اشیا بازی تحت شبکه بازی تحت شبکه به زبان سی شارپ برنامه تحت شبکه با سی شارپ برنامه نویسی ترجمه مقاله ترجمه مقاله شبکه دانلود رایگان پروژه های دانشجویی دانلود سورس برنامه دانلود سورس رایگان دانلود نرم افزار دانلود پروژه دانشجویی دانلود پروژه رایگان دانلود پروژه های دانشجویی دانلود کتاب دانلود کتاب آموزشی دانلود کتاب اموزشی سورس رایگان سورس کد بازی تحت شبکه سورس کد بازی تحت شبکه با C# سورس کد بازی تحت شبکه چند نفره سوکت پروگرمین شبکه SDN شبیه سازی با نرم افزار R نحوه نوشتن برنامه تحت شبکه نرم افزار Rstudio پروژه arena پروژه matlab پروژه ns2 پروژه opnet پروژه ارنا پروژه سیمولینک matlab پروژه شبکه عصبی پروژه مهندسی صنایع پروژه مهندسی صنایع با ارنا پروژه های آماده با OpenGL پروژه های آماده با OpenGL در سی پلاس پلاس پروژه های آماده با ارنا پروژه های آماده برای درس گرافیک کامپیوتری پروژه هوش مصنوعی پروژه پردازش تصویر matlab پروژه پردازش سیگنال matlab