دانلود نرم افزار شبیه ساز وب سرور XAMPP زمپ نسخه ۷٫۰٫۴

  • دوشنبه ۶ اردیبهشت ۱۳۹۵
  • بازدید ۴۸۵ نفر
  • 1 امتیاز2 امتیاز3 امتیاز4 امتیاز5 امتیاز (40 امتیاز از 8 رای)
    Loading...

تصویر xampp_14599 دانلود نرم افزار شبیه ساز وب سرور XAMPP زمپ نسخه 7.0.4

دانلود نرم افزار شبیه ساز وب سرور XAMPP

در این پست دانلود نرم افزار شبیه ساز وب سرور XAMPP را به صورت رایگان برای شما علاقمندان به برنامه نویسی و طراحی وب آماده کرده ایم. در ادامه به شرح این نرم افزار شبیه ساز وب سرور پرداخته می شود و لینک دانلود رایگان آن به همراه فیلم آموزش نصب برای شما عزیزان فراهم شده است.

بساری از کسانی که با زبان هایی همچون PHP کار می کنند (افراد عادی یا برنامه نویسان) در جریان هستن که ایجاد و راه اندازی یک وب سرور (کارساز وب یا web server) نظیر آپاچی (Apache) و پیکربندی یا کانفیگ (Config) آن در لینوکس و یا ویندوز و همچنین اضافه کردن ابزار های ضروری به خصوص MySQL, PHP, Perl کاری بس سنگین، دشوار و بعضا غیرممکن (اطلاعات کم افراد مبتدی در این زمینه) است.

نرم افزار شبیه ساز وب سرور XAMPP ابزاری فوق العاده و کارآمد می باشد که چنین مشکلات علاقمندان به حوضه برنامه نویسی و طراحی وب را به راحتی برطرف می سازد. افرارد با کمترین اطلاعات در این زمینه می توانند به سادگی اقدام به نصب نرم افزار مانند Apache, PHP, MySQL کرده و به آسانی به صورت اتوماتیک آنها را در کمترین زمان نصب، پیکربندی و یکپارچه سازی نمایند.

توضیحات بیشتر، دانلود نرم افزار شبیه ساز وب سرور XAMPP و مشاهده آنلاین فیلم آموزش نصب در ادامه مطلب.

نرم افزار شبیه ساز وب سرور XAMPP یک راه حل ایده آل را به منظور ارزیابی آفلاین صفحات اینترنتی پویا، فراهم می سازد. نرم‌افزار XAMPP دارای جدیدترین نسخه از Mercury, Tomcat نیز می باشد. به کمک این وب سرور قدرتمند قادر خواهید بود تا پایگاه ‌های MySQL و SQLite را هم به سادگی مدیریت نمائید. همینطور به وسیله سرور اف تی پی FileZilla قارد خواهید بود تا یک میزبان راه دور (remote host) را ایجاد نمائید.

به طور کلی نرم افزار زمپ XAMPP جهت اجرای کد های PHP به صورت localhost در سیستم شما می باشد تا با لوکال (محلی سازی) کردن کامپیوتر شخصی شما، به صورت مجازی بتوانید کارهای مانند آپلود و تست آن بر روی هاست اصلی را در کامپیوتر خود انجام و بررسی نمائید تا قبل از بارگذاری سایت اصلی در فضای اینترنت مشاهده کنید که کارنهایی چه خواهد بود در صورت نیاز تغییراتی در آن ایجاد کنید.

نرم افزار شبیه ساز وب سرور XAMPP به خاطر کارایی و عملکردی که دارد، به یکی از پرکاربرد ترین نرم افزار های برنامه نویسان PHP در سراسر دنیا تبدیل شده است. آخرین و جدیدترین نسخه از این نرم افزار تا به امروز نسخه ۷٫۰٫۴ می باشد که در ادامه می تونید آن را به صورت رایگان و با لینک مستقیم دانلود نمائید.


پروژه ها و آموزش های برنامه نویسی

پروژه ها و آموزش های برنامه نویسی

آموزش برنامه نویسی

مشاهده ویدئو در این باره

خوشحال خواهیم شد اگر نظر خودتون رو درباره این مطلب ثبت کنید

خطا!دکمه ریفریش را بزنید
  1. تصویر آواتار کاربر 0
    مرتضی فرهمند دوشنبه , 17 خرداد

    سلام نرم افزارشبیه ساز وب سرور XAMPP آخرین نسخشه اگه بگید لطف می کنید ؟

    • تصویر آواتار کاربر 2
      نوآوران گرمیدوشنبه , 17 خرداد

      آخرین نسخه XAMPP 7.0.6 است که ما در سایت نسخه XAMPP 7.0.4 رو داریم. تو به روز رسانی اش زیاد تغییرات اعمال نشده.

  2. تصویر آواتار کاربر 0
    الهام جمعه , 11 تیر

    سلام خسته نباشید خیلی مفید بود دستتون درد نکنه اگه نسخه های دیگه اش هم تو سایت بزارین ممنون میشیم .

  3. تصویر آواتار کاربر 0
    الهام چهارشنبه , 16 تیر

    سلام من این ورژن رو دانلود کردم اما موقع نصب تا وسطاش میره و دیگه نصب نمیشه و تا انتها نمیره اگه امکان داره کمکم کنید ممنون

  4. تصویر آواتار کاربر 0
    محسن جاوید زاده یکشنبه , 20 تیر

    سلام و متشکر از دانلود رایگانتون خیلی به کارم اومد .

  5. تصویر آواتار کاربر 0
    زیبا شنبه , 2 مرداد

    سلام دستتون درد نکنه خیلی مفید و مورد استفاده بود .

  6. تصویر آواتار کاربر 0
    المیرا جهانبخش دوشنبه , 5 مهر

    سلام نسخه های دیگه ی این نرم افزار رو هم تو سایت گذاشتید ممنون که به درخواست ها سریع رسیدگی می کنید دست گلتون درد نکنه ..

  7. تصویر آواتار کاربر 0
    مجتبی رستمی چهارشنبه , 29 آذر

    سلام لطفا نسخه های جدید نرم افزار شبیه ساز وب سرور XAMPP زمپ رو هم تو سایتتون بزارین ؟ متشکر از خدمات رسانی خوبتون.

لیســــــــت پــــــــروژه های انتشــــــــار نشده ( 22 موضوع )

مشاهده لیست کامل
مشاهده لیست کامل
مشاهده لیست کامل
مشاهده لیست کامل
socket programing آموزش برنامه نویسی آموزش سی شارپ اینترنت اشیا بازی تحت شبکه بازی تحت شبکه به زبان سی شارپ برنامه تحت شبکه با سی شارپ برنامه نویسی ترجمه مقاله ترجمه مقاله شبکه دانلود رایگان پروژه های دانشجویی دانلود سورس برنامه دانلود سورس رایگان دانلود نرم افزار دانلود پروژه دانشجویی دانلود پروژه رایگان دانلود پروژه های دانشجویی دانلود کتاب دانلود کتاب آموزشی دانلود کتاب اموزشی سورس رایگان سورس کد بازی تحت شبکه سورس کد بازی تحت شبکه با C# سورس کد بازی تحت شبکه چند نفره سوکت پروگرمین شبکه SDN شبیه سازی با نرم افزار R نحوه نوشتن برنامه تحت شبکه نرم افزار Rstudio پروژه arena پروژه matlab پروژه ns2 پروژه opnet پروژه ارنا پروژه سیمولینک matlab پروژه شبکه عصبی پروژه مهندسی صنایع پروژه مهندسی صنایع با ارنا پروژه های آماده با OpenGL پروژه های آماده با OpenGL در سی پلاس پلاس پروژه های آماده با ارنا پروژه های آماده برای درس گرافیک کامپیوتری پروژه هوش مصنوعی پروژه پردازش تصویر matlab پروژه پردازش سیگنال matlab