دانلود کتاب زبان تخصصی فنی حرفه ای با نمونه سوال به صورت PDF

  • سه شنبه ۲ دی ۱۳۹۳
  • بازدید ۱۲,۰۳۶ نفر
  • 1 امتیاز2 امتیاز3 امتیاز4 امتیاز5 امتیاز (477 امتیاز از 128 رای)
    Loading...

تصویر Zaban-Takhasosi-PC-fanihrfeh_sowww.NoavaranGermi.ir دانلود کتاب زبان تخصصی فنی حرفه ای با نمونه سوال به صورت PDF

دانلود کتاب زبان تخصصی فنی حرفه ای با نمونه سوال به صورت PDF

در این پست از وب سایت نوآوران گرمی، بنا به درخواست بازدید کنندگان محترم، کتاب زبان تخصصی سوم فنی حرفه ای را به همراه نمونه سوال و پاسخ نامه آن که مربوط به سال های ۹۰ تا ۹۳ می باشد را آماده کرده ایم که با مراجعه به ادامه مطلب فایل دریافت است.

تسلط به زبان انگلیسی در دنیای امروز، به ویژه در حوزه رایانه، نیازی اساسی است. بنابراین هنرجوی این رشته باید بتواند هنگام کار با رایانه مفهوم عباراتی را که با آنها مواجه می شود،

به خوبی درک کند . امروزه، به کسی که دانش کار با رایانه را دارد computer-literate یا باسواد از نظر کار با رایانه گفته می شود. بدیهی است برای داشتن سواد رایانه، آشنایی با زبان تخصصی این رشته از اهمیت ویژ های برخودار است.

کتاب حاضر برای هنرجویان رشته ی کامپیوتر در ۱۰ درس تنظیم شده که هر درس شامل چهار بخش است . پیش از هر درس ، موضوع کلی، اهداف، و واژه های کلیدی معرفی شده است تا در یک نگاه، دید کلی از محتوای درس فراهم شود.

به دلیل تخصصی بودن مطلب، گاه ممکن است متن ها به نظر دشوار بیایند، اما طبیعی است که میزان سختی مت ن های تخصصی ارائه شده از سطح معینی نمی تواند پایین تر باشد.

برای کمک به درک بهتر متن ها، واژه نامه ای (انگلیسی به فارسی) برای زبان عمومی، واژه نامه ای (انگلیسی به انگلیسی) برای زبان تخصصی، و فهرستی از اختصارات رایج در علم رایانه (انگلیسی به انگلیسی) در انتهای کتاب آمده است. لازم به ذکر است که در واژه نامه ی انگلیسی به فارسی، برای هر واژه فقط معنی به کار رفته در کتاب عنوان شده است.


خوشحال خواهیم شد اگر نظر خودتون رو درباره این مطلب ثبت کنید

خطا!دکمه ریفریش را بزنید
  1. تصویر آواتار کاربر 0
    ضیاالدین رضایی یکشنبه , 14 بهمن

    با سلام از الطاف شما سپاسگزاریم و خیلی عالی بود

  2. تصویر آواتار کاربر 0
    نوشین ظیف گلزار سه شنبه , 18 شهریور

    سلام نیاز به جزوه زبان تخصصی فنی و حرفه ای دارم

لیســــــــت پــــــــروژه های انتشــــــــار نشده ( 22 موضوع )

مشاهده لیست کامل
مشاهده لیست کامل
مشاهده لیست کامل
مشاهده لیست کامل
socket programing آموزش برنامه نویسی آموزش سی شارپ اینترنت اشیا بازی تحت شبکه بازی تحت شبکه به زبان سی شارپ برنامه تحت شبکه با سی شارپ برنامه نویسی ترجمه مقاله ترجمه مقاله شبکه دانلود رایگان پروژه های دانشجویی دانلود سورس برنامه دانلود سورس رایگان دانلود نرم افزار دانلود پروژه دانشجویی دانلود پروژه رایگان دانلود پروژه های دانشجویی دانلود کتاب دانلود کتاب آموزشی دانلود کتاب اموزشی سورس رایگان سورس کد بازی تحت شبکه سورس کد بازی تحت شبکه با C# سورس کد بازی تحت شبکه چند نفره سوکت پروگرمین شبکه SDN شبیه سازی با نرم افزار R نحوه نوشتن برنامه تحت شبکه نرم افزار Rstudio پروژه arena پروژه matlab پروژه ns2 پروژه opnet پروژه ارنا پروژه سیمولینک matlab پروژه شبکه عصبی پروژه مهندسی صنایع پروژه مهندسی صنایع با ارنا پروژه های آماده با OpenGL پروژه های آماده با OpenGL در سی پلاس پلاس پروژه های آماده با ارنا پروژه های آماده برای درس گرافیک کامپیوتری پروژه هوش مصنوعی پروژه پردازش تصویر matlab پروژه پردازش سیگنال matlab