دانلود کتاب سیستم عامل ۲ هنرستان به صورت PDF

  • پنجشنبه ۲۶ آذر ۱۳۹۴
  • بازدید ۳,۰۵۵ نفر
  • 1 امتیاز2 امتیاز3 امتیاز4 امتیاز5 امتیاز (114 امتیاز از 26 رای)
    Loading...

تصویر system-amal-2_12698 دانلود کتاب سیستم عامل 2 هنرستان به صورت PDFدانلود کتاب سیستم عامل ۲ هنرستان به صورت PDF

در این پست دانلود کتاب سیستم عامل ۲ به صورت PDF را برای شما عزیزان آماده کردیم امیدواریم بتوانید به نحو مطلوب از آن استفاده کنید.

کتاب سیستم عامل یکی از مهمترین کتابهای تخصصی رشته کامپیوتر و از شاخه های فنی به حساب می آید امیدواریم با مطالبی که در سیستم عامل ۱ با آن آشنا شدید بتواندکمکی در یادگیری سیستم عامل ۲ برای شما عزیزان باشد.

سیستم عامل جزو درس های اساسی و مهم محسوب می شود. مطالب سیستم عامل به دو کتاب مقدمه ای و پیشرفته تفکیک می شود. که هر یک در یک نیمسال آموزش داده شده در جلد دوم به بحث های پیشرفته تر ی پرداخته شده.

سیستم عامل مهمترین برنامه است که بر روی کامپیوترمان اجراء می شود. و امکانات ضروری و مهمی را به منظور اجرای هر نوع برنامه  دیگر  فراهم می کند. و همچنین می توان گفت واسط بین کاربر و رایانه به حساب می آید.

دانلود کتاب سیستم عامل ۲ به صورت PDF در ادامه مطلب.

کتاب سیستم عامل ۲ در هفت فصل بیان شده فصل اول اشاره دارد به مدیریت حساب های کاربری محیط امنیتی سیستم عامل ویندوز ۷، مروری به بحث های مدیریت حساب های کاربری دارد. فصل دوم اشاره دارد به نگهدارى از سیستم عامل ویندوز ۷ هنر آموزان را با قوانین تهیه ی پشتیبان و نگهداری از سیستم عامل ویندوز ۷ آشنا می کند.

فصل سوم چگونگی کار با برنامه های نظارتی به منظور بهبود عملکرد رایانه را بیان می کند. فصل چهارم نصب سیستم عامل لینوکس را آموزش می دهد. فصل پنجم کار با محیط لینوکس را توضیح می دهد. در فصل ششم پیکربندی و تنظیمات لینوکس را توضیح می دهد. فصل هفتم هنر جویان را با مطالب اولیه سیستم عامل آشنا می کند.

توضیحات بیشتر با دانلود کتاب سیستم عامل ۲ در ادامه مطلب.


مشاهده ویدئو در این باره

خوشحال خواهیم شد اگر نظر خودتون رو درباره این مطلب ثبت کنید

خطا!دکمه ریفریش را بزنید
  1. تصویر آواتار کاربر 0
    sara شنبه , 4 آذر

    مرسی از سایت خوبتون ..

لیســــــــت پــــــــروژه های انتشــــــــار نشده ( 22 موضوع )

مشاهده لیست کامل
مشاهده لیست کامل
مشاهده لیست کامل
مشاهده لیست کامل
socket programing آموزش برنامه نویسی آموزش سی شارپ اینترنت اشیا بازی تحت شبکه بازی تحت شبکه به زبان سی شارپ برنامه تحت شبکه با سی شارپ برنامه نویسی ترجمه مقاله ترجمه مقاله شبکه دانلود رایگان پروژه های دانشجویی دانلود سورس برنامه دانلود سورس رایگان دانلود نرم افزار دانلود پروژه دانشجویی دانلود پروژه رایگان دانلود پروژه های دانشجویی دانلود کتاب دانلود کتاب آموزشی دانلود کتاب اموزشی سورس رایگان سورس کد بازی تحت شبکه سورس کد بازی تحت شبکه با C# سورس کد بازی تحت شبکه چند نفره سوکت پروگرمین شبکه SDN شبیه سازی با نرم افزار R نحوه نوشتن برنامه تحت شبکه نرم افزار Rstudio پروژه arena پروژه matlab پروژه ns2 پروژه opnet پروژه ارنا پروژه سیمولینک matlab پروژه شبکه عصبی پروژه مهندسی صنایع پروژه مهندسی صنایع با ارنا پروژه های آماده با OpenGL پروژه های آماده با OpenGL در سی پلاس پلاس پروژه های آماده با ارنا پروژه های آماده برای درس گرافیک کامپیوتری پروژه هوش مصنوعی پروژه پردازش تصویر matlab پروژه پردازش سیگنال matlab