دانلود کتاب معماری کامپیوتر موریس مانو + حل المسائل

  • سه شنبه ۱۵ بهمن ۱۳۹۲
  • بازدید ۳,۳۴۲ نفر
  • 1 امتیاز2 امتیاز3 امتیاز4 امتیاز5 امتیاز (288 امتیاز از 80 رای)
    Loading...

تصویر Memari-computer-hal_NoavaranGermi.ir دانلود کتاب معماری کامپیوتر موریس مانو + حل المسائل

دانلود کتاب معماری کامپیوتر موریس مانو

معماری کامپیوتر عنوان یکی از گرایش ‌های رشته کامپیوتر است. در این گرایش با اجزای داخلی کامپیوتر که مراحل انجام یک دستور را بر عهده دارند و چگونگی کار آنها آشنا می شویم. معماری کامپیوتر دانش طراحی مفهومی و شناخت اجزای رایانه است. در این گرایش واحد کنترل مرکزی و حافظه به عنوان دو بخش اصلی کامپیوتر معرفی می شوند و در ادامه به بررسی ارتباط آنها و ساختار درونی آنها می پردازند. برای درک موضوعات مطرح شده در این گرایش آشنایی با مبحث مدار های منطقی لازم و ضروری می باشد.

درس معماری کامپیوتر به چگونگی کارکرد، طراحی و ساخت پایه ای ترین اجزای کامپیوتر می پردازد. این درس با بررسی یک پردازش گر ساده و ابتدایی اصول کارکرد آن را بیان کرده و به معماری های مختلف پردازشگر می پردازد. در این پست از وبسایت نواوران گرمی کتاب معماری کامپیوتر نوشته دکتر قدرت سپید نام را به همراه حل المسائل برای شما کابران گرامی آماده نموده‌ایم که در ۵۲۰ صفحه بصورت تایپ شده تهیه شده است . این کتاب از روی کتاب های طراحی دیجیتال و معماری سیستم های کامپیوتری موریس مانو تدریس شده است . امید است این کتاب برای دانشجویان عزیز و علاقمندان در این زمینه مفید واقع گردد. لطفا جهت دانلود کتاب به ادامه مطلب مراجعه نمایید.


خوشحال خواهیم شد اگر نظر خودتون رو درباره این مطلب ثبت کنید

خطا!دکمه ریفریش را بزنید
  1. تصویر آواتار کاربر 0
    مصطفی جمعه , 12 آبان

    سایت تون عالیه و کاری هم که انجام دادین هم عالیه با آرزوی موفقیت برای شما

لیســــــــت پــــــــروژه های انتشــــــــار نشده ( 22 موضوع )

مشاهده لیست کامل
مشاهده لیست کامل
مشاهده لیست کامل
مشاهده لیست کامل
socket programing آموزش برنامه نویسی آموزش سی شارپ اینترنت اشیا بازی تحت شبکه بازی تحت شبکه به زبان سی شارپ برنامه تحت شبکه با سی شارپ برنامه نویسی ترجمه مقاله ترجمه مقاله شبکه دانلود رایگان پروژه های دانشجویی دانلود سورس برنامه دانلود سورس رایگان دانلود نرم افزار دانلود پروژه دانشجویی دانلود پروژه رایگان دانلود پروژه های دانشجویی دانلود کتاب دانلود کتاب آموزشی دانلود کتاب اموزشی سورس رایگان سورس کد بازی تحت شبکه سورس کد بازی تحت شبکه با C# سورس کد بازی تحت شبکه چند نفره سوکت پروگرمین شبکه SDN شبیه سازی با نرم افزار R نحوه نوشتن برنامه تحت شبکه نرم افزار Rstudio پروژه arena پروژه matlab پروژه ns2 پروژه opnet پروژه ارنا پروژه سیمولینک matlab پروژه شبکه عصبی پروژه مهندسی صنایع پروژه مهندسی صنایع با ارنا پروژه های آماده با OpenGL پروژه های آماده با OpenGL در سی پلاس پلاس پروژه های آماده با ارنا پروژه های آماده برای درس گرافیک کامپیوتری پروژه هوش مصنوعی پروژه پردازش تصویر matlab پروژه پردازش سیگنال matlab