شبیه سازی کارگاه خودرو سازی با ارنا Arena

  • جمعه ۲۵ دی ۱۳۹۴
  • بازدید ۱,۰۱۷ نفر
  • 1 امتیاز2 امتیاز3 امتیاز4 امتیاز5 امتیاز (88 امتیاز از 18 رای)
    Loading...

تصویر arena-khodrosazi_13347 شبیه سازی کارگاه خودرو سازی با ارنا Arena

پروژه شبیه سازی کارگاه خودرو سازی با ارنا

در این پست نیز با یکی دیگر از پروژه های مهندسی صنایع در خدمت شما دوستان عزیز هستیم. این بار پروژه شبیه سازی کارگاه خودرو سازی با ارنا Arena را آماده کرده ایم که صورت مسئله این پروژه در ادامه شرح داده شده است.

این کارگاه دارای ۲ قسمت ورود می باشد که در بخش اول ورود بدنه خودرو و در بخش دوم چرخ ها صورت می گیرد. ورودها از ساعت ۸ تا ۱۱ و ۱۲ تا ۱۶ صورت می گیرد بطوری که در هر ساعت ۸ بدنه و ۱۶ چرخ وارد سیستم می شود. بعد از ورود بدنه و چرخ باید تست سالم بودن قطعات انجام شود. در کل ۱۰ درصد از قطعات معیوب می باشد که باید به قسمت تعمیرات فرستاده شود. از بین قطعات معیوب شده، ۷۰ درصد تعمیر شده و به قسمت آماده سازی فرستاده می شود و ۳۰ درصد دیگر نیز از کارخانه خارج می شود.

توضیحات بیشتر شبیه سازی کارگاه خودرو سازی با ارنا Arena در ادامه مطلب.

در شبیه سازی کارگاه خودرو سازی قطعاتی که سالم بوده اند، یا بعد از تعمیر قابل استفاده شده اند، به قسمت آماده سازی مخصوص خود انتقال داده می شوند. آماده سازی بدنه خودرو ۳۰ دقیقه و آماده سازی چرخ ها ۴۰ دقیقه طول می کشد. چرخ ها بعد از آماده سازی، در بسته های دو تایی قرار می گیرد و به قسمت اتصال وارد می شوند و بدنه نیز بعد از آماده سازی به قسمت اتصال وارد می شود. در نهایت خودروی ساخته شده به قسمت بازرسی نهایی فرستاده می شود.

در قسمت بازرسی حدود ۸۵ درصد دارای کیفیت لازم جهت خروج از کارخانه و فرستادن به بازار می باشند و مابقی از سیستم خارج می شوند. به منظور آماده سازی چرخ ها ۲ کارمند از ساعت ۸ تا ۱۲ به طور مداوم و از ساعت ۱۳ تا ۱۶ تنها یک کارمند کار می کنند. همچنین برای آماده سازی بدنه، یک کارمند به طور ثاب وجود دارد.


پروژه ها و آموزش های برنامه نویسی

پروژه ها و آموزش های برنامه نویسی

آموزش برنامه نویسی

مشاهده ویدئو در این باره

خوشحال خواهیم شد اگر نظر خودتون رو درباره این مطلب ثبت کنید

خطا!دکمه ریفریش را بزنید
  1. تصویر آواتار کاربر 0
    فرزاد عباد زاده دوشنبه , 18 بهمن

    کتابی در مورد نرم افزار ارنا گرفتم ولی یادگیریش با اون کتاب مشکله یعنی مطالباش در سطح پیشرفته نوشته شده منی که می خوام از پایه شروع کنم سختم میشه شما چی توصیه می کنید کارم جوریه که باید این نرم افزارو یاد بگیرم نمی تونم نصفه رهاش کنم این کتاب بدجوری داغونم کرده می تونید مشکلمو حل کنید .

  2. تصویر آواتار کاربر 0
    جواد رستگار سه شنبه , 3 اسفند

    سلام بر دوستان استادمون یه پروژه گفته انتخاب موضوعش هم با خودمونه ولی روی پروژه خیلی حساسه می تونید یه موضوع خوب با نرم افزار ارنا برام مشخص کنید گفتم در این مورد شما تخصصی ترین از شما کمک بگیرم بهتره ؟ متشکر و سپاس

لیســــــــت پــــــــروژه های انتشــــــــار نشده ( 22 موضوع )

مشاهده لیست کامل
مشاهده لیست کامل
مشاهده لیست کامل
مشاهده لیست کامل
socket programing آموزش برنامه نویسی آموزش سی شارپ اینترنت اشیا بازی تحت شبکه بازی تحت شبکه به زبان سی شارپ برنامه تحت شبکه با سی شارپ برنامه نویسی ترجمه مقاله ترجمه مقاله شبکه دانلود رایگان پروژه های دانشجویی دانلود سورس برنامه دانلود سورس رایگان دانلود نرم افزار دانلود پروژه دانشجویی دانلود پروژه رایگان دانلود پروژه های دانشجویی دانلود کتاب دانلود کتاب آموزشی دانلود کتاب اموزشی سورس رایگان سورس کد بازی تحت شبکه سورس کد بازی تحت شبکه با C# سورس کد بازی تحت شبکه چند نفره سوکت پروگرمین شبکه SDN شبیه سازی با نرم افزار R نحوه نوشتن برنامه تحت شبکه نرم افزار Rstudio پروژه arena پروژه matlab پروژه ns2 پروژه opnet پروژه ارنا پروژه سیمولینک matlab پروژه شبکه عصبی پروژه مهندسی صنایع پروژه مهندسی صنایع با ارنا پروژه های آماده با OpenGL پروژه های آماده با OpenGL در سی پلاس پلاس پروژه های آماده با ارنا پروژه های آماده برای درس گرافیک کامپیوتری پروژه هوش مصنوعی پروژه پردازش تصویر matlab پروژه پردازش سیگنال matlab