فروش ویژه فیلم آموزش تصویری نرم افزار NS2 به زبان فارسی

  • چهارشنبه ۲۶ شهریور ۱۳۹۳
  • بازدید ۸,۳۶۳ نفر
  • 1 امتیاز2 امتیاز3 امتیاز4 امتیاز5 امتیاز (787 امتیاز از 181 رای)
    Loading...

تصویر NS2-DVD_Noavarangermi.ir فروش ویژه فیلم آموزش تصویری نرم افزار NS2 به زبان فارسی

فروش ویژه فیلم آموزش تصویری نرم افزار NS2 به زبان فارسی

با توجه به پیچیدگی شبکه، شبیه سازی نقش بسیار مهمی هم در تعیین خصوصیات رفتار شبکه و هم در تعیین اثرات احتمالی ناشی از تغییرات پیشنهاد شده روی عملکرد شبکه دارد.

نرم افزار شبیه ساز NS یک بسته نرم افزاری شبیه ساز شبکه های کامپیوتری و یک شبیه ساز مبتنی بر رخداد است که در دانشگاه کالیفورنیا طراحی و پیاده سازی شده و می تواند بسیاری از پرتکل ها و همبندی های شبکه های محلی و گسترده را شبیه سازی کند.

در ns برای شبیه سازی شبکه های از زبان Tcl Script استفاده می شود، Tcl Script یک زبان اسکریپتی است که از آن برای معرفی گره های شبکه، لینک های بین گره ها، پهنای باند لینک ها و سایر مشخصات شبکه استفاده می شود. ان اس NS در واقع یک مفسر Otcl به همراه کتابخانه ای از اشیا شبیه سازی شبکه است.

به هیمن خاطر آشنایی با زبان دست نویس Otcl برای استفاده از ان اس NS ضروری و اجتناب ناپزیر به نظر می رسد. در این پست از وب سایت نوآوران گرمی قصد داریم یک بسته آموزشی ویژه و بسیار مفید از نرم افزار شبیه ساز NS2 را به شما کاربران گرامی معرفی و برای فروش قرار دهیم. در ادامه می توانید فیلمی از قسمت های این آموزش را به صورت آنلاین مشاهده نمائید.

این بسته آموزشی NS2 شامل موارد زیر با حجم ۱٫۱۴۰ گیگابایت می باشد:

۴۶۰ صفحه کتاب آموزشی مفید و عالی با فرمت Pdf به زبان فارسی

۱۰۵۳ صفحه کتاب آموزشی عالی با فرمت Pdf به زبان انگلیسی

۷٫۵ ساعت آموزش صوتی فارسی با فرمت Mp3 با کیفیت ۱۲۰ Kbps

۱۱ ساعت فیلم آموزشی فارسی با فرمت Avi و کیفیت ۳۵۰ Kbps

۲۰۶ اسلاید آموزشی با فرمت PPT به زبان انگلیسی

نرم افزار Cygwin سیگوین به همراه آموزش نصب

نرم افزار شبیه سازی NS نسخه ۲٫۲۹

نمونه سورس کد های اجرایی و تست

.

جهت خرید این بسته آموزشی و یا سفارش انجام شبیه سازی با ns2 می توانید با شماره تماس های داده شده به صورت ۲۴ ساعته با تیم نوآوران گرمی در تماس باشید.

اگر سوالی داشتید همکاران ما به صورت آنلاین ، ایمیل و اس ام اس می توانند شما را راهنمایی کنند و یا به سوالات شما پاسخ دهند. جهت گفتگوی آنلاین از بالا سمت چپ گزینه پشتیبانی آنلاین رو انتخاب کنید.

.

جهت درخواست شبیه سازی مقالات و پایان نامه های خود با نرم افزار MATLAB , NS2 , OPNEN , OMNET , JSIM , QualNetGlomosim , ARENA با ما تماس بگیرد.


مشاهده ویدئو در این باره

خوشحال خواهیم شد اگر نظر خودتون رو درباره این مطلب ثبت کنید

خطا!دکمه ریفریش را بزنید
  1. تصویر آواتار کاربر 0
    الهام یکشنبه , 29 شهریور

    سلام خسته نباشید. خواستم از تیم نوآوارن گرمی بایت فیلم آموزش تصویری نرم افزار NS2 به زبان فارسی تشکر کنم که خیلی برام مفید بود. برای دوستان هم پیشنهاد می کنم که حتما از این مجموعه استفاده کنن. موفق باشید

  2. تصویر آواتار کاربر 0
    فرنوش کامروا پنجشنبه , 31 تیر

    سلام فیلم آموزشی خوبی بود تمام جزئیاتو به صورت ساده و مفید توضیح داده من قبل از آموزش این مجموعه فکر می کردم یادگیریش خیلی سخته اما اشتباه فکر می کردم واقعا با این کاراتون در حقمون لطف می کنید براتون آرزوی کامیابی می کنم .

  3. تصویر آواتار کاربر 0
    عرفان خبیری یکشنبه , 14 آذر

    سلام مجموعه آموزشی که تو سایت گذاشته بودید خیلی عالی بود هزینش هم به نظر من منصفانست من از طریق یکی از دوستان با سایت شما آشنا شدم .

  4. تصویر آواتار کاربر 0
    نیما اکبری دوشنبه , 19 تیر

    سلام فیلم آموزشی تصویری نرم افزار ns3 رو لازم دارم اگه با نسخه جدید باشه که خیلی بهتر میشه قبلا از یه سایتی خریده بودم ولی کیفیت خوبی نداشت در این مورد چند تا از دوستان سایت شما رو معرفی کردن واسه اون خدمت رسیدم .

  5. تصویر آواتار کاربر 0
    حسام دوشنبه , 27 آذر

    فیلم و از کجا دانلود کنیم؟ لینکی پیدا نکردم

    • تصویر آواتار کاربر 2
      رسول سیفی زادهدوشنبه , 27 آذر

      لینک دانلود در پایین توضیحات قرار داده شده است که به صورت رایگان قابل دریافت می باشد.

  6. تصویر آواتار کاربر 0
    محمد شنبه , 3 شهریور

    سلام لینک دانلود خراب است

    • تصویر آواتار کاربر 2
      نوآوران گرمیشنبه , 3 شهریور

      لینک دانلود اصلاح شد

  7. تصویر آواتار کاربر 0
    فرجامی یکشنبه , 9 دی

    جهت خرید پکیج ns2 چه اقدامی باید انجام شود و همچنین قیمت آن چقدر است ممنون

    • تصویر آواتار کاربر 2
      نوآوران گرمییکشنبه , 9 دی

      این مجموعه رایگان شده و لینک دانلود آن در بخش دانلود قرار داده دارد.

لیســــــــت پــــــــروژه های انتشــــــــار نشده ( 22 موضوع )

مشاهده لیست کامل
مشاهده لیست کامل
مشاهده لیست کامل
مشاهده لیست کامل
socket programing آموزش برنامه نویسی آموزش سی شارپ اینترنت اشیا بازی تحت شبکه بازی تحت شبکه به زبان سی شارپ برنامه تحت شبکه با سی شارپ برنامه نویسی ترجمه مقاله ترجمه مقاله شبکه دانلود رایگان پروژه های دانشجویی دانلود سورس برنامه دانلود سورس رایگان دانلود نرم افزار دانلود پروژه دانشجویی دانلود پروژه رایگان دانلود پروژه های دانشجویی دانلود کتاب دانلود کتاب آموزشی دانلود کتاب اموزشی سورس رایگان سورس کد بازی تحت شبکه سورس کد بازی تحت شبکه با C# سورس کد بازی تحت شبکه چند نفره سوکت پروگرمین شبکه SDN شبیه سازی با نرم افزار R نحوه نوشتن برنامه تحت شبکه نرم افزار Rstudio پروژه arena پروژه matlab پروژه ns2 پروژه opnet پروژه ارنا پروژه سیمولینک matlab پروژه شبکه عصبی پروژه مهندسی صنایع پروژه مهندسی صنایع با ارنا پروژه های آماده با OpenGL پروژه های آماده با OpenGL در سی پلاس پلاس پروژه های آماده با ارنا پروژه های آماده برای درس گرافیک کامپیوتری پروژه هوش مصنوعی پروژه پردازش تصویر matlab پروژه پردازش سیگنال matlab