پروژه شبیه سازی شبکه حسگر بیسیم به زبان سی شارپ #C

  • سه شنبه ۹ دی ۱۳۹۳
  • بازدید ۱,۱۱۵ نفر
  • 1 امتیاز2 امتیاز3 امتیاز4 امتیاز5 امتیاز (147 امتیاز از 41 رای)
    Loading...

تصویر wsn-Csharp پروژه شبیه سازی شبکه حسگر بیسیم به زبان سی شارپ #C

پروژه شبیه سازی شبکه حسگر بیسیم به زبان سی شارپ #C

wireless sensor network simulation

موارد استفاده از شبکه ‌های سنسوری بی سیم متنوع و زیاد است. به عنوان مثال در کاربرد های تجاری و صنعتی برای کنترل داده‌ ها و مواردی که استفاده از گیرنده‌ های سیمی مشکل و گران است، مورد استفاده قرار می گیرند. برای مثال این شبکه‌ ها می‌توانند در محیط‌ های بیابانی هم گسترش یابند و سال ها باقی بمانند. کاربرد دیگر اعلام خطر ورود مهاجم به یک محل کنترل شده و سپس ردیابی مهاجم می باشد.

از موارد دیگر کاربرد این شبکه‌ها می‌توان به نظارت بر محل‌های مسکونی، ردیابی هدف‌های متحرک، کنترل رآکتور هسته‌ای، آشکار سازی حریق، نظارت ترافیک و … اشاره نمود.

در این پست از وب سایت نوآوران گرمی مرجع پروژه های دانشجویی پروژه شبیه سازی شبکه حسگر بیسیم به زبان سی شارپ #C را برای شما دوستان آماده کرده ایم.

در این پروژه شبکه بر روی یک نقشه به عنوان یک سری از دایره های قرمز رنگ که توسط محافل خاکستری احاطه شده اند نمایش داده می شوند. دایره های قرمز نشان دهنده سنسور یا گره، و منطقه خاکستری رنگ، گره محدوده تشخیص سنسور است.

با مراجعه به ادامه مطلب می توایند تصاویر بیشتر و ویدئویی از خروجی این پروژه شبیه سازی را مشاهده فرمائید.

زمانی که دایره های کوچک و سبز رنگ، وارد منطقه گره ها، یعنی قسمت های خاکستری شوند، سنسور آغاز به فعالیت می کند و در این هنگام مناطق خاکستری، تبدیل به یک رنگ مایل به آبی می شوند و هر کدام به نوبه خود و به تدریج پس از خارج شدن دایره های سبز رنگ از محدوده ی آنها، دوباره به رنگ خاکستری تبدیل می شودند، سرعت بازگشت این رنگ ها به حالت اولیه، بستگی به مدت تاخیر سنسور دارد.

هر گره به گره در نزدیکی خود توسط خطوط سیاه و سفید، که نشان دهنده لینک های ارتباطی می باشند، متصل شده اند. هنگامی که یک بسته در این ارتباط رد و بدل شود، این لینک ارتباطی قرمز رنگ خواهد بود. در قسمت پایین و سمت چپ برنامه رادار نیر قرار دارد که نایج انتقال داده ها را نشان می دهد. اگر یک بسته با موفقیت به یک گره برسد، در رادار به صورت یک دایره سبز روشن نمایش داده می شود.

تصاویری از خروجی پروژه:

(جهت بزرگنمایی برروی تصاویر کلیک نمائید)

تصویر wsn-Csharp1-290x300 پروژه شبیه سازی شبکه حسگر بیسیم به زبان سی شارپ #C

تصویر wsn-Csharp2-290x300 پروژه شبیه سازی شبکه حسگر بیسیم به زبان سی شارپ #C

تصویر wsn-Csharp3-290x300 پروژه شبیه سازی شبکه حسگر بیسیم به زبان سی شارپ #C

تصویر wsn-Csharp4 پروژه شبیه سازی شبکه حسگر بیسیم به زبان سی شارپ #C

 


شبیه سازی شبکه های کامپیوتری و مخابراتی

شبیه سازی شبکه های کامپیوتری و مخابراتی

مشاهده پروژه ها و مقالات شبیه سازی شده
پروژه ها و آموزش های برنامه نویسی

پروژه ها و آموزش های برنامه نویسی

آموزش برنامه نویسی

مشاهده ویدئو در این باره

خوشحال خواهیم شد اگر نظر خودتون رو درباره این مطلب ثبت کنید

خطا!دکمه ریفریش را بزنید

    لیســــــــت پــــــــروژه های انتشــــــــار نشده ( 22 موضوع )

    مشاهده لیست کامل
    مشاهده لیست کامل
    مشاهده لیست کامل
    مشاهده لیست کامل
    socket programing آموزش برنامه نویسی آموزش سی شارپ اینترنت اشیا بازی تحت شبکه بازی تحت شبکه به زبان سی شارپ برنامه تحت شبکه با سی شارپ برنامه نویسی ترجمه مقاله ترجمه مقاله شبکه دانلود رایگان پروژه های دانشجویی دانلود سورس برنامه دانلود سورس رایگان دانلود نرم افزار دانلود پروژه دانشجویی دانلود پروژه رایگان دانلود پروژه های دانشجویی دانلود کتاب دانلود کتاب آموزشی دانلود کتاب اموزشی سورس رایگان سورس کد بازی تحت شبکه سورس کد بازی تحت شبکه با C# سورس کد بازی تحت شبکه چند نفره سوکت پروگرمین شبکه SDN شبیه سازی با نرم افزار R نحوه نوشتن برنامه تحت شبکه نرم افزار Rstudio پروژه arena پروژه matlab پروژه ns2 پروژه opnet پروژه ارنا پروژه سیمولینک matlab پروژه شبکه عصبی پروژه مهندسی صنایع پروژه مهندسی صنایع با ارنا پروژه های آماده با OpenGL پروژه های آماده با OpenGL در سی پلاس پلاس پروژه های آماده با ارنا پروژه های آماده برای درس گرافیک کامپیوتری پروژه هوش مصنوعی پروژه پردازش تصویر matlab پروژه پردازش سیگنال matlab