کتاب الکترونیک عمومی ۱ هنرستان به صورت PDF

  • یکشنبه ۲۹ شهریور ۱۳۹۴
  • بازدید ۱۱,۳۰۰ نفر
  • 1 امتیاز2 امتیاز3 امتیاز4 امتیاز5 امتیاز (170 امتیاز از 42 رای)
    Loading...

تصویر electronic-omomi-1_10752 کتاب الکترونیک عمومی 1 هنرستان به صورت PDF

دانلود رایگان کتاب الکترونیک عمومی ۱ هنرستان به صورت PDF

کتاب الکترونیک عمومی ۱ به ارزش دو واحد درسی، به روش سالی – واحدی تدریس می شود. به منظور استفاده مطلوب از کتاب، توجه کاربران عزیز را به موارد زیر جلب می نماییم:

۱ – قبل از شروع هر فصل هدف های رفتاری را دقیقا مطالعه نمایید. ۲ – فصل اول کتاب شامل مطالب عمومی برق و الکترونیک است. که ممکن است شما با آنها از قبل آشنایی داشته باشند، در هر صورت خواندن این فصل ضروری است و مانند سایر قسمت های کتاب مورد ارزش یابی قرار می گیرد. ۳- قسمت هایی از کتاب برای هنرجویان علاقه مند در نظر گرفته شده است. بهتر است قبل از خواندن کتاب، از استاد محترم درخواست کنید که این قسمت ها را مشخص بفرمائند. از این قسمت ها سؤالات امتحانی طرح نخواهد شد.

۴ – هدف از تدریس و خواندن این کتاب، آموزش مفاهیم اساسی و اصول کار قطعات بنیادی الکترونیک می باشد، لذا پرداختن به مباحث ریاضی سنگین و خارج از کتاب ضرورتی ندارد. ۵ – با توجه به جدید بودن مبحث درسی کتاب الکترونیک عمومی ۱ در سال دوم، سوالات متعددی برای شما هنرجویان عزیز مطرح می شود که پاسخ دادن به آنها با توجه به محدودیت زمانی و پایه ی تحصیلی، در جلسات درسی میسر نیست. بدیهی است به بسیاری از سوالات در کتاب الکترونیک عمومی ۲ که در سال سوم خواهید خواند، پاسخ داده خواهد شد.

توضیحات بیشتر و دانلود رایگان کتاب الکترونیک عمومی ۱ هنرستان به صورت PDF در ادامه مطلب فراهم می باشد.

۶ – به منظور تسهیل در آموزش ، سعی شده است از تصاویر و عکس های جذاب و مرتبط با موضوع، استفاده شود، وجود عکس های مرتبط باعث خواهد شد تا مطالعه کتاب، خسته کننده به نظر نرسد. ۷ – استفاده از نرم افزار مولتی سیم جهت شبیه سازی مدارها در کتاب توصیه شده است، از شما عزیز تقاضا می کنیم که برای نمایش قطعات، مدارها و نمودارها از این نرم افزار، به کمک استاد محترم، استفاده نمائید. برای این منظور می توانید به کتاب آزمایشگاه مجازی (جلد اول) که برای کتاب های درسی مبانی برق، کتاب الکترونک عمومی ۱، آزمایشگاه اندازه گیری و کارگاه الکترونک مقدماتی تهیه شده است، مراجعه کنید و نقاط ضعف خود را برطرف نمائید.

کتاب الکترونیک عمومی ۱ در قالب ۵ فصل و ۱۶۵ صفحه تهیه شده است که در زمینه صنعت و برای رشته های الکترونیک – الکترونیک و مخابرات دریایی مورد استفاده قرار می گیرد. اندازه این کتاب برای دانلود حدودا ۸۸ مگابایت است ! که دلیل این حجم بالا، استفاده از تصاویر مرتبط با مطالب کتاب با کیفیت بالا می باشد. این کتاب درسی را می توانید به صورت رایگان و با لینک مستقیم دانلود بفرمائید.


پروژه های آماده برق قدرت با متلب

پروژه های آماده برق قدرت با متلب

مشاهده پروژه های برق قدرت با متلب

مشاهده ویدئو در این باره

خوشحال خواهیم شد اگر نظر خودتون رو درباره این مطلب ثبت کنید

خطا!دکمه ریفریش را بزنید
  1. تصویر آواتار کاربر 0
    ساناز دوشنبه , 30 شهریور

    من این کتاب رو لازم داشتم

  2. تصویر آواتار کاربر 0
    ساناز دوشنبه , 30 شهریور

    از دانلود رایگان این کتاب به صورتPDF متشکرم .

  3. تصویر آواتار کاربر 0
    علیرضا پنجشنبه , 29 تیر

    ممنونم ازتون خیلی دنبال این کتاب بودم

  4. تصویر آواتار کاربر 0
    ابراهیم دوشنبه , 20 آذر

    ممنون از شما.

  5. تصویر آواتار کاربر 0
    رضا سه شنبه , 18 تیر

    با سلام خدمت شما خیلی ممنون از سایت بسیار خوب شما

  6. تصویر آواتار کاربر 0
    امیرحسن آقامیرتبار یکشنبه , 25 خرداد

    لطفا جواب الگو پرسش هارو هم بگین

  7. تصویر آواتار کاربر 0
    summer boy یکشنبه , 23 آذر

    ممنون از این که کتب رو رایگان در اختیار همه قرار میدید

لیســــــــت پــــــــروژه های انتشــــــــار نشده ( 22 موضوع )

مشاهده لیست کامل
مشاهده لیست کامل
مشاهده لیست کامل
مشاهده لیست کامل
socket programing آموزش برنامه نویسی آموزش سی شارپ اینترنت اشیا بازی تحت شبکه بازی تحت شبکه به زبان سی شارپ برنامه تحت شبکه با سی شارپ برنامه نویسی ترجمه مقاله ترجمه مقاله شبکه دانلود رایگان پروژه های دانشجویی دانلود سورس برنامه دانلود سورس رایگان دانلود نرم افزار دانلود پروژه دانشجویی دانلود پروژه رایگان دانلود پروژه های دانشجویی دانلود کتاب دانلود کتاب آموزشی دانلود کتاب اموزشی سورس رایگان سورس کد بازی تحت شبکه سورس کد بازی تحت شبکه با C# سورس کد بازی تحت شبکه چند نفره سوکت پروگرمین شبکه SDN شبیه سازی با نرم افزار R نحوه نوشتن برنامه تحت شبکه نرم افزار Rstudio پروژه arena پروژه matlab پروژه ns2 پروژه opnet پروژه ارنا پروژه سیمولینک matlab پروژه شبکه عصبی پروژه مهندسی صنایع پروژه مهندسی صنایع با ارنا پروژه های آماده با OpenGL پروژه های آماده با OpenGL در سی پلاس پلاس پروژه های آماده با ارنا پروژه های آماده برای درس گرافیک کامپیوتری پروژه هوش مصنوعی پروژه پردازش تصویر matlab پروژه پردازش سیگنال matlab