کتاب تجارت الکترونیک و امنیت شبکه به صورت PDF به همراه فیلم های آموزشی

  • سه شنبه ۱۹ آذر ۱۳۹۸
  • بازدید ۱,۶۵۰ نفر
  • 1 امتیاز2 امتیاز3 امتیاز4 امتیاز5 امتیاز (44 امتیاز از 9 رای)
    Loading...

تصویر e-commerce-network-security_book_22906 کتاب تجارت الکترونیک و امنیت شبکه به صورت PDF به همراه فیلم های آموزشی

کتاب تجارت الکترونیک و امنیت شبکه با فیلم آموزشی

در این بخش کتاب تجارت الکترونیک و امنیت شبکه را به همراه فیلم های آموزشی برای دانلود رایگان قرار داده ایم که مربوط به رشته شبکه و نرم افزار رایانه، گروه برق و رایانه، شاخه فنی و حرفه ای و برای پایه دوازدهم دوره دوم متوسطه می باشد. در ادامه به معرفی کتاب و سرفصل های آن پرداخته و لینک دانلود کتاب به همراه فیلم های آموزشی قرار داده شده است.

معرفی کتاب

کتاب تجارت الکترونیک و امنیت شبکه ، ششمین کتاب کارگاهی می باشد که ویژه رشته شبکه و نرم افزار رایانه تألیف شده است. کسب شایستگی های این کتاب برای موفقیت در شغل و حرفه برای آینده بسیار ضروری می باشد. هنرجویان باید سعی کنند تا تمام شایستگی های آموزش داده شده درا ین کتاب را کسب نموده و در فرایند ارزشیابی به اثبات برسانند. کتاب درسی تجارت الکترونیک و امنیت شبکه شامل پنج پودمان می باشد و هر پودمان یک یا چند واحد یادگیری دارد و هر واحد یادگیری نیز از شامل چند مرحله کاری است. شما پس از یادگیری هر پودمان می توانید شایستگی های مربوط به آن را کسب کنید.

پودمان ها و فیلم های آموزشی

پودمان های کتاب

پودمان اول

این پودمان که با عنوان ایجاد کار و کسب الکترونیکی می باشد، با استفاده از تکنیک های ایده پردازی و تدوین بوم مدل کسب و کار، پرسونا و نقشه سفر مشتری؛ حداقل محصول پذیرفتنی یک کالا یا خدمت را در قالب یکی از بسترهای تجارت الکترونیکی، به عنوان راه حل یک مسئله به مخاطب ارائه می کند.

پودمان دوم

این پودمان با عنوان توسعه کسب و کار الکترونیکی می باشد که با توجه به رعایت الزامات قانونی یک کار و کسب الکترونیکی و مفهوم سئو و بازاریابی دیجیتالی، با استفاده از نرم افزار فروشگاه ساز، شایستگی ایجاد یک فروشگاه اینترنتی را کسب می کند.

پودمان سوم

این پودمان راه اندازی مسیریاب نام دارد که در آن اجزای یک مسیریاب مورد شناسایی قرار گرفته و در شبکه راه اندازی می شود. سپس با استفاده از مسیریابی به شبکه های دیگر متصل شده و سرویس های یک مسیریاب را راه اندازی می کند.

پودمان چهارم

این پودمان با عنوان تنظیمات امنیت شبکه می باشد که به مراحل تست آسیب پذیری های شبکه و شناسایی روش های مقابله با حملات، پیکربندی فایروال ویندوز و پیکربندی فایروال میکروتیک می پردازد.

پودمان پنجم

این پودمان با عنوان نصب و راه اندازی شبکه افزارها می باشد که در آن هنرجو ضمن آشنایی با انواع دوربین های تحت شبکه و تجهیزات ضبط تصاویر آنها، برای یک فضای محدود به وسیله نرم افزار جانمایی دوربین را انجام می دهد و با استفاده از امکانات نرم افزاری دوربین، تصاویر دوربین ها را از طریق شبکه محلی و اینترنت انتقال می دهد.

فیلم های آموزشی کتاب


مشاهده ویدئو در این باره

خوشحال خواهیم شد اگر نظر خودتون رو درباره این مطلب ثبت کنید

خطا!دکمه ریفریش را بزنید

    لیســــــــت پــــــــروژه های انتشــــــــار نشده ( 22 موضوع )

    مشاهده لیست کامل
    مشاهده لیست کامل
    مشاهده لیست کامل
    مشاهده لیست کامل
    socket programing آموزش برنامه نویسی آموزش سی شارپ اینترنت اشیا بازی تحت شبکه بازی تحت شبکه به زبان سی شارپ برنامه تحت شبکه با سی شارپ برنامه نویسی ترجمه مقاله ترجمه مقاله شبکه دانلود رایگان پروژه های دانشجویی دانلود سورس برنامه دانلود سورس رایگان دانلود نرم افزار دانلود پروژه دانشجویی دانلود پروژه رایگان دانلود پروژه های دانشجویی دانلود کتاب دانلود کتاب آموزشی دانلود کتاب اموزشی سورس رایگان سورس کد بازی تحت شبکه سورس کد بازی تحت شبکه با C# سورس کد بازی تحت شبکه چند نفره سوکت پروگرمین شبکه SDN شبیه سازی با نرم افزار R نحوه نوشتن برنامه تحت شبکه نرم افزار Rstudio پروژه arena پروژه matlab پروژه ns2 پروژه opnet پروژه ارنا پروژه سیمولینک matlab پروژه شبکه عصبی پروژه مهندسی صنایع پروژه مهندسی صنایع با ارنا پروژه های آماده با OpenGL پروژه های آماده با OpenGL در سی پلاس پلاس پروژه های آماده با ارنا پروژه های آماده برای درس گرافیک کامپیوتری پروژه هوش مصنوعی پروژه پردازش تصویر matlab پروژه پردازش سیگنال matlab