کتاب کنترل کننده های منطقی رشته برق ساختمان به صورت PDF

  • چهارشنبه ۲۷ مرداد ۱۳۹۵
  • بازدید ۴,۶۴۶ نفر
  • 1 امتیاز2 امتیاز3 امتیاز4 امتیاز5 امتیاز (77 امتیاز از 17 رای)
    Loading...

تصویر contrl-konnde-mantegi_16286 کتاب کنترل کننده های منطقی رشته برق ساختمان به صورت PDF

دانلود کتاب کنترل کننده های منطقی

در این پست کتاب کنترل کننده های منطقی به صورت PDF را برای شما عزیزان و هنرجویان  آماده  کرده ایم امیدواریم که مورد پسندتان قرار گرفته باشد.

مقدمه ای برای کتاب کنترل کننده های منطقی:

در عصر کنونی که دنیای تکنولوژی هست در اطراف همه ما دستگاههای الکترونیکی زیادی وجود دارد از جمله وسایل صوتی و تصویری،خانگی و صنعتی که در همه آنها از قطعات نیمه هادی استفاده شده است.

این قطعات نیمه هادی تغییرات بزرگی را در دانش الکترونیک ایجاد کرده اند قبل از ایجاد قطعات نیمه هادی در مدارات الکترونیکی از لامپهای خلا استفاده می کردند که به شکل حباب شیشه ای بود.

لامپ خلا:

لامپهای خلا حرارت زیادی تولید می کرد و عمر کمتری داشت به دلیل داشتن معایب زیاد مخترعین به دنبال جایگزین مناسب برای آن بودن تا عملیات کنترل عبور جریان را در مدارها به وسیله آن انجام دهند.

دانلود رایگان کتاب کنترل کننده های منطقی به صورت PDF در ادامه مطلب

دانشمندان با تحقیقات بسیار به موادی دست یافتند که نه تمام خصوصیات هادی ها را داشت که جریان را به خوبی هدایت کند نه خصوصیات عایق را که مانع از عبور جریان شود، دانشمندان نام آن را نیمه هادی گذاشتن. پس از ساخت قطعات نیمه هادی تغییرات زیادی ایجاد شد مدارات کوچکتر شدن اتلاف انرژی به طور چشمگیری کاهش یافت و نتیجه حاصل کار بهتر شد همان طوریکه دیود از پیوندN وP ساخته شده ترانزیستور هم از این پیوند ایجاد شد.. که کمک زیادی به علم و برق کرد.

به کمک این قطعه مهندسین توانستند به صورت یک کلید، مسیر عبوری جریان را قطع یا وصل کنند و شرایطی را ایجاد کنند که با استفاده از این قطعه یک کلید الکترونیکی داشته باشند. ولی متخصصان کاربرد دیگری را نیز در آن ایجاد کردند و آن بهبود جریان های ضعیف متناوب می باشد .

امیدواریم با توضیحات اندکی که در این خصوص دادیم توانسته باشیم شما را با اصول کتاب کنترل کننده های منطقی آشنا کنیم.


پروژه های آماده برق قدرت با متلب

پروژه های آماده برق قدرت با متلب

مشاهده پروژه های برق قدرت با متلب

مشاهده ویدئو در این باره

خوشحال خواهیم شد اگر نظر خودتون رو درباره این مطلب ثبت کنید

خطا!دکمه ریفریش را بزنید
  1. تصویر آواتار کاربر 0
    علی جاویدزاده یکشنبه , 28 شهریور

    سلام این کتاب نسخه ای دیگه ای هم داره ؟

    • تصویر آواتار کاربر 2
      نوآوران گرمییکشنبه , 28 شهریور

      در سایت فقط همین مورد رو داریم.

  2. تصویر آواتار کاربر 0
    الهام رادمهر چهارشنبه , 12 آبان

    سلام نسخه دیگه این کتلبو لطفا اگه میشه تو سایت بزارید ممنون .

  3. تصویر آواتار کاربر 0
    خیلی عالی پنجشنبه , 24 مرداد

    خیلی عالی تشکر می کنم از زحمات شما.

لیســــــــت پــــــــروژه های انتشــــــــار نشده ( 22 موضوع )

مشاهده لیست کامل
مشاهده لیست کامل
مشاهده لیست کامل
مشاهده لیست کامل
socket programing آموزش برنامه نویسی آموزش سی شارپ اینترنت اشیا بازی تحت شبکه بازی تحت شبکه به زبان سی شارپ برنامه تحت شبکه با سی شارپ برنامه نویسی ترجمه مقاله ترجمه مقاله شبکه دانلود رایگان پروژه های دانشجویی دانلود سورس برنامه دانلود سورس رایگان دانلود نرم افزار دانلود پروژه دانشجویی دانلود پروژه رایگان دانلود پروژه های دانشجویی دانلود کتاب دانلود کتاب آموزشی دانلود کتاب اموزشی سورس رایگان سورس کد بازی تحت شبکه سورس کد بازی تحت شبکه با C# سورس کد بازی تحت شبکه چند نفره سوکت پروگرمین شبکه SDN شبیه سازی با نرم افزار R نحوه نوشتن برنامه تحت شبکه نرم افزار Rstudio پروژه arena پروژه matlab پروژه ns2 پروژه opnet پروژه ارنا پروژه سیمولینک matlab پروژه شبکه عصبی پروژه مهندسی صنایع پروژه مهندسی صنایع با ارنا پروژه های آماده با OpenGL پروژه های آماده با OpenGL در سی پلاس پلاس پروژه های آماده با ارنا پروژه های آماده برای درس گرافیک کامپیوتری پروژه هوش مصنوعی پروژه پردازش تصویر matlab پروژه پردازش سیگنال matlab