جزوه رفع مشکل تبادل اطلاعات با دوربین های نقشه برداری Leica

  • سه شنبه ۸ فروردین ۱۳۹۶
  • بازدید ۴,۲۰۰ نفر
  • 1 امتیاز2 امتیاز3 امتیاز4 امتیاز5 امتیاز (193 امتیاز از 39 رای)
    Loading...

تصویر Drain-Leica-19385 جزوه رفع مشکل تبادل اطلاعات با دوربین های نقشه برداری Leica

جزوه رفع مشکل تبادل اطلاعات با دوربین های نقشه برداری Leica

خدمت دوستان مطالبی را قرار دادیم با عنوان جزوه رفع مشکل تبادل اطلاعات با دوربین های نقشه برداری Leica در ۲۳ صفحه که امیدواریم این مطالب مفید و ارزنده واقع گردد، در ادامه قسمی از مطالب جزوه مورد نظر را بیان می کنیم.

مقدمه ای بر مشکل تبادل اطلاعات با دوربین های نقشه برداری Leica:

با توجه به ورود سیستم عامل های جدید از جمله Windows7 ، Windows 8 و Windows Blue (8.1) و همچنین رونق استفاده از سخت افزارهای مبتنی بر پیکربندی ۶۴ بیتی، مشکلاتی در زمینه استفاده از نرم افزارهای تخلیه و ارسال اطلاعات منتسب به شرکت لایکا، برای دوستان و همکاران نقشه بردار پیش آمده که در این نوشتار، یک راه حل جامع برای حل مجموعه این مشکلات ارائه گردیده است، باشد که مورد استفاده همه عزیزان قرار گیرد.

مطالب مربوط به تبادل ارتباط با دوربین های نقشه برداری لایکا (Leica) به صورت فصل بندی:

فصل اول: نصب درایور مناسب برای کابل رابط

فصل دوم نصب و استفاده از نرم افزار مناسب:

برای تخلیه دوربین های لایکا نرم افزارهای مختلفی در ورژن های متفاوت وجود دارند که هر کدام دارای ویژگی های خاص خود هستند ولی یکی از بهترین نرم افزارهای موجود ورژن ۸٫۳ نرم افزار LEICA Geo Office می باشد که با تمامی Windows های ۶۴ و ۳۲ بیتی و با تمامی دوربین های Leica ( از جمله سری TC و TS ) و  GPS های LEICA همخوانی کامل دارد.

همچنین در این نرم افزار امکان سرشکنی شبکه های کلاسیک، اطلاعات GPS و ترازیابی به طور همزمان امکانپذیر است.

فصل سوم: تنظیم پیکربندی ارتباط دوربین

فصل چهارم: برقراری ارتباط دوربین و رایانه

فصل پنجم: دریافت اطلاعت

فصل ششم ارسال اطلاعات:

ارسال نقاط به دوربین نسبت به دریافت اطلاعات کمی فرایند پیچیده تری دارد.

دوربین های Leica تنها فایل هایی با فرمت GSI و IDX را قبول می کنند ( در دوربین های سری TS فرمت XML نیز مورد قبول است ) بنابراین قدم اول ساخت یکی از فرمت های مورد قبول برای دوربین می باشد.

دوستان می توانند برای دریافت جزوه رفع مشکل تبادل اطلاعات با دوربین های نقشه برداری Leica به باکس دانلود مراجعه و فایل مربوطه را دانلود نمایند.


فیلم آموزش نرم افزار ABAQUS به صورت مقدماتی

فیلم آموزش نرم افزار ABAQUS به صورت مقدماتی

مشاهده آموزش نرم افزار آباکوس

مشاهده ویدئو در این باره

خوشحال خواهیم شد اگر نظر خودتون رو درباره این مطلب ثبت کنید

خطا!دکمه ریفریش را بزنید
  1. تصویر آواتار کاربر 0
    زهرا سلمانی شنبه , 19 خرداد

    سلام می خوام دوربين را به کامپيوتر وصل کنم و آن را از طريق کابل تخليه کنم اما پيغام COMMUNICATION PROBLEM ميده لطفا راهنماييم کنيد.

  2. تصویر آواتار کاربر 0
    سیامک رشیدی دوشنبه , 21 خرداد

    سلام می خوام دوربين را به کامپيوتر وصل کنم و آن را از طريق کابل تخليه کنم اما پيغام COMMUNICATION PROBLEM ميده لطفا راهنماييم کنيد.

  3. تصویر آواتار کاربر 0
    اکبر نوبخت یکشنبه , 23 تیر

    بسیار عالی بود . متشکرم در یک مورد هم سوال داشتم . چند فرمت فایل با پسوند frt را دارم . چگونه آنها را به دوربین منتقل کنم تا در زمان تخلیه از آنها استفاده کنم . ممنون

  4. تصویر آواتار کاربر 0
    جعفر اصغری سه شنبه , 18 آذر

    سلام . هنگام تخلیه دوربین سندینگ 752 r plus بعضی وقت ها ارتباط دوربین با کامپیوتر بر قرار می شه ولی بعضی وقت ها هم به علت نامعلومی ارتباط برقرار نمی شه . این در حلیه که تمام تنظیمات com در دوربین و کامپیوتر درسته ... در ضمن کابل هم سالمه . ویندوز 7 64 bit . راهنمایی کنید ممنون می شم .

لیســــــــت پــــــــروژه های انتشــــــــار نشده ( 22 موضوع )

مشاهده لیست کامل
مشاهده لیست کامل
مشاهده لیست کامل
مشاهده لیست کامل
socket programing آموزش برنامه نویسی آموزش سی شارپ اینترنت اشیا بازی تحت شبکه بازی تحت شبکه به زبان سی شارپ برنامه تحت شبکه با سی شارپ برنامه نویسی ترجمه مقاله ترجمه مقاله شبکه دانلود رایگان پروژه های دانشجویی دانلود سورس برنامه دانلود سورس رایگان دانلود نرم افزار دانلود پروژه دانشجویی دانلود پروژه رایگان دانلود پروژه های دانشجویی دانلود کتاب دانلود کتاب آموزشی دانلود کتاب اموزشی سورس رایگان سورس کد بازی تحت شبکه سورس کد بازی تحت شبکه با C# سورس کد بازی تحت شبکه چند نفره سوکت پروگرمین شبکه SDN شبیه سازی با نرم افزار R نحوه نوشتن برنامه تحت شبکه نرم افزار Rstudio پروژه arena پروژه matlab پروژه ns2 پروژه opnet پروژه ارنا پروژه سیمولینک matlab پروژه شبکه عصبی پروژه مهندسی صنایع پروژه مهندسی صنایع با ارنا پروژه های آماده با OpenGL پروژه های آماده با OpenGL در سی پلاس پلاس پروژه های آماده با ارنا پروژه های آماده برای درس گرافیک کامپیوتری پروژه هوش مصنوعی پروژه پردازش تصویر matlab پروژه پردازش سیگنال matlab