با توجه به اینکه شما قادر هستید با استفاده از پنل اس ام اس به مزایای بسیار دست یابید، ما در این مقاله قصد داریم تا به 5 مورد مهم اشاره کنیم که پیش از شروع کار با این گونه بازاریابی باید از آن اطلاع داشته باشید.
1. همه پنل اس ام اس برابر نیستند. برخی از سرویس های بازاریابی پیامکی وجود دارند که از طریق ایمیل پیامکی را تهیه کرده و آن را به شماره های موبایل مخاطبین خود ارسال می نمایند. از آنجایی که این شیوه از طریق وایرلس عمل می کند می تواند از طریق سرویس دهنده ایمیل به عنوان اسپم در نظر گرفته شود و جلوی آن گرفته شود. توجه داشته باشید که اس ام اس های شما هیشه باید ازطریق یک کد کوتاه 5 رقمی ارسال گردد. این بهترین راه است.
2. دروازه پیامکی شما یکی از مهم ترین تکه های پازل بازاریابی پیامکی ی باشد. همیشه دقت داشته باشید که از سرویس دهندگان خوبی برای خرید پنل اس ام اس خود استفاده نمایید. بکار گیری یک سرویس مطمئن می تواند موفقیت شما را تضمین کند.
3. ممکن است شما در رابطه با لیست بلند بالای مخاطبین خود بسیار خوشحال باشید اما سرویس دهنده شما نظر دیگری داشته باشد. یکی از اهداف بازاریابی اس ام اسی آن است که مخاطبین شما به مرور زمان افزایش یابند. این مساله اهمیت دارد که شما لیستی داشته باشید که بتواند برای شما بهره وری داشته باشد.
4. پیامک های شما نباید با پیام هایی که در تویتر یا فیس بوک و یا سایت خود قرار می دهید یکی باشد. شما باید به رسانه های عمومی و اس ام اس به صورت دو کانال متفاوت برای ارتباط با مشتری نگاه کنید. پیامک های شما به میزان گسترده ای خوانده می شوند و همین موضوع باعث اهمیت متن آن می شود، شما باید زمان بیشتری را صرف ارائه یک متن مناسب برای پیامک های خود نمایید.
5. قانع کردن افراد برای پیوستن به لیست پیامک های شما همیشه آسان نیست. استفاده از اس ام اس یک کانال قوی می باشد چرا که تقریباً همه نحوه کار کردن با آن را می دانند. اما نباید تصور کنید که قانع کردن و جلب توجه مخاطب کار ساده ای است. شما باید استراتژی های خوبی را برای دست یابی به این موضوع بکار گیرید.