با سلام
من خیلی با متلب آشنا نیستم و طبق یک ویدئو آموزشی برای انتخاب ویژگی دارم با متلب کار می کنم. در این ویدئو از nftool استفاده شده که برای وارد کردن داده از دیتاست های آماده استفاده کرده اما من می خوام دیتاست خودم رو وارد کنم. دیتاستم بیش از 450هزار رکورد و 70 ویژگی داره که یکی از ویژگیها polynomial هستش. ویژگی لیبل هم همینطور. من داده ها رو منهای ویژگی لیبل، در یک فایل اکسل قرار دادم لیبل رو هم جداگانه در یک فایل اکسل دیگه. وقتی در nftool در قسمت inputs جدولم رو انتخاب می کنم ویژگی که از نوع polynomial هست رو نمیاره. برای تارگت هم جدول حاوی لیبل رو انتخاب می کنم اوکی می کنم پنجره بسته میشه بعد هیچ داده ای وارد نمیشه و دوباره پیغام میده که تارگت رو وارد کن.
میدونم راه های دیگه ای برای وارد کردن داده ها هست ولی میخوام بدونم با nftool چطور داده هام رو وارد کنم. و اینکه ویژگی های polynomial چند مقدار محدود دارن می تونم ببرمشون به بازه‎ی عددی؟
وقتی با import data هم میخوام داده وارد کنم وارنینگ میده:
Warning: Synchronous evaluation of the uiimport function for spreadsheet files will be deprecated in a future release. Use the asynchronous uiimport syntax instead

همینطور با داده های polynomial دچار مشکل میشم. باید array رو انتخاب کنم یا تیبل؟ هدر رو لازمه حذف کنم؟ چون برای فایل اکسل حاوی ویژگی های منهای لیبل،هدر رو درنظر می گیره ولی برای فایل لیبل نه. .
عذر میخوام سوالاتم طولانی شد. ممنون میشم راهنمایی بفرمایین.