پروژه تشخیص اثر انگشت با MATLAB به همراه داکیومنت

  • چهارشنبه ۴ شهریور ۱۳۹۴
  • بازدید ۳,۳۶۰ نفر
  • 1 امتیاز2 امتیاز3 امتیاز4 امتیاز5 امتیاز (223 امتیاز از 46 رای)
    Loading...

تصویر matlab_9970_fingerprint پروژه تشخیص اثر انگشت با MATLAB به همراه داکیومنت

پروژه تشخیص اثر انگشت با MATLAB به همراه داکیومنت

شناسایی هویت افراد با اثر انگشت سال هاست که در سراسر دنیا بسیار مورد توجه قرار گرفته است. امروزه با توجه به اهمیت و کاربرد تشخیص هویت، اهمیت روش های تشخیص هویت نیز افزایش یافته است.

بیومتریک از مهمترین روش های تشخیص هویت می باشد که در آن سعی بر این است که با توجه به مشخصات رفتاری انسان، هویت او مشخص شود. تشخیص هویت با توجه به اثر انگشت، شبکیه چشم، عنبیه چشم، وزن و قد، هندسه دست و صورت از نمونه هایی تشخیص فیزیولوژی و شناسایی به وسیله نحوه راه رفتن، میزان فشار بر روی کیبرد هنگام تایپ کردن، امضا و صدا نمونه هایی از تشخیص رفتاری انسان می باشد.

در این پست پروژه تشخیص اثر انگشت با MATLAB به همراه داکیومنت را آماده کرده ایم که به کمک روش های پردازش تصویر مانند Equalization فیلترهای متنوع مثل fft و Binarization و غیره، قابلیت AOI Area, Thining, Real Minutiae و قابلیت های دیگر، یک بردار ویژگی برای اثر نگشت طراحی و با دقت مطلوب دو اثر انگشت را با یکدیگر تطبیق میدهد.

داکیومنت این پروژه در ۳۰ صفحه به صورت فایل ورد که به روش اجرای آن و توضیح توابع پرداخته است و همچنین عکس ها و دیتا بیس چندین اثر انگشت اسکن شده برای مقایسه در برنامه و برای اطلاع بیشتر در زمینه اثر انگشت، یک مقاله و پاورپوینت نیز در کنار پروژه موجود می باشد. راهنمای اجرای پروژه به صورت فیلم کوتاه و نوشتاری در ادامه برای شما عزیزان فراهم شده است.

مراجل اجرای پروژه:

۱- با نصب داشتن نرم افزار متلب برروی سیستم خود، فایل start_gui_single_mode.m را اجرا نمائید و در پنجره اصلی برنامه، دکمه ی load را از سمت چپ و بالا کلیک بفرمائید.

۲- اکنون در پنجره باز شده، یکی از تصاویر اثر انگشت در بانک اطلاعاتی برنامه را انتخاب نمائید.

۳- در این مرحله به ترتیب دکمه های برنامه را از بالا به پایین کلیک کنید و سپس نتیجه را مشاهده نمائید. دقت بفرمائید که بار اول دکمه match را فشار ندهید، زیرا در حال حاضر هیچ تصویری برای مقایسه موجود نیست. در بار اول تا دکمه save ادامه دهید و تصویر بدست آمده را با انتخاب یک نام برای آن و پسوند.dat ذخیره کنید. اکنون دوباره تصویری جدید یا تصویر قبلی را انتخاب و مراحل را تکرار کنید. اما این بار به جای دکمه ی save دکمه ی match را فشار دهید. در کادر باز شده تصویر قدیمی با پسوند *.dat را انتخاب نمائید. اکنون درصد تشابه نشان داده خواهد شد. (این توضیحات در در فیلم موجود در ادامه نیز مشخص است)


انجام پروژه ها و شبیه سازی مقالات و پایان نامه ها با متلب

انجام پروژه ها و شبیه سازی مقالات و پایان نامه ها با متلب

مشاهده انجام پروژه با متلب
پروژه ها و آموزش های برنامه نویسی

پروژه ها و آموزش های برنامه نویسی

آموزش برنامه نویسی

مشاهده ویدئو در این باره

خوشحال خواهیم شد اگر نظر خودتون رو درباره این مطلب ثبت کنید

خطا!دکمه ریفریش را بزنید
  1. تصویر آواتار کاربر 0
    الهام چهارشنبه , 31 مرداد

    سلام این مقاله زبان انگلیسیشم هست ?

    • تصویر آواتار کاربر 2
      نوآوران گرمیچهارشنبه , 31 مرداد

      بله یک مقاله بیس به زبان انگلیسی دارد که به همراه پروژه ارائه می گردد.

  2. تصویر آواتار کاربر 0
    حامد یکشنبه , 24 مرداد

    ّبا سلام آیا نمودارهای Roc و FIRوFRR را هم جزو کدهای برنامه هست ونشان داده می شوند؟

لیســــــــت پــــــــروژه های انتشــــــــار نشده ( 22 موضوع )

مشاهده لیست کامل
مشاهده لیست کامل
مشاهده لیست کامل
مشاهده لیست کامل
socket programing آموزش برنامه نویسی آموزش سی شارپ اینترنت اشیا بازی تحت شبکه بازی تحت شبکه به زبان سی شارپ برنامه تحت شبکه با سی شارپ برنامه نویسی ترجمه مقاله ترجمه مقاله شبکه دانلود رایگان پروژه های دانشجویی دانلود سورس برنامه دانلود سورس رایگان دانلود نرم افزار دانلود پروژه دانشجویی دانلود پروژه رایگان دانلود پروژه های دانشجویی دانلود کتاب دانلود کتاب آموزشی دانلود کتاب اموزشی سورس رایگان سورس کد بازی تحت شبکه سورس کد بازی تحت شبکه با C# سورس کد بازی تحت شبکه چند نفره سوکت پروگرمین شبکه SDN شبیه سازی با نرم افزار R نحوه نوشتن برنامه تحت شبکه نرم افزار Rstudio پروژه arena پروژه matlab پروژه ns2 پروژه opnet پروژه ارنا پروژه سیمولینک matlab پروژه شبکه عصبی پروژه مهندسی صنایع پروژه مهندسی صنایع با ارنا پروژه های آماده با OpenGL پروژه های آماده با OpenGL در سی پلاس پلاس پروژه های آماده با ارنا پروژه های آماده برای درس گرافیک کامپیوتری پروژه هوش مصنوعی پروژه پردازش تصویر matlab پروژه پردازش سیگنال matlab