کتاب داده کاوی با R به زبان فارسی به صورت PDF

  • پنجشنبه ۲۲ بهمن ۱۳۹۴
  • بازدید ۳,۶۲۹ نفر
  • 1 امتیاز2 امتیاز3 امتیاز4 امتیاز5 امتیاز (147 امتیاز از 30 رای)
    Loading...

تصویر data-mining-r_13867 کتاب داده کاوی با R به زبان فارسی به صورت PDF

دانلود ترجمه کتاب داده کاوی با R به زبان فارسی

دانلود رایگان کتاب Data Mining with R Learning with Case Studies

در این پست ترجمه کتاب داده کاوی با R را برای شما عزیزان آماده کرده ایم که عنوان اصلی و انگلیسی آن Data Mining with R Learning with Case Studies می باشد. در ادامه می توانید توضیحاتی در رابطه با زبان R و این کتاب آموزشی را مطالعه و آن را در قالب فایل PDF به صورت رایگان دانلود نمائید (کتاب اصلی و ترجمه، هر دو قابل دریافت است)

R یک زبان برنامه نویسی و محیطی برای پردازش آماری است. آن شبیه ساز زبان S می باشد که در آزمایشگاه های بل T و AT توسط ریک بکر، جان چمبرز و الان ویکس ساخته شد. نگارش های R برای خانواده های سیستم عامل یونیکس، ویندوز و مک موجود است. از این گذشته، R بر روی معماری های سیستم عامل های کامپیوتری مانند سیستم های اینتل، پاور پی سی، آلفا و سیستم های وابسته اجرا می شود.

ساخت و توسعه زبان برنامه نویسی R کمال استفاده را از جامع رو به رشدی که به خاطر فلسفه منبع باز بودنش، به رشد و توسعه خود کمک می کند، می برد. عملا، کد منبع هر یک از اجزا تشکیل دهنده R بطور آزادانه برای بازبینی و حتی اقتباس، در دسترس می باشد. این واقعیت به شما اجازه می دهد تا اعتبار آنچه را که شما در R از آن استفاده می کنید، بررسی و آزمایش کنید.

توضیحات بیشتر، و دانلود رایگان کتاب داده کاوی با R به زبان فارسی به صورت PDF در ادامه مطلب.

منتقدان زیادی نسبت به مدل منبع باز، وجود دارند. بیشتر آنها، نبودن پشتیبان به عنوان یکی از عیب های اساسی نرم افزار منبع باز را عنوان می کنند. این مورد، مسلما، نقطه ضعفی برای R نیست. تعدا بسیار زیادی از سایت ها، کتاب ها و منبع معتبر وجود دارند که اطلاعات آزادی را از R تهیه می کنند.

از این گذشته فهرست پستی کسانی که از کمک R برای کسب اطلاعات استفاده می کنند، یک مبع اطلاعاتی و مشورتی ارزشمندی که بسیار بهتر از هر مقدار پولی است که بتوان با آن برای همیشه خرید کرد. همچنین آرشیو فهرست های پستی قابل جستجو موجود است که شما از قبل از ارسال یک سوال و یا درخواست می توانید و باید از آنها استفاده نمائید.

اطلاعات بیشتر در مورد این فهرست های پستی را می توانید در سایت این نرم افزار به آدرس www.r-project.org در بخش فهرست های پستی بدست آورید. استخراج داده ها باید به صورت کشف دانش قابل فهم، پیش بینی نشده، معتبر و با ارزش و مفید از اطلاعات و داده ها انجام شود. این اهداف کلی به طور بدیهی توسط نظامات دیگیری همچون آمار، آموزش ماشین، یا شناخت الگو، به طور مشترک انجام می شود.

یکی از مهم ترین موضوعات در استخراج اطلاعات، اندازه اطلاعات می باشد. با استفاده گستره از تکنولوژی کامپیوتر و سیستم های اطلاعاتی مربوط به آن، مقادیر داده های در دسترس برای مطالعه و تحقیق به طور تصاعدی افزایش یافته است.

این مسئله، چالش های سختی را در برابر روش های تجزیه و تحلیل استاندارد داده ها، بوجود می آورد: شخص باید مسائلی مانند کارایی کامپیوتری، امکانات حافظه ای محدود، ارتباط با پایگاه داده ها و غیره را در نظر بگیرید.

تمام این مسائل، استخراج اطلاعات را به یک موضوع میان رشته ای تبدیل می کند که نه تنها شامل حال وظایف پژوهشگران اطلاعات خاص می گردد بلکه همچنین افرادی را که با پایگاه داده ها، تجسم اطلاعات در ابعاد کلان، و غیره سر و کار دارند، تحت تاثیر قرار می دهد.

نرم افزار R دارای محدودیت های در اداره مجموعه داده های بسیار زیاد می باشد، چرا که همه محاسبات در داخل حافظه اصلی کامپیوتر انجام می شود. این بدان معنی نیست که ما توانایی مدریت این مسائل و مشکلات را نخواهیم داشت.

روح اصلی ماورای جسم این کتاب، یادگیری با انجام دادن آن است. کتاب داده کاوی با R به عنوان مجموعه ای از مطالعات موردی، سازماندهی شده است. راه حل های مورد نیاز برای این مطالعات موردی با استفاده از R به دست می آیند. تمام گام های لازم برای رسیدن به این راه حل ها تشریح شده اند.

با استفاده از سایت اینترنتی این کتاب و خود نرم افزار R ، شما قادر خواهید بود تا کلیه کدهای موجود در این کتاب داده کاوی با R را به همراه اطلاعات راجع به مطالعات موردی به دست آورید. این امر باید برای شما در امتحان کردن آنها تمهیداتی فراهم آورد. در واقع شما بای این متن را در کنار کامپیوتر خود مطالعه کنید. با هر گامی که بر می دارید، تلاش کنید، همانطوری که برای شما دوستان عزیز در این کتاب داده کاوی با R نشان داده شده است.


مشاهده ویدئو در این باره

خوشحال خواهیم شد اگر نظر خودتون رو درباره این مطلب ثبت کنید

خطا!دکمه ریفریش را بزنید
  1. تصویر آواتار کاربر 0
    مهسا دوشنبه , 3 خرداد

    سلام من این کتاب رو از سایت شما دانلود کردم ممنون از دانلود رایگانتون .

  2. تصویر آواتار کاربر 0
    سحر درخشان دوشنبه , 27 شهریور

    سلام خسته نباشید من می خوام با پایتون یه پروگرام بنویسم که یکسری دیتا رو رتبه بندی کند. آیا با شبکه عصبی در پایتون رتبه بندی انجام بدم میشه ؟

    • تصویر آواتار کاربر 2
      نوآوران گرمیدوشنبه , 27 شهریور

      بله امکانش وجود داره، اگر بررسی کنید حتی فیلم های آموزشی هم برای نحوه استفاده از شبکه عصبی در پایتون در اینترنت وجود دارد.

  3. تصویر آواتار کاربر 0
    حسینی پنجشنبه , 1 آذر

    تشکر می کنم از تلاش شما برای قرار دادن کتاب های آموزشی به صورت رایگان.

لیســــــــت پــــــــروژه های انتشــــــــار نشده ( 22 موضوع )

مشاهده لیست کامل
مشاهده لیست کامل
مشاهده لیست کامل
مشاهده لیست کامل
socket programing آموزش برنامه نویسی آموزش سی شارپ اینترنت اشیا بازی تحت شبکه بازی تحت شبکه به زبان سی شارپ برنامه تحت شبکه با سی شارپ برنامه نویسی ترجمه مقاله ترجمه مقاله شبکه دانلود رایگان پروژه های دانشجویی دانلود سورس برنامه دانلود سورس رایگان دانلود نرم افزار دانلود پروژه دانشجویی دانلود پروژه رایگان دانلود پروژه های دانشجویی دانلود کتاب دانلود کتاب آموزشی دانلود کتاب اموزشی سورس رایگان سورس کد بازی تحت شبکه سورس کد بازی تحت شبکه با C# سورس کد بازی تحت شبکه چند نفره سوکت پروگرمین شبکه SDN شبیه سازی با نرم افزار R نحوه نوشتن برنامه تحت شبکه نرم افزار Rstudio پروژه arena پروژه matlab پروژه ns2 پروژه opnet پروژه ارنا پروژه سیمولینک matlab پروژه شبکه عصبی پروژه مهندسی صنایع پروژه مهندسی صنایع با ارنا پروژه های آماده با OpenGL پروژه های آماده با OpenGL در سی پلاس پلاس پروژه های آماده با ارنا پروژه های آماده برای درس گرافیک کامپیوتری پروژه هوش مصنوعی پروژه پردازش تصویر matlab پروژه پردازش سیگنال matlab