کتاب کاربر Free Hand هنرستان به صورت PDF

  • یکشنبه ۱۵ آذر ۱۳۹۴
  • بازدید ۱,۵۴۸ نفر
  • 1 امتیاز2 امتیاز3 امتیاز4 امتیاز5 امتیاز (36 امتیاز از 11 رای)
    Loading...

تصویر carbar-free-hand_12392 کتاب کاربر Free Hand هنرستان به صورت PDF

دانلود کتاب کاربر Free Hand هنرستان به صورت PDF

کتاب کاربر free hand یکی از رشته های کامپیوتر و از شاخه های کار دانش می باشد. که در این کتاب به صورت جزئی و مختصر در مورد آن توضیح داده شده است.

در این راستا کتاب حاضر به آموزش نرم افزار گرافیکی free hand پرداخته که در واقع نگارش ۱۱٫۰۲ این برنامه است در این کتاب سعی ما بر این بوده است که مطالب آموزشی به صورت گام به گام و تصویری همراه با مثال و تمرینات متعدد و خلاق برای دانش آموزان نوشته شود. همچنین با تمرینات کاربردی و پروژه های عملی در انتهای کتاب، هنر جویان را به کسب مهارت های بیشتر سوق داده ایم.

کتاب کاربر free hand یک نرم افزار برداری (vector ) است که ابتدا برای نشر ساخته شد، ولی کم کم پایش در وب هم باز شد. نرم افزار بسیار مفیدیست برای چاپ در همه موارد به غیر از کارهایی که دارای صفحات زیاد هستند مخصوصا اگر دارای نوشته زیادی هم باشند مثل مجله و کتاب  مگر آنکه از برخی ترفند ها استفاده کنید. به غیر از این موارد می توانید در سایر موارد نشر آنرا بکار برید.

این موارد می توانند از قبیل : کارت پستال، کارت ویزیت، پوستر، بروشور ، تراکت، جلد کتاب و … باشند. در ضمن بهترین ابزار ورودی برای فلش است و حتی برای ساخت برخی چیزها مثل جداول و طرحهای پیچیده برای وب می توانید از آن کمک بگیرید و نهایتا فایلتان را به فرمت swf ذخیره کنید. و یا با copy/paste به فلش منتقل نمایید.

دانلود رایگان کتاب کاربر free hand به صورت PDF در ادامه مطلب.

شما می توانید قسمتی از کارتان را در فتوشاپ انجام دهید و تصویر را با فرمت های متداول خروجی مثل tiff/ eps /dcs در فری هند وارد کرده و بقیه کارها مثل صفحه بندی و اضافه کردن text را در فری هند انجام دهید و کیفیت بهتری هم داشته باشید.

همچنین می توانید شکلهای پیچیده را در فری هند رسم نموده و سپس در فتوشاپ از آن استفاده کنید. توجه داشته باشید که فری هند بدلیل خاصیت برداری بسیار سریع بوده و فایلهایش هم کم حجم هستند. در کل از نظر کارایی نرم افزاری شبیه به Corel و illustrator است ولی از نظر سرعت و حجم و خروجی برای فلش از آن دو بهتر است.

مطالب کتاب کاربر free hand در ۱۵ واحد کار تهیه شده که شامل موارد زیر است:

توانایی رعایت اصول ایمنی و بهداشتی در محیط کار، نصب نر م افزار free hand و شناخت محیط آن، ایجاد فضای مورد نیاز برای قرارگیری اشیای گرافیکی و استفاده از عناصر و ابزار در طراحی و ترسیم ها، کار روی اشیاء و ویرایش آن ها، کار با رنگ و پرکننده ها، کار با متن، استفاده از جلوه های ویژه، استفاده از لایه ها سمبل ها و سبک ها، متحرک سازی و استفاده از سند free hand در صفحات وب صدور و چاپ فایل های گرافیکی می باشد. در پایان امیدواریم خواندن این کتاب برای شما مفید و موثر باشد.


مشاهده ویدئو در این باره

خوشحال خواهیم شد اگر نظر خودتون رو درباره این مطلب ثبت کنید

خطا!دکمه ریفریش را بزنید

    لیســــــــت پــــــــروژه های انتشــــــــار نشده ( 22 موضوع )

    مشاهده لیست کامل
    مشاهده لیست کامل
    مشاهده لیست کامل
    مشاهده لیست کامل
    socket programing آموزش برنامه نویسی آموزش سی شارپ اینترنت اشیا بازی تحت شبکه بازی تحت شبکه به زبان سی شارپ برنامه تحت شبکه با سی شارپ برنامه نویسی ترجمه مقاله ترجمه مقاله شبکه دانلود رایگان پروژه های دانشجویی دانلود سورس برنامه دانلود سورس رایگان دانلود نرم افزار دانلود پروژه دانشجویی دانلود پروژه رایگان دانلود پروژه های دانشجویی دانلود کتاب دانلود کتاب آموزشی دانلود کتاب اموزشی سورس رایگان سورس کد بازی تحت شبکه سورس کد بازی تحت شبکه با C# سورس کد بازی تحت شبکه چند نفره سوکت پروگرمین شبکه SDN شبیه سازی با نرم افزار R نحوه نوشتن برنامه تحت شبکه نرم افزار Rstudio پروژه arena پروژه matlab پروژه ns2 پروژه opnet پروژه ارنا پروژه سیمولینک matlab پروژه شبکه عصبی پروژه مهندسی صنایع پروژه مهندسی صنایع با ارنا پروژه های آماده با OpenGL پروژه های آماده با OpenGL در سی پلاس پلاس پروژه های آماده با ارنا پروژه های آماده برای درس گرافیک کامپیوتری پروژه هوش مصنوعی پروژه پردازش تصویر matlab پروژه پردازش سیگنال matlab