کتاب نقشه کشی به کمک کامپیوتر به صورت PDF

  • شنبه ۲۱ آذر ۱۳۹۴
  • بازدید ۴,۳۱۹ نفر
  • 1 امتیاز2 امتیاز3 امتیاز4 امتیاز5 امتیاز (79 امتیاز از 17 رای)
    Loading...

تصویر nagsakshi-ba-computer_12581 کتاب نقشه کشی به کمک کامپیوتر به صورت PDF

دانلود کتاب نقشه کشی به کمک کامپیوتر به صورت PDF 

در این پست کتاب نقشه کشی به کمک کامپیوتر به صورت PDF را برای شما هنر آموزان آماده کردیم امیدواریم بتوانید به نحو مطلوب از آن استفاده کنید.

وقتی رایانه های شخصی در ابتدای دهۀ ۸۰ میلادی به بازار عرضه شد، کمتر کسی فکر می کرد که این ابزار یا وسیله با این سرعت بتواند در تمام زمینه ها جای خود را باز کند. امروزه، با گذشت کمتر از سه دهه،متخصصان معدودی یافت می شوند که از رایانه در حرفۀ خود بی بهره باشند. استفاده از رایانه در ترسیمات و نقشه های فنی در جوامع صنعتی به طور چشم گیری پیشرفت نموده است. امروزه می توان گفت رایانه، به عنوان یک ابزار قدرتمند، در نقشه کشی جا بازکرده و گسترشی روز افزون دارد. البته این بدان معنا نیست که رایانه می تواند جایگزین علم نقشه کشی شود، چرا که رایانه تنها یک ابزار به حساب می آید.

دانلود رایگان کتاب نقشه کشی به کمک کامپیوتر به صورت PDF در ادامه مطلب.

بنابراین ضرورت دارد هنرجویان عزیز پس از کسب تبحر در علم نقشه کشی و آگاهی از کلیۀ استانداردها و روش های معمول، جهت ترسیم آن چه در نظر دارند از رایانه و نرم افزار های مربوط به آن نیز استفاده نمایند به طور کلی توجه و به کارگیری شعار » نقشه کشی را با روش دستی فراگیرید و با رایانه ترسیم کنید « می تواند گامی مؤثر در ارتقای توانایی هنرجویان در این رشته محسوب شود.

در کتاب نقشه کشی به کمک کامپیوتر مطالب طوری بیان شده است، که بتواند تمام نرم افزارهای اتوکد را در برگیرد و در توضیح تنظیمات و استفاده از کمک رسم ها طوری عمل شده که ویرایش های ۲۰۰۴ تا ۲۰۱۰ را تحت پوشش قرار دهد و اگر هنرجویان عزیز به دقت و مرحله به مرحله مطالب را فراگیرند برای یادگیری ویرایش های اتوکد مانند ویرایش۲۰۱۱ و ۲۰۱۲ به صرف زمان زیادی نیاز نخواهد داشت.

تمرین های این کتاب، با توجه به تقدّم و تأخّر مطالب، از آسان به مشکل طرح شده است، به طوری که رعایت فصل بندی موجب تسهیل در امر یاددهی و یادگیری شده و از سردرگمی هنرجو جلوگیری می کند. در فصل اول نصب اتوکد ۲۰۱۰ ارایه شده که شما با توجه به نیاز و امکانات سخت افزاری می توانید یکی از نسخه های ٢٠٠۴ تا ۲۰۱۲ را روی رایانه خود نصب نمایید.


فیلم آموزش نرم افزار ABAQUS به صورت مقدماتی

فیلم آموزش نرم افزار ABAQUS به صورت مقدماتی

مشاهده آموزش نرم افزار آباکوس

مشاهده ویدئو در این باره

خوشحال خواهیم شد اگر نظر خودتون رو درباره این مطلب ثبت کنید

خطا!دکمه ریفریش را بزنید
  1. تصویر آواتار کاربر 0
    حمید رضا سه شنبه , 17 مرداد

    سلام طریقه پیدا کردن ارتفاع دوربین نیوو رو میشه برام شرح بدین ممنون میشم

لیســــــــت پــــــــروژه های انتشــــــــار نشده ( 22 موضوع )

مشاهده لیست کامل
مشاهده لیست کامل
مشاهده لیست کامل
مشاهده لیست کامل
socket programing آموزش برنامه نویسی آموزش سی شارپ اینترنت اشیا بازی تحت شبکه بازی تحت شبکه به زبان سی شارپ برنامه تحت شبکه با سی شارپ برنامه نویسی ترجمه مقاله ترجمه مقاله شبکه دانلود رایگان پروژه های دانشجویی دانلود سورس برنامه دانلود سورس رایگان دانلود نرم افزار دانلود پروژه دانشجویی دانلود پروژه رایگان دانلود پروژه های دانشجویی دانلود کتاب دانلود کتاب آموزشی دانلود کتاب اموزشی سورس رایگان سورس کد بازی تحت شبکه سورس کد بازی تحت شبکه با C# سورس کد بازی تحت شبکه چند نفره سوکت پروگرمین شبکه SDN شبیه سازی با نرم افزار R نحوه نوشتن برنامه تحت شبکه نرم افزار Rstudio پروژه arena پروژه matlab پروژه ns2 پروژه opnet پروژه ارنا پروژه سیمولینک matlab پروژه شبکه عصبی پروژه مهندسی صنایع پروژه مهندسی صنایع با ارنا پروژه های آماده با OpenGL پروژه های آماده با OpenGL در سی پلاس پلاس پروژه های آماده با ارنا پروژه های آماده برای درس گرافیک کامپیوتری پروژه هوش مصنوعی پروژه پردازش تصویر matlab پروژه پردازش سیگنال matlab