دانلود نرم افزار Dev C++ 5.11 دیو سی پلاس پلاس

  • جمعه ۴ دی ۱۳۹۴
  • بازدید ۷,۷۹۳ نفر
  • 1 امتیاز2 امتیاز3 امتیاز4 امتیاز5 امتیاز (247 امتیاز از 54 رای)
    Loading...

تصویر dev-cpp_12888_1 دانلود نرم افزار Dev C++ 5.11 دیو سی پلاس پلاس

دانلود نرم افزار Dev C++ 5.11 دیو سی پلاس پلاس

در این پست دانلود نرم افزار Dev C++ 5.11 دیو سی پلاس پلاس را به صورت رایگان برای شما علاقمندان به مباحث برنامه نویسی آماده کرده ایم. در ادامه به شرح این نرم افزار پرداخته می شود و لینک دانلود آن به همراه فیلم آموزش نرم افزار ++Dev C برای شما عزیزان فراهم شده است.

زبان برنامه نویسی سی پلاس پلاس ++C یک زبان پیشرفته اما آسان، برای تمامی علاقمندان برنامه نویسی در سراسر جهان است که به منظور گسترش زبان C ساخته شده است. بسیاری از ابزارها و برنامه های که در سیستم عامل های مختلف، به صورت روزانه از آنها استفاده می کنیم، با این زبان نوشته می ‌شوند. زبان ++C یک زبان برنامه نویسی تجاری معروف و بسیار پرکاربرد می باشد.

نرم افزار ++Dev C که یکی از محبوت ترین نرم افزار های بیشتر برنامه نویسان است، کامپایلر قدرتمندی را به منظور برنامه نویسی به زبان ++C داردست. همچنین دو سی پلاس پلاس یک محیط مجتمع (Integrated Development Environment – IDE) را با قابلیت های بسیاری برای برنامه نویسان زبان ++C فراهم کرده است.

توضیحات بیشتر و دانلود نرم افزار Dev C++ 5.11 دیو سی پلاس پلاس به همراه فیلم آموزشی در ادامه مطلب.

نصب و راه اندازی و اجرای این نرم افزار برنامه نویسی هموار بسیار آسان بوده و شما در حدود ۱ دقیقه می توانید آن را به سادگی نصب و شروع به کار نمائید. تمامی ابزارها و گزینه های برنامه با سهولت و در کمترین قابل دسترس و جلوی چشمان شما خواهد بود. فضای مورد نیاز برای نصب برنامه نیز بسیار اندک بوده و از ram سیستم نیز استفاده ناچیزی خواهد کرد که هیچ گونه سنگینی در عملکرد سیستم را احساس نخواهید کرد.

این نرم افزار رایگان و منبع باز (open source) بوده و ویژگی های بسیار مفیدی را در یک محیط گرافیکی و کاربر پسند برای برنامه نویسان به ارمغان آورده است.

به کمک نرم افزار برنامه نویسی دیو سی پلاس پلاس ++Dev C شما قادر خواهید بود تا بسیاری از فرمت های رایج مانند C, .CPP, .CC, .C++, .CP. را ایجاد و ویرایش نمائید و همچنین به کار با فایل های هدر با پسوندهای .H, .HPP, .RH, .HH بپردازید.

پشتیبانی از زبان های رایج دنیا، تکمیل خودکار کدها ، امکان جستجوی پیشرفته در کدها ، امکان پرینت گرفتن از صفحه و بسیاری از قابلیت های دیگر باعث شده تا این نرم افزار به یکی از محبوب ترین ها برای برنامه نویسان سی پلاس پلاس تلقی گردد.

تصاویری از محیط نرم افزار برنامه نویسی دیو سی پلاس پلاس ++Dev C :

تصویر ۱:

تصویر dev-cpp_12888_2 دانلود نرم افزار Dev C++ 5.11 دیو سی پلاس پلاس

تصویر ۲:

تصویر dev-cpp_12888_3 دانلود نرم افزار Dev C++ 5.11 دیو سی پلاس پلاس

تصویر ۳:

تصویر dev-cpp_12888_4 دانلود نرم افزار Dev C++ 5.11 دیو سی پلاس پلاس


پروژه ها و آموزش های برنامه نویسی

پروژه ها و آموزش های برنامه نویسی

آموزش برنامه نویسی

مشاهده ویدئو در این باره

خوشحال خواهیم شد اگر نظر خودتون رو درباره این مطلب ثبت کنید

خطا!دکمه ریفریش را بزنید
  1. تصویر آواتار کاربر 0
    َAraol شنبه , 8 آبان

    سایت واقعا عالیه و پشتیبانی هم واقعا عالی بود مرسی و خسته نباشید

  2. تصویر آواتار کاربر 0
    حسین جمعه , 13 مرداد

    پسورد نداره؟

    • تصویر آواتار کاربر 2
      نوآوران گرمیجمعه , 13 مرداد

      نه بدون پسورد می تونید فایل رو باز کنید

  3. تصویر آواتار کاربر 0
    یگانه موحدزاده دوشنبه , 16 مرداد

    سلام میخواستم بدونم چطوری میشه با برنامه visual کد های ++c رو compile و decompile کرد؟

لیســــــــت پــــــــروژه های انتشــــــــار نشده ( 22 موضوع )

مشاهده لیست کامل
مشاهده لیست کامل
مشاهده لیست کامل
مشاهده لیست کامل
socket programing آموزش برنامه نویسی آموزش سی شارپ اینترنت اشیا بازی تحت شبکه بازی تحت شبکه به زبان سی شارپ برنامه تحت شبکه با سی شارپ برنامه نویسی ترجمه مقاله ترجمه مقاله شبکه دانلود رایگان پروژه های دانشجویی دانلود سورس برنامه دانلود سورس رایگان دانلود نرم افزار دانلود پروژه دانشجویی دانلود پروژه رایگان دانلود پروژه های دانشجویی دانلود کتاب دانلود کتاب آموزشی دانلود کتاب اموزشی سورس رایگان سورس کد بازی تحت شبکه سورس کد بازی تحت شبکه با C# سورس کد بازی تحت شبکه چند نفره سوکت پروگرمین شبکه SDN شبیه سازی با نرم افزار R نحوه نوشتن برنامه تحت شبکه نرم افزار Rstudio پروژه arena پروژه matlab پروژه ns2 پروژه opnet پروژه ارنا پروژه سیمولینک matlab پروژه شبکه عصبی پروژه مهندسی صنایع پروژه مهندسی صنایع با ارنا پروژه های آماده با OpenGL پروژه های آماده با OpenGL در سی پلاس پلاس پروژه های آماده با ارنا پروژه های آماده برای درس گرافیک کامپیوتری پروژه هوش مصنوعی پروژه پردازش تصویر matlab پروژه پردازش سیگنال matlab