شبیه سازی پمپ بنزین با ارنا Arena به همراه گزارش کار

  • جمعه ۱۱ دی ۱۳۹۴
  • بازدید ۲,۴۹۰ نفر
  • 1 امتیاز2 امتیاز3 امتیاز4 امتیاز5 امتیاز (100 امتیاز از 21 رای)
    Loading...

تصویر arena-pompbenzin_13019_1 شبیه سازی پمپ بنزین با ارنا Arena به همراه گزارش کار

پروژه شبیه سازی پمپ بنزین با ارنا Arena به همراه گزارش کار

در این پست پروژه شبیه سازی پمپ بنزین با ارنا Arena به همراه گزارش کار را آماده کرده ایم که در ادامه مطلب شرح صورت مسئله می پردازیم.

در این شبیه سازی پمپ بنزین با ارنا ۳ خط در پمپ بنزین داریم که هر کدام شامل ۳ پمپ می باشند که یکی از این خط ها فقط بنزین سوپر می زند اما بقیه خط ها هم سوپر و هم معمولی. قبل از عمل سرویس دهی صفی داریم که خودروها در صف منتظر می مانند (و مسلما اگر پمپی خالی باشد و به نیازشان از نظر نوع بنزین بخورد وارد آن می شوند) خودروها با توجه به این که صف کدام خط کوتاه تر است و این که چه نوع بنزینی می خواهند بزنند بعد از وارد شدن به ایستگاه وارد صف خط مورد نظر می شوند، ایستگاه هر ۶ ساعت یکبار کارکنانش را عوض می کند که باعث ایجاد وقفه در عملیات بنزین زدن می شود.

توضیحات بیشتر، فیلم و نمونه گزارش به دست آمده از شبیه سازی پمپ بنزین با ارنا Arena در ادامه مطلب.

هر ۱۲ ساعت یکبار نازل یکی از پمپ ها از کار می افتد که نیاز به تعمیر دارد. تعدادی از خودروها نیز به صورت بلند بودن صف از بنزین زدن منصرف می شوند. میزان ماندن هر خودرو در ایستگاه علاوه بر طول صفی که باید در آن باشد تا به پمپ برس به میزان بنزینی که می خواهد بزند نیز بستگی دارد، هدف از شبیه سازی پمپ بنزین با ارنا بررسی مدت انتظار خودروها در صف و همچنین درصد بهره وری پمپ ها می باشد.

تصویر خروجی ۱:

تصویر arena-pompbenzin_13019_2 شبیه سازی پمپ بنزین با ارنا Arena به همراه گزارش کار

تصویر خروجی ۲:

تصویر arena-pompbenzin_13019_3 شبیه سازی پمپ بنزین با ارنا Arena به همراه گزارش کار

تصویر خروجی ۳:

تصویر arena-pompbenzin_13019_3 شبیه سازی پمپ بنزین با ارنا Arena به همراه گزارش کار


پروژه ها و آموزش های برنامه نویسی

پروژه ها و آموزش های برنامه نویسی

آموزش برنامه نویسی

مشاهده ویدئو در این باره

خوشحال خواهیم شد اگر نظر خودتون رو درباره این مطلب ثبت کنید

خطا!دکمه ریفریش را بزنید

    لیســــــــت پــــــــروژه های انتشــــــــار نشده ( 22 موضوع )

    مشاهده لیست کامل
    مشاهده لیست کامل
    مشاهده لیست کامل
    مشاهده لیست کامل
    socket programing آموزش برنامه نویسی آموزش سی شارپ اینترنت اشیا بازی تحت شبکه بازی تحت شبکه به زبان سی شارپ برنامه تحت شبکه با سی شارپ برنامه نویسی ترجمه مقاله ترجمه مقاله شبکه دانلود رایگان پروژه های دانشجویی دانلود سورس برنامه دانلود سورس رایگان دانلود نرم افزار دانلود پروژه دانشجویی دانلود پروژه رایگان دانلود پروژه های دانشجویی دانلود کتاب دانلود کتاب آموزشی دانلود کتاب اموزشی سورس رایگان سورس کد بازی تحت شبکه سورس کد بازی تحت شبکه با C# سورس کد بازی تحت شبکه چند نفره سوکت پروگرمین شبکه SDN شبیه سازی با نرم افزار R نحوه نوشتن برنامه تحت شبکه نرم افزار Rstudio پروژه arena پروژه matlab پروژه ns2 پروژه opnet پروژه ارنا پروژه سیمولینک matlab پروژه شبکه عصبی پروژه مهندسی صنایع پروژه مهندسی صنایع با ارنا پروژه های آماده با OpenGL پروژه های آماده با OpenGL در سی پلاس پلاس پروژه های آماده با ارنا پروژه های آماده برای درس گرافیک کامپیوتری پروژه هوش مصنوعی پروژه پردازش تصویر matlab پروژه پردازش سیگنال matlab