پیش بینی بارندگی و سیل با نرم افزار متلب

  • شنبه ۷ فروردین ۱۳۹۵
  • بازدید ۴۸۵ نفر
  • 1 امتیاز2 امتیاز3 امتیاز4 امتیاز5 امتیاز (68 امتیاز از 14 رای)
    Loading...

تصویر matlab-seil_14713_1 پیش بینی بارندگی و سیل با نرم افزار متلب

پروژه پیش بینی بارندگی و سیل با متلب

در این پست پروژه پیش بینی بارندگی و سیل با متلب را آماده کرده ایم که در ادامه به توضیحاتی در این باره پرداخته و فیلم و تصاویری از خروجی این پروژه قرار داده شده است.

اقلیم مدیترانه ای کشور ما و همچنین تراکم مکانی و زمانی بارش ها در اغلب زمینه های آبریز باعث شده تا سیلاب های بزرگی در این مناطق به وجود آماده و در پی آن خسارت های بسیاری به بار آورد. دیگر کشور ها هم با این بلای طبیعی دسته پنجه نرم می کنند که نحوه برخورداری با این بلایای طبیعی، با توجه به سیاست های اعمالی دولت ها، متفاوت بوده است.

به طور مثال می توان کشور ژاپن را در نظر گرفت که در آن، سیاست های اعمالی، ذخیره سیلاب ها با تمام توان به منظور بهره مندی در مصارف آبی بوده است. سیاست های فوق مبتنی بر دیدگاه بهره گیری هر چه بیشتر از منابع آب، به جهت کمبود در مقابل مصرف بوده است.

توضیحات بیشتر، فیلم و تصاویر خروجی پروژه پیش بینی بارندگی و سیل در ادامه مطلب.

در بعضی از کشور ها که منابع آب بیشتر از حد مورد نیاز است، کاهش خسارت سیل و همینظور تخلیه آن تا جایی که خسارتی ببار نیاورد، به سیاست های سیل زدایی اضافه شده است.

در کشورمان ایران، با توجه به اینکه در اغلب حوضه های آبریز کشور با محدودیت های در منابع آب مواجه هستیم، هدف از اعمال سیاست های سیل زدایی، طراحی و بهره گیری از سازه های هیدرولیکی به منظور تخلیه سیلاب، بدون بروز خسارت در پایین دست آنها می باشد.

این امر باعث شده تا افزایش طراحی سازه های هیدرولیکی را داشته باشیم و در پس آن هزینه های سرسام آوری را برای سیستم های تخلیه آنها صرف شود. با توجه به سرمایه گذاری های بزرگ ملی در توسعه طراح های منابع آب در بیشتر حوضه های کشور و همچنین هزینه های فراوان سیستم های تخلیه اظطراری سدها، کاهش ظرفیت تخلیه این سیستم ها در به حداعقل رسانی هزینه ها در سطح ملی بسیار چشمگیر و با صرفه تر خواهد بود.

تصاویر خروجی پروژه پیش بینی بارندگی و سیل:

تصویر خروجی ۱:

تصویر matlab-seil_14713_2 پیش بینی بارندگی و سیل با نرم افزار متلب

تصویر خروجی ۲:

تصویر matlab-seil_14713_3 پیش بینی بارندگی و سیل با نرم افزار متلب


انجام پروژه ها و شبیه سازی مقالات و پایان نامه ها با متلب

انجام پروژه ها و شبیه سازی مقالات و پایان نامه ها با متلب

مشاهده انجام پروژه با متلب
پروژه ها و آموزش های برنامه نویسی

پروژه ها و آموزش های برنامه نویسی

آموزش برنامه نویسی

مشاهده ویدئو در این باره

خوشحال خواهیم شد اگر نظر خودتون رو درباره این مطلب ثبت کنید

خطا!دکمه ریفریش را بزنید
  1. تصویر آواتار کاربر 0
    سوسن عابدی سه شنبه , 5 مرداد

    سلام همین عنوانو می خوام با نرم افزار دلفی وقت برای انجام دارین ؟

    • تصویر آواتار کاربر 2
      نوآوران گرمیسه شنبه , 5 مرداد

      متاسفانه این مورد رو نمی تونیم با دلفی انجام بدیم

لیســــــــت پــــــــروژه های انتشــــــــار نشده ( 22 موضوع )

مشاهده لیست کامل
مشاهده لیست کامل
مشاهده لیست کامل
مشاهده لیست کامل
socket programing آموزش برنامه نویسی آموزش سی شارپ اینترنت اشیا بازی تحت شبکه بازی تحت شبکه به زبان سی شارپ برنامه تحت شبکه با سی شارپ برنامه نویسی ترجمه مقاله ترجمه مقاله شبکه دانلود رایگان پروژه های دانشجویی دانلود سورس برنامه دانلود سورس رایگان دانلود نرم افزار دانلود پروژه دانشجویی دانلود پروژه رایگان دانلود پروژه های دانشجویی دانلود کتاب دانلود کتاب آموزشی دانلود کتاب اموزشی سورس رایگان سورس کد بازی تحت شبکه سورس کد بازی تحت شبکه با C# سورس کد بازی تحت شبکه چند نفره سوکت پروگرمین شبکه SDN شبیه سازی با نرم افزار R نحوه نوشتن برنامه تحت شبکه نرم افزار Rstudio پروژه arena پروژه matlab پروژه ns2 پروژه opnet پروژه ارنا پروژه سیمولینک matlab پروژه شبکه عصبی پروژه مهندسی صنایع پروژه مهندسی صنایع با ارنا پروژه های آماده با OpenGL پروژه های آماده با OpenGL در سی پلاس پلاس پروژه های آماده با ارنا پروژه های آماده برای درس گرافیک کامپیوتری پروژه هوش مصنوعی پروژه پردازش تصویر matlab پروژه پردازش سیگنال matlab