نرم افزار MS Project به همراه فیلم و کتاب آموزشی فارسی

  • شنبه ۲۱ فروردین ۱۳۹۵
  • بازدید ۶,۴۱۶ نفر
  • 1 امتیاز2 امتیاز3 امتیاز4 امتیاز5 امتیاز (246 امتیاز از 50 رای)
    Loading...

تصویر msproject_14810 نرم افزار MS Project به همراه فیلم و کتاب آموزشی فارسی

دانلود نرم افزار MS Project به همراه فیلم و کتاب آموزشی به زبان فارسی

در این پست دانلود نرم افزار MS Project به همراه فیلم و کتاب آموزشی فارسی را آماده کرده ایم که امیدواریم مورد رضایت شما عزیزان قرار گیرد. فیلم آموزش نرم افزار MS Project توسط آقای مصطفی لطفی در مدت بیش از ۲ ساعت تهیه و به صورت رایگان ارائه شده است. در ادامه به معرفی این نرم افزار محاسباتی پرداخته و لینک دانلود رایگان نسخه ۲۰۱۶ آن به همراه فیلم و کتاب آموزشی قرار داده شده است. همچنین در ادامه می توانید قسمتی از فیلم آموزش نرم افزار MS Project را به صورت آنلاین مشاهده نمائید.

کنترل پروژه از مهم ترین دروس مهندسی صنایع است که تقریبا  همه ی شرکت ها از این مبحث به منظور پیش بینی وضعیت خود، استفاده می نمایند. به جهت سهولت در کنترل پروژه نرم افزار هایی مانند MS Project و Primavera و غیر به کار می روند.

نرم‌ افزار MS Project یا Microsoft Project یکی از قدرتمند ترین و محبوب ترین نرم‌ افزار های که در زمینه کنترل پروژه تولید شده اند، به حساب می آید. نرم‌ افزار MS Project حدودا از سال ۱۳۸۵ وارد بازار ایران شده است و از آن زمان می توان گفت که به طور وسیعی از سوی کاربران و برنامه‌ ریزان پروژه مورد استفاده قرار گرفته است.

توضیحات بیشتر و دانلود نرم افزار MS Project به همراه فیلم و کتاب آموزشی فارسی با لینک مستقیم و رایگان در ادامه مطلب.

به کارگیری این نرم افزار MS Project از سوی مهندسان کنترل پروژه، اغلب ابزاری به منظور مدیریت زمان پروژه ‌ها می باشد. نرم افزار مایکروسافت پروجکت، در میان مدیران پروژه به منظور انجام وظایفی همچون پیش بینی و برآورد هزینه ها و بودجه، انتخاب ترکیبی صحیح از منابع موجود به طور مجازی، دسترسی سریع به اطلاعات پروژه، پیگیری پیشرفت پروژه، تخمین منابع و فعالیت های مورد نیاز و زمان و موارد دیگر یکی از پرکاربرد ترین نرم افزار ها می باشد.

نرم‌ افزار MS Project از پروژه ها تصویر بزرگی را برای مدیران پروژه فراهم می سازد که می توانند همه ی جزئیاتی که به جهت رسیدن به هدف باید تکمیل شوند، را در آن پر کرده و آنها را به آسانی و در کمترین سازماندهی کنند.

با نرم افزار MS Project به آسانی می توان زمان تکمیل هر بخش از پروژه را تخمین زد و مطمئن شد که می ‌توان در زمان مقرر پروژه را به اتمام رساند. زمانی که اجرای پروژه آغاز می ‌شود، می ‌توان برنامه‌ ریزی را با در نظر گرفتن زمان و تاریخ‌ های واقعی شروع و پایان فعالیت ‌ها، بهنگام سازی کرد. در این هنگام این نرم افزار برنامه ریزی را دوباره محاسبه کرده و گزارش خواهد داد که فعالیت‌ ها تا چه مقدار سریع تر و یا دیرتر تمام شده اند.


مشاهده ویدئو در این باره

خوشحال خواهیم شد اگر نظر خودتون رو درباره این مطلب ثبت کنید

خطا!دکمه ریفریش را بزنید
  1. تصویر آواتار کاربر 0
    الناز سعیدی یکشنبه , 2 خرداد

    سلام من این نرم افزار رو از سایت شما بدون هیچ مشکلی دانلود کردم تو سایتهای دیگه اینقد تبلیغات زیاده که نمی تونم لینک دانلودو پیدا کنم . واقعا ممنون

  2. تصویر آواتار کاربر 0
    مریم احمدی دوشنبه , 21 تیر

    سلام دستتون درد نکنه من کلی نرم افزار از سایت شما دانلود کردم خیلی نرم افزارهاتون به درد کارم می خورن واقعا زحمت می کشید .

  3. تصویر آواتار کاربر 0
    الهه سه شنبه , 29 فروردین

    ببخشيد لطفا رمز فايلتونم ميشه بگيد؟

    • تصویر آواتار کاربر 2
      نوآوران گرمیسه شنبه , 29 فروردین

      رمز فایل www.p30download.com است.

  4. تصویر آواتار کاربر 0
    امین جاویدزاده سه شنبه , 27 تیر

    سلام فیلم آموزشی نرم افزار MS Project با جدید ترین نسخه رو احتیاج دارم قبلا مراجعه کرده بودم قرار بود تهیه کنید هر وقت فرصت پیدا کردین پاسخ بدین منتظر هستم.

    • تصویر آواتار کاربر 2
      نوآوران گرمیسه شنبه , 27 تیر

      بله به زودی آموزش جدیدی از نرم افزار ام اس پروجکت در سایت قرار خواهد گرفت.

  5. تصویر آواتار کاربر 0
    سعید پنجشنبه , 29 تیر

    لطفا آموزش msp2016 هم بذارید ممنونم از سایت خوبتون

  6. تصویر آواتار کاربر 0
    عرفان فیضی پنجشنبه , 5 مرداد

    سلام وقت بخير سوالی داشتم ميخوام ام اس پروجکت نسخه 2016 رو نصب کنم از دو سايت متفاوت هم فابلارو دان کردم ولی هربار يه ارور ميده تمام نسخه های قبليش رو هم پاک کردم و دوباره نصب کردم. بايد چيکار کنم ؟

  7. تصویر آواتار کاربر 0
    فیضی شنبه , 14 بهمن

    سپاسگزارم به خاطر این آموزش ام اس پی پروجکت، خیلی به دردم خورد و کارم راه افتاد تشکر

  8. تصویر آواتار کاربر 0
    خالصی چهارشنبه , 5 اردیبهشت

    ممنون خیلی کمکم کرد تشکر می کنم از زحمات شما.

  9. تصویر آواتار کاربر 0
    kate چهارشنبه , 9 آبان

    mamnoon babate file khubetun

لیســــــــت پــــــــروژه های انتشــــــــار نشده ( 22 موضوع )

مشاهده لیست کامل
مشاهده لیست کامل
مشاهده لیست کامل
مشاهده لیست کامل
socket programing آموزش برنامه نویسی آموزش سی شارپ اینترنت اشیا بازی تحت شبکه بازی تحت شبکه به زبان سی شارپ برنامه تحت شبکه با سی شارپ برنامه نویسی ترجمه مقاله ترجمه مقاله شبکه دانلود رایگان پروژه های دانشجویی دانلود سورس برنامه دانلود سورس رایگان دانلود نرم افزار دانلود پروژه دانشجویی دانلود پروژه رایگان دانلود پروژه های دانشجویی دانلود کتاب دانلود کتاب آموزشی دانلود کتاب اموزشی سورس رایگان سورس کد بازی تحت شبکه سورس کد بازی تحت شبکه با C# سورس کد بازی تحت شبکه چند نفره سوکت پروگرمین شبکه SDN شبیه سازی با نرم افزار R نحوه نوشتن برنامه تحت شبکه نرم افزار Rstudio پروژه arena پروژه matlab پروژه ns2 پروژه opnet پروژه ارنا پروژه سیمولینک matlab پروژه شبکه عصبی پروژه مهندسی صنایع پروژه مهندسی صنایع با ارنا پروژه های آماده با OpenGL پروژه های آماده با OpenGL در سی پلاس پلاس پروژه های آماده با ارنا پروژه های آماده برای درس گرافیک کامپیوتری پروژه هوش مصنوعی پروژه پردازش تصویر matlab پروژه پردازش سیگنال matlab