آنالیز دینامیکی سازه ها در قالب فایل پاورپوینت

تصویر Dynamic-Analysis-17739 آنالیز دینامیکی سازه ها در قالب فایل پاورپوینت

آنالیز دینامیکی سازه ها در قالب فایل پاورپوینت

در این پست خدمت دوستا عزیز آنالیز دینامیکی سازه ها در قالب فایل پاورپوینت را قرار دادیم که فایل مورد نظر به تعداد ۳۸ اسلاید می باشد.

این گزارش با استفاده از نرم افزار ایتبس ETABS از ابتدای مدل تا مرحله آنالیز یک سازه ۶ طبقه اسکلت بتنی را به صورت تصویری و خلاصه بیان می کند که امیدوارم مفید و ارزنده باشد. در ادامه مطالبی را در این خصوص بیان می کنیم.

تعریف تحلیل دینامیکی سازه ها:

تحلیلی است که نیرو های سازه را به طور دقیق تری به دست می آورد و نیز در تحلیل دینامیکی برای هر سازه به تعداد درجات آزادی آن تغییر شکل در نظر گرفته می شود، که هر یک را یک مد و در هر کدام از مد ها یک توزیع نیرو در طبقات صورت می گیرد.

روند آنالیز دینامیکی سازه ها در قالب فایل پاورپوینت:

این گزارش مراحل تحلیل دینامیکی و کنترل ساختمان شش طبقه نامنظم را به صورت تصویری با نرم افزار ETABS معرفی می کند.

هدف از تهیه این گزارش تفسیر مراحل می باشد که بیشتر جنبه آموزشی ندارد و لی دوستانی که آشنایی لازم را از تحلیل دینامیکی دارن می تواند مورد استفاده قرار گیرد.

توضیحات بیشتر و دانلود آنالیز دینامیکی سازه ها در قالب فایل پاورپوینت در ادامه مطلب.

در تحلیل دینامیکی هم پایه کردن چه معنایی دارد:

همانطور که از نام آن برمی‌آید این تحلیل بر اساس دینامیک سازه است و باید برای سازه ی مورد نظر بر اساس نیروهای آن کالیبره شود.

کالیبره کردن به این صورت است که با مقیاس کردن ضرایب اولیه آن برش پایه‌ آن را با برش پایه حاصل از تحلیل استاتیکی هم اندازه می‌کنند تا نتایج آن معتبر و واقعی گردد.

در حالیکه اگر همپایه نشوند، نیروها ممکن است کمتر از واقع بدست آیند یاخیلی بیشتر از واقعیت بر سازه اعمال شود.

کلیاتی در مورد پروژه آنالیز دینامیکی سازه ها در قالب فایل پاورپوینت:

  • معرفی سازه
  • مدل کردن سازه در نرم افزار ایتبس
  • معرفی مصالح
  • معرفی اعضای سازه
  • آنالیز

توضیحات بیشتر پروژه  آنالیز دینامیکی سازه ها در قالب فایل پاورپوینت را می توانید با کلیک بر روی لینک دانلود دریافت نمایید.


فیلم آموزش نرم افزار ABAQUS به صورت مقدماتی

فیلم آموزش نرم افزار ABAQUS به صورت مقدماتی

مشاهده آموزش نرم افزار آباکوس

مشاهده ویدئو در این باره

خوشحال خواهیم شد اگر نظر خودتون رو درباره این مطلب ثبت کنید

خطا!دکمه ریفریش را بزنید

    لیســــــــت پــــــــروژه های انتشــــــــار نشده ( 22 موضوع )

    مشاهده لیست کامل
    مشاهده لیست کامل
    مشاهده لیست کامل
    مشاهده لیست کامل
    socket programing آموزش برنامه نویسی آموزش سی شارپ اینترنت اشیا بازی تحت شبکه بازی تحت شبکه به زبان سی شارپ برنامه تحت شبکه با سی شارپ برنامه نویسی ترجمه مقاله ترجمه مقاله شبکه دانلود رایگان پروژه های دانشجویی دانلود سورس برنامه دانلود سورس رایگان دانلود نرم افزار دانلود پروژه دانشجویی دانلود پروژه رایگان دانلود پروژه های دانشجویی دانلود کتاب دانلود کتاب آموزشی دانلود کتاب اموزشی سورس رایگان سورس کد بازی تحت شبکه سورس کد بازی تحت شبکه با C# سورس کد بازی تحت شبکه چند نفره سوکت پروگرمین شبکه SDN شبیه سازی با نرم افزار R نحوه نوشتن برنامه تحت شبکه نرم افزار Rstudio پروژه arena پروژه matlab پروژه ns2 پروژه opnet پروژه ارنا پروژه سیمولینک matlab پروژه شبکه عصبی پروژه مهندسی صنایع پروژه مهندسی صنایع با ارنا پروژه های آماده با OpenGL پروژه های آماده با OpenGL در سی پلاس پلاس پروژه های آماده با ارنا پروژه های آماده برای درس گرافیک کامپیوتری پروژه هوش مصنوعی پروژه پردازش تصویر matlab پروژه پردازش سیگنال matlab