مسیریابی اطلاعاتی با صرفه جویی انرژی در شبکه های حسگر

تصویر translate-wsn-Energy-efficient_17786 مسیریابی اطلاعاتی با صرفه جویی انرژی در شبکه های حسگر

دانلود ترجمه مقاله مسیریابی اطلاعاتی با صرفه جویی انرژی در شبکه های حسگر

ترجمه مقاله Energy-efficient information routing in sensor networks for robotic target tracking

در این پست ترجمه مقاله مسیریابی اطلاعاتی با صرفه جویی انرژی در شبکه های حسگر را برای شما دوستان آماده کردیم  که در ادامه می توانید چکیده و مقدمه ای از این مقاله را مشاهده نمائید در ضمن می توانید مقاله اصلی را نیز به صورت رایگان دانلود نمایید.

چکیده مسیریابی اطلاعاتی با صرفه جویی انرژی در شبکه های حسگر:

مشکلات ردیابی هدف هم برای روبات ها و هم شبکه های حسگر بررسی شده است. با این حال، الگوریتم های ردیابی هدف روباتی، ردیاب را ملزم به دسترسی به حسگرهای مملو از اطلاعات کرده و ممکن است زمانیکه هدف خارج از برد حسگری ردیاب است برای بازیابی دچار مشکل شود. در این مقاله، ما الگوریتم ردیابی هدفی را ارائه می کنیم که یک روبات متحرک بسیار ساده را با مجموعه شبکه ای از گره های حسگر بی سیم ترکیب می کند که هر یک به یک حسگر بولی نا معتبر با دامنه محدود برای آشکارسازی هدف مجهز می باشند. ردیاب، نزدیکی خود را به هدف تنها با استفاده از اطلاعاتی که توسط شبکه حس شده اند حفظ می کند و می تواند به گونه ای مؤثر از گم کردن موقتی رد هدف رهایی یابد.

توضیحات بیشتر مسیریابی اطلاعاتی با صرفه جویی انرژی در شبکه های حسگر و دانلود رایگان مقاله اصلی در ادامه مطلب.

قابل ذکر است عنوان دقیق فارسی ترجمه مقاله “مسیریابی اطلاعاتی با صرفه جویی انرژی در شبکه های حسگر برای ردیابی هدف روباتی” می باشد.

مقدمه مسیریابی اطلاعاتی با صرفه جویی انرژی در شبکه های حسگر:

مشکلات ردیابی برای روبات های متحرک در سال های اخیر توجه قابل ملاحظه ای به خود جلب کرده اند در بین این مشکلات، ردیاب روباتی که می خواهد مجاورت خود با هدف غیر قابل پیش بینی را حفظ کند وجود دارد. کاربرد بالقوه دیگر این است که ردیاب به حمل یک محموله برای هدف نیاز داشته و باید هدف را در بلادرنگ دنبال کند به همین منظورالگوریتم هایی برای حل این مسئله با رو باتهای متحرک تحت محدودیت ها و مدل های حسگر مختلف پبشنهاد شده اند. با این حال، این روشهای موجود برای ردیابی روباتی بواسطه دو محدودیت مهم بازداشته می شوند.

۱- محل:

روشهای ردیابی موجود معمولا بر حسگرهای سوار بر روبات استوار هستند که بواسطه طبیعت شان تنها اطلاعاتی را پیرامون محل هدف، زمانیکه هدف نزدیک است ارائه می کنند. این محدودیت به خصوص در مواردی دردسر ساز است که (𝑎) ردیاب با اطلاعات کمی پیرامون جای هدف یا بدون این اطلاعات شروع می کند یا (𝑏) ردیاب، تماس با هدف را در طول اجرا آن از دست میدهد. رهایی یافتن از این موقعیت ها فقط با استفاده از اطلاعات محلی یک مشکل دشوار است که به جستجوی گسترده در بدترین حالت نیاز دارد.

۲- پیچیدگی حسگری :

کار قبلی اینطور فرض می کند که روبات به حسگرهایی دسترسی دارد که نسبتا قدرتمند و سرشارازاطلاعات هستند نظیرحسگرهای بصری یا دامنه ای چنین قابلیت های حسگری، هزینه و پیچیدگی بیشتری را برای روبات ایجاد می کند. طراحی و بکارگیری روباتهای ساده تر با سخت افزار حسگری کمتر پیچیده، مطلوب است. گذشته از این، ردیابی با حسگری محدود از علاقه مستقلی برای ایجاد درک نیازهای اطلاعاتی کار ردیابی هدف برخوردار است.

چکیده انگلیسی مسیریابی اطلاعاتی با صرفه جویی انرژی در شبکه های حسگر :

Target tracking problems have been studied for both robots and sensor networks. However, existing robotic target tracking algorithms require the tracker to have access to information-rich sensors, and may have difficulty recovering when the target is out of the tracker’s sensing range. In this paper, we present a target tracking algorithm that combines an extremely simple mobile robot with a networked collection of wireless sensor nodes, each of which is equipped with an unreliable, limited-range boolean sensor for detecting the target. The tracker maintains close proximity to the target using only information sensed by the network, and can effectively recover from temporarily losing track of the target. We present two algorithms that manage message delivery on this network

The first, which is appropriate for memoryless sensor nodes, is based on dynamic adjustments to the time-to-live (TTL) of transmitted messages. The second, for more capable sensor nodes, makes message delivery decisions on-the-fly based on geometric considerations driven by the messages’ content. We present an implementation along with simulation results. The results show that our system achieves both good tracking precision and low energy consumption.

منبع : acm.org


شبیه سازی شبکه های کامپیوتری و مخابراتی

شبیه سازی شبکه های کامپیوتری و مخابراتی

مشاهده پروژه ها و مقالات شبیه سازی شده

مشاهده ویدئو در این باره

خوشحال خواهیم شد اگر نظر خودتون رو درباره این مطلب ثبت کنید

خطا!دکمه ریفریش را بزنید
  1. تصویر آواتار کاربر 0
    علی شجاعی پنجشنبه , 11 آذر

    سلام من یه ترجمه داشتم توی این زمینه نیاز به ویرایش داره شما می تونید اونو برام ویرایش کنید اگه قبول می کنید براتون ایمیل کنم لطفا هزینشو هم اعلام کنید تا به حسابتون واریز کنم .

لیســــــــت پــــــــروژه های انتشــــــــار نشده ( 22 موضوع )

مشاهده لیست کامل
مشاهده لیست کامل
مشاهده لیست کامل
مشاهده لیست کامل
socket programing آموزش برنامه نویسی آموزش سی شارپ اینترنت اشیا بازی تحت شبکه بازی تحت شبکه به زبان سی شارپ برنامه تحت شبکه با سی شارپ برنامه نویسی ترجمه مقاله ترجمه مقاله شبکه دانلود رایگان پروژه های دانشجویی دانلود سورس برنامه دانلود سورس رایگان دانلود نرم افزار دانلود پروژه دانشجویی دانلود پروژه رایگان دانلود پروژه های دانشجویی دانلود کتاب دانلود کتاب آموزشی دانلود کتاب اموزشی سورس رایگان سورس کد بازی تحت شبکه سورس کد بازی تحت شبکه با C# سورس کد بازی تحت شبکه چند نفره سوکت پروگرمین شبکه SDN شبیه سازی با نرم افزار R نحوه نوشتن برنامه تحت شبکه نرم افزار Rstudio پروژه arena پروژه matlab پروژه ns2 پروژه opnet پروژه ارنا پروژه سیمولینک matlab پروژه شبکه عصبی پروژه مهندسی صنایع پروژه مهندسی صنایع با ارنا پروژه های آماده با OpenGL پروژه های آماده با OpenGL در سی پلاس پلاس پروژه های آماده با ارنا پروژه های آماده برای درس گرافیک کامپیوتری پروژه هوش مصنوعی پروژه پردازش تصویر matlab پروژه پردازش سیگنال matlab