پروژه شبیه سازی Firewall و VPN با نرم افزار OPNET

  • شنبه ۲۰ تیر ۱۳۹۴
  • بازدید ۹۱۰ نفر
  • 1 امتیاز2 امتیاز3 امتیاز4 امتیاز5 امتیاز (110 امتیاز از 29 رای)
    Loading...

تصویر OPNET_Firewall_VPN_1 پروژه شبیه سازی Firewall و VPN با نرم افزار OPNET

پروژه شبیه سازی Firewall و VPN با نرم افزار OPNET

شبکه های کامپیوتری به طور معمول یک منبع به اشتراک گذاری اطلاعات توسط برنامه های مختلف برای اهداف گوناگون است. گاهی اوقات داده های منتقل شده بین فرآیند های نرم افزاری، محرمانه می باشد و کاربران ترجیح می دهند که از فایروال استفاده شود.

فایروال firewall یا دیوار آتش نرم افزار یا سخت افزاری است که منابع درون شبکه را از دسترس غیر مجاز خارجی محافظت می کند. یک فایروال یا دیواره آتش همیشه در قسمتی که شبکه داخلی به شبکه های دیگر متصل می شود یا با اینترنت در ارتباط است، قرار می گیرد و از ترافیک های ناخواسته و نفوذ دیگران به سیستم مورد نظر محفاظت می کند. در سیستمی که firewall در آن فعال است، ترافیک خوب اجازه عبور دارد اما ترافیک بد مسدود خواهد شد.

VPN یا Virtual Private Network به معنی شبکه خصوصی مجازی است که اطلاعات در آن از به وسیله یک شبکه عمومی مثل اینترنت ردوبدل می‌شود و به کمک الگوریتم ‌های رمزنگاری مختلف و با احراز هویت، این ارتباط، اختصاصی باقی می ‌ماند. از شبکه VPN اغلب برای ایجاد ارتباط بین شعبه‌ های مختلف شرکت ‌ها یا فعالیت از راه دور مورد استفاده می شود.

در این پست پروژه شبیه سازی Firewall و VPN با نرم افزار OPNET آپنت را آماده کرده ایم که با مراجعه به ادامه مطلب می توانید تصاویری از نتیحه به دست آماده از این پروژه را مشاهده نمائید.

تصویر OPNET_Firewall_VPN_2 پروژه شبیه سازی Firewall و VPN با نرم افزار OPNET تصویر OPNET_Firewall_VPN_3 پروژه شبیه سازی Firewall و VPN با نرم افزار OPNET تصویر OPNET_Firewall_VPN_4 پروژه شبیه سازی Firewall و VPN با نرم افزار OPNET تصویر OPNET_Firewall_VPN_5 پروژه شبیه سازی Firewall و VPN با نرم افزار OPNET تصویر OPNET_Firewall_VPN_6 پروژه شبیه سازی Firewall و VPN با نرم افزار OPNET تصویر OPNET_Firewall_VPN_7 پروژه شبیه سازی Firewall و VPN با نرم افزار OPNET


شبیه سازی شبکه های کامپیوتری و مخابراتی

شبیه سازی شبکه های کامپیوتری و مخابراتی

مشاهده پروژه ها و مقالات شبیه سازی شده
پروژه ها و آموزش های برنامه نویسی

پروژه ها و آموزش های برنامه نویسی

آموزش برنامه نویسی

خوشحال خواهیم شد اگر نظر خودتون رو درباره این مطلب ثبت کنید

خطا!دکمه ریفریش را بزنید
  1. تصویر آواتار کاربر 0
    masoud یکشنبه , 26 اردیبهشت

    با سلام و خسته نباشید آیا دیوار آتش موجود در این شبیه سازی قابل پیکربندی می باشد؟ آیا میتوان ساختار rule ها را عوض کرد؟

    • تصویر آواتار کاربر 2
      نوآوران گرمییکشنبه , 26 اردیبهشت

      سلام. دیوار آتش در آپنت تنظیمات خاصی دارد و می توانید این تنظیمات را به دلخواه خود تغییر دهید و اگر پیکربندی خاصی را می خواهید لطفا دقیق توی ایمیل مطرح کنید تا بررسی شود.

لیســــــــت پــــــــروژه های انتشــــــــار نشده ( 22 موضوع )

مشاهده لیست کامل
مشاهده لیست کامل
مشاهده لیست کامل
مشاهده لیست کامل
socket programing آموزش برنامه نویسی آموزش سی شارپ اینترنت اشیا بازی تحت شبکه بازی تحت شبکه به زبان سی شارپ برنامه تحت شبکه با سی شارپ برنامه نویسی ترجمه مقاله ترجمه مقاله شبکه دانلود رایگان پروژه های دانشجویی دانلود سورس برنامه دانلود سورس رایگان دانلود نرم افزار دانلود پروژه دانشجویی دانلود پروژه رایگان دانلود پروژه های دانشجویی دانلود کتاب دانلود کتاب آموزشی دانلود کتاب اموزشی سورس رایگان سورس کد بازی تحت شبکه سورس کد بازی تحت شبکه با C# سورس کد بازی تحت شبکه چند نفره سوکت پروگرمین شبکه SDN شبیه سازی با نرم افزار R نحوه نوشتن برنامه تحت شبکه نرم افزار Rstudio پروژه arena پروژه matlab پروژه ns2 پروژه opnet پروژه ارنا پروژه سیمولینک matlab پروژه شبکه عصبی پروژه مهندسی صنایع پروژه مهندسی صنایع با ارنا پروژه های آماده با OpenGL پروژه های آماده با OpenGL در سی پلاس پلاس پروژه های آماده با ارنا پروژه های آماده برای درس گرافیک کامپیوتری پروژه هوش مصنوعی پروژه پردازش تصویر matlab پروژه پردازش سیگنال matlab