گزارش کارآموزی احداث ساختمان مسکونی با اسکلت بتنی

  • پنجشنبه ۹ مهر ۱۳۹۴
  • بازدید ۱,۵۵۷ نفر
  • 1 امتیاز2 امتیاز3 امتیاز4 امتیاز5 امتیاز (30 امتیاز از 7 رای)
    Loading...

تصویر betoni-repor-110351 گزارش کارآموزی احداث ساختمان مسکونی با اسکلت بتنی

گزارش کارآموزی احداث ساختمان مسکونی با اسکلت بتنی

در پست حاضر برای کاربران عزیز گزارش کارآموزی احداث ساختمان مسکونی با اسکلت بتنی را به صورت فایلPDF شده در ۴۹ صفحه تهیه کرده و آماده دانلود رایگان در سایت قرار داده ایم. امید واریم تا با مطالعه این گزارش، با نحوه گزارش نویسی آشنا شوید. در ضمن قسمت هایی از مطالب را به صورت خلاصه وار در ادامه بیان می کنیم. و فیلمی کوتاه نیز به مدت ۱ دقیقه از فایل pdf جهت مشاهده کاربران قبل از دانلود فایل در قسمت پایین قرار داده ایم .

در بیان گزارش کارآموزی ابتدا به دستورالعمل های حفاظت و ایمنی کارگاه های ساختمانی می پردازیم:

با توجه به اینکه در اجرای کار های ساختمانی افراد متعدد در زمینه های مختلف و با ابزارآلات گوناگون سرو کار دارند که این عامل خود اهمیت قضیه را پر رنگ تر کرده و در واقع روابط  بیتن این کارها با عوامل اجرایی بدون تدبیر و مدیریت کارگاه باعث ایجاد خطر و بروز حادثه می شود. برای ایجاد ایمنی در کارگاه بایستی در کارگاه همه کارها با دقت و برنامه ریزی شده انجام شود.

گزارش پی کنی ساختکان:

معمولاٌ پی کنی ساختمان ها به دو دلیل صورت می گیرد یکی اینکه با پی کنی و برداشتن خاک زیر فونداسیون، باعث می شود که به خاک بکر و دست نخورده ای برسیم. دومین دلیل اینکه پی کنی باعث می شود فونداسیون ساختمان در برابر عوامل جوی از قبیل یخبندان محافظت شود که مقدار عمق، حد اقل ۴۰ الی ۵۰ سانتیمتر می باشد.

قالب بندی فونداسیون :

در اصل خود قالب بندی را می توان در انواع مختلف از قبیل قالب فلزی، چوبی، آجری و یا بلوک بتنی بکار برد.

توضیحات بیشتر و دانلود رایگان گزارش کارآموزی احداث ساختمان مسکونی با اسکلت بتنی به صورت رایگان در ادامه مطلب.

قلاب انتهای میلگرد و مقدار طول استاندارد:

به دلیل افزایش چسبندگی بین میلگرد و بتن بایستی در انتهای میلگرد قلابی تعبیه شود. که در اصل این قطعه از میلگرجهت جلوگیری از هم گسیختگی قطعه مورد نظر می شود. و در کل قلاب ها انواع مختلفی از قبیل چنگک، گونیا و قلاب ۱۸۰ درجه دارند.


فیلم آموزش نرم افزار ABAQUS به صورت مقدماتی

فیلم آموزش نرم افزار ABAQUS به صورت مقدماتی

مشاهده آموزش نرم افزار آباکوس

مشاهده ویدئو در این باره

خوشحال خواهیم شد اگر نظر خودتون رو درباره این مطلب ثبت کنید

خطا!دکمه ریفریش را بزنید

    لیســــــــت پــــــــروژه های انتشــــــــار نشده ( 22 موضوع )

    مشاهده لیست کامل
    مشاهده لیست کامل
    مشاهده لیست کامل
    مشاهده لیست کامل
    socket programing آموزش برنامه نویسی آموزش سی شارپ اینترنت اشیا بازی تحت شبکه بازی تحت شبکه به زبان سی شارپ برنامه تحت شبکه با سی شارپ برنامه نویسی ترجمه مقاله ترجمه مقاله شبکه دانلود رایگان پروژه های دانشجویی دانلود سورس برنامه دانلود سورس رایگان دانلود نرم افزار دانلود پروژه دانشجویی دانلود پروژه رایگان دانلود پروژه های دانشجویی دانلود کتاب دانلود کتاب آموزشی دانلود کتاب اموزشی سورس رایگان سورس کد بازی تحت شبکه سورس کد بازی تحت شبکه با C# سورس کد بازی تحت شبکه چند نفره سوکت پروگرمین شبکه SDN شبیه سازی با نرم افزار R نحوه نوشتن برنامه تحت شبکه نرم افزار Rstudio پروژه arena پروژه matlab پروژه ns2 پروژه opnet پروژه ارنا پروژه سیمولینک matlab پروژه شبکه عصبی پروژه مهندسی صنایع پروژه مهندسی صنایع با ارنا پروژه های آماده با OpenGL پروژه های آماده با OpenGL در سی پلاس پلاس پروژه های آماده با ارنا پروژه های آماده برای درس گرافیک کامپیوتری پروژه هوش مصنوعی پروژه پردازش تصویر matlab پروژه پردازش سیگنال matlab