گزارش پایدار سازی دیواره گود با سیستم های نیلینگ و انکرینگ

  • چهارشنبه ۳ شهریور ۱۳۹۵
  • بازدید ۸۰۱ نفر
  • 1 امتیاز2 امتیاز3 امتیاز4 امتیاز5 امتیاز (54 امتیاز از 11 رای)
    Loading...

تصویر Nail-Anchor-16399 گزارش پايدار سازي ديواره گود با سيستم های نيلينگ و انکرینگ

گزارش پایدار سازی دیواره گود با سیستم های نیلینگ و انکرینگ تلفیق شده

در این پست خدمت دوستان گزارش پایدار سازی دیواره­ گود با سیستم های نیلینگ و انکرینگ تلفیق شده با شمع و بلوک بتنی را در قالب فایل word و در ۳۰ صفحه تهیه کردیم. این گزارش با در نظر گرفتن آیین نامه FHWA تنظیم شده که فاقد فایل نرم افزار های طراحی و نقشه های اجرایی می باشد. در ادامه قسمتهایی از آن را توضیح داده و در انتها فیلمی کوتاه از صفحات آن را نمایش داده ایم.

مشخصات خاک محل:

با توجه به مطالعات ژئوتکنیک و بر اساس نتایج حاصل از حفر ۵ گمانه ماشینی به طول کل ۱۶۷/۳ متر  زاویه اصطکاک داخلی به ترتیب برای عمق های مختلف به صورت زیر تعیین شده است.

  • زاویه اصطکاک در عمق ۰ تا ۴ متر ۲۸ درجه
  • زاویه اصطکاک در عمق ۴ تا ۸ متر ۲۵ درجه
  • زاویه اصطکاک در عمق ۸ تا ۱۴ متر ۱۸ درجه

کلیات طرح در پایدار سازی دیواره­ گود با سیستم های نیلینگ و انکرینگ تلفیق شده:

در این پروژه از سیستم تلفیقی انکرینگ با استفاده از شمع­های بتنی  سیستم انکرینگ و بلوک بتنی و سیستم نیلینگ استفاده خواهد شد.

توضیحات بیشتر و دانلود گزارش پایدار سازی دیواره­ گود با سیستم های نیلینگ و انکرینگ تلفیق شده با شمع و بلوک بتنی در ادامه مطلب.

توضیحات بیشتر و دانلود گزارش پایدار سازی دیواره گود با سیستم های نیلینگ و انکرینگ تلفیق شده با شمع و بلوک بتنی در ادامه مطلب.

معرفی روش میخکوبی خاک:

استفاده از روش میخکوبی در خاک ها اولین بار در سال ۱۹۷۲ و جهت پایدار سازی ترانشه ماسه ای راه آهن به عمق ۱۸ متر و در فرانسه مورد استفاده قرار گرفت که پیش از آن استفاده از این سیستم در سنگ آغاز گردیده بود.

در این روش پس از خاکبرداری پله اول اولین ردیف میخ ها اجرا و سپس رویه بتنی نازکی تحت عنوان شاتکریت اجرا می گردد و در انتها صفحه سر و مهره مربوطه بسته می شود.

مکانیزم های گسیختگی در روش میخکوبی خاک:

  • گسیختگی های داخلی
  • گسیختگی های خارجی 
  • گسیختگی های رویه

معرفی روش پایدار سازی با استفاده از مهار های اصطکاکی و بلوک:

تفاوت اصلی روش مهار اصطکاکی با دیوارهای میخ گذاری شده در خاک در پیش­ تنیده کردن مهارها می باشد که باعث کاهش تغییر شکل گود می­گردد.

معرفی روش پایدار سازی با استفاده از مهار های اصطکاکی و شمع درجا:

تفاوت اصلی روش مهار اصطکاکی با روش میخکوبی در پیش­تنیده کردن مهارها می باشد که باعث کاهش تغییر شکل گود می­گردد.

به دلیل عمق زیاد گودبرداری و وجود لنگر­های خمشی بیش از حد در شمع­های اجرا شده لزوم بکار گیری مهار­های اصطکاکی پیش تنیده در محل شمع ها جهت کاهش تغییر شکل­ها وممان های خمشی وجود دارد.

تحلیل پایداری و طراحی دیواره­ گود با سیستم های نیلینگ و انکرینگ تلفیق شده با شمع و بلوک بتنی:

مقادیر سربار:

با توجه به نوع و جانمایی سازه های مجاور، دیواره شمالی و جنوبی با عمق گودبرداری ۱۶ متر با سربار ۴۰ کیلو پاسکال بصورت اثر ساختمان ۴ طبقه به فاصله ۶ متر از لب گود، در دیواره شرقی با عمق گودبرداری ۱۶ متر و سربار ۴۰ کیلو پاسکال به عنوان اثر ساختمان ۴ طبقه قدیمی و در دیواره غربی با عمق گودبرداری ۱۲/۵ متر و سربار ۶۰ کیلوپاسکال به عنوان اثر ساختمان ۶ طبقه با ۱ طبقه زیر زمین مدل گردیده است.

نتایج تحلیل ها و کنترل های آنها:

  • کنترل طول گیرداری انکر
  • کنترل قطر آرماتور
  • کنترل مقاومت خمشی شاتکریت
  • کنترل مقاومت سوراخ شدگی شاتکریت
  • ضخامت صفحه سر
  • کنترل لغزش
  • کنترل ظرفیت باربری

فیلم آموزش نرم افزار ABAQUS به صورت مقدماتی

فیلم آموزش نرم افزار ABAQUS به صورت مقدماتی

مشاهده آموزش نرم افزار آباکوس

مشاهده ویدئو در این باره

خوشحال خواهیم شد اگر نظر خودتون رو درباره این مطلب ثبت کنید

خطا!دکمه ریفریش را بزنید

    لیســــــــت پــــــــروژه های انتشــــــــار نشده ( 22 موضوع )

    مشاهده لیست کامل
    مشاهده لیست کامل
    مشاهده لیست کامل
    مشاهده لیست کامل
    socket programing آموزش برنامه نویسی آموزش سی شارپ اینترنت اشیا بازی تحت شبکه بازی تحت شبکه به زبان سی شارپ برنامه تحت شبکه با سی شارپ برنامه نویسی ترجمه مقاله ترجمه مقاله شبکه دانلود رایگان پروژه های دانشجویی دانلود سورس برنامه دانلود سورس رایگان دانلود نرم افزار دانلود پروژه دانشجویی دانلود پروژه رایگان دانلود پروژه های دانشجویی دانلود کتاب دانلود کتاب آموزشی دانلود کتاب اموزشی سورس رایگان سورس کد بازی تحت شبکه سورس کد بازی تحت شبکه با C# سورس کد بازی تحت شبکه چند نفره سوکت پروگرمین شبکه SDN شبیه سازی با نرم افزار R نحوه نوشتن برنامه تحت شبکه نرم افزار Rstudio پروژه arena پروژه matlab پروژه ns2 پروژه opnet پروژه ارنا پروژه سیمولینک matlab پروژه شبکه عصبی پروژه مهندسی صنایع پروژه مهندسی صنایع با ارنا پروژه های آماده با OpenGL پروژه های آماده با OpenGL در سی پلاس پلاس پروژه های آماده با ارنا پروژه های آماده برای درس گرافیک کامپیوتری پروژه هوش مصنوعی پروژه پردازش تصویر matlab پروژه پردازش سیگنال matlab