مقاله بررسی اعتماد در شبکه اجتماعی کلوب با نرم افزار SPSS به صورت PDF

  • جمعه ۳۰ شهریور ۱۳۹۷
  • بازدید ۹۳ نفر
  • 1 امتیاز2 امتیاز3 امتیاز4 امتیاز5 امتیاز (15 امتیاز از 3 رای)
    Loading...

تصویر trust-in-cloob-social-networking_22227 مقاله بررسی اعتماد در شبکه اجتماعی کلوب با نرم افزار SPSS به صورت PDF

اعتماد در شبکه اجتماعی کلوب

در این بخش دانلود رایگان مقاله بررسی اعتماد در شبکه اجتماعی کلوب با نرم افزار SPSS را به صورت فایل PDF آماده کردیم که توسط سمیرا رفیعی و صادق سلیمانی در سال ۱۳۹۳ در همایش ملی مهندسی رایانه و مدیریت فناوری اطلاعات ارائه شده است. در ادامه به معرفی این مقاله پرداخته و لینک دانلود رایکان آن قرار داده شده است.

اعتماد در شبکه های اجتماعی

امروزه زندگی افراد علاوه براینکه در دنیای واقعی رخ می دهد، در فضای مجازی نیز سپری می شود. اینترنت قسمت بزرگی از دنیای مجازی را به خود اختصاص داده است. چیزی که در فضای مجازی داری اهمیت می باشد، ایجاد ارتباطاتی پاک و سالم است که در آن اعتماد نقش مهمی دارد. در این مقاله یک تحقیق توصیفی صورت گرفته که به بررسی اعتماد در شبکه اجتماعی مجازی کلوب به آدرس (www.cloob.com) پرداخته است. ابزاری که در این مقاله جهت جمع آوری داده ها استفاده شده پرسشنامه بوده و به کمک نرم افزار آماری SPSS پایایی پرسشنامه را بر اساس نتایج به دست آمده از پاسخ تعدادی از کاربران کلوب می سنجیم.

پرسشنامه و جامعه آماری

پرسشنامه این تحقیق یه صورت آنلاین تهیه شده و در اختیار جامعه آماری تحقیق که کاربران آنلاین کلوب در زمان توزیع بودند قرار گرفتند. با توجه به اینکه حجم جامعه آماری نامعلوم است، حجم نمونه ۳۸۴ نفر انتخاب شد که این عدد را نیز مطابق با فرمول کوکران بدست آوردیم. نحوه نمونه گیری به صورت تصادفی ساده یک مرحله ای می باشد. مهمترین نتایج بدست آمده نشان می دهد که نوع ارتباطات به صورت مستقیم بر اعتماد افراد در فضای مجازی بسیار موثر می باشد. از سوی دیگر شبکه اجتماعی کلوب به منظور بهبود اعتماد کاربران به یکدیگر، تا حد قابل قبولی تلاش نکرده است. از جمله پیشنهاد هایی که در پایان این مقاله می تواند ارائه داد، ارتقاء سطح اعتماد کاربران یک شبکه اجتماعی مجازی و آموزش داشتن صداقت در فضای مجازی می باشد.


شبیه سازی شبکه های کامپیوتری و مخابراتی

شبیه سازی شبکه های کامپیوتری و مخابراتی

مشاهده پروژه ها و مقالات شبیه سازی شده

مشاهده ویدئو در این باره

خوشحال خواهیم شد اگر نظر خودتون رو درباره این مطلب ثبت کنید

خطا!دکمه ریفریش را بزنید

    لیســــــــت پــــــــروژه های انتشــــــــار نشده ( 22 موضوع )

    مشاهده لیست کامل
    مشاهده لیست کامل
    مشاهده لیست کامل
    مشاهده لیست کامل
    socket programing آموزش برنامه نویسی آموزش سی شارپ اینترنت اشیا بازی تحت شبکه بازی تحت شبکه به زبان سی شارپ برنامه تحت شبکه با سی شارپ برنامه نویسی ترجمه مقاله ترجمه مقاله شبکه دانلود رایگان پروژه های دانشجویی دانلود سورس برنامه دانلود سورس رایگان دانلود نرم افزار دانلود پروژه دانشجویی دانلود پروژه رایگان دانلود پروژه های دانشجویی دانلود کتاب دانلود کتاب آموزشی دانلود کتاب اموزشی سورس رایگان سورس کد بازی تحت شبکه سورس کد بازی تحت شبکه با C# سورس کد بازی تحت شبکه چند نفره سوکت پروگرمین شبکه SDN شبیه سازی با نرم افزار R نحوه نوشتن برنامه تحت شبکه نرم افزار Rstudio پروژه arena پروژه matlab پروژه ns2 پروژه opnet پروژه ارنا پروژه سیمولینک matlab پروژه شبکه عصبی پروژه مهندسی صنایع پروژه مهندسی صنایع با ارنا پروژه های آماده با OpenGL پروژه های آماده با OpenGL در سی پلاس پلاس پروژه های آماده با ارنا پروژه های آماده برای درس گرافیک کامپیوتری پروژه هوش مصنوعی پروژه پردازش تصویر matlab پروژه پردازش سیگنال matlab